شیک کده پیراهن هایی به رنگ سفید؛ مد جدید سال ۲۰۱۷ که باید آن را به تن کرد - شیک کده







سلام بر دوستداران مد، سال جدید پیشروی ماست؛ معنای سال نو این است که بسیاری از مدهای جدید به بازار می آیند که برای به تن کردنشان صبور بودن دشوار است؛ برای همین با کوشالی همراه باشید تا شما را با معرفی جدیدترین مدها به روز نگه داریم.

.

امروز قصد داریم که به شما نشان دهیم که چطور پیراهن سفیدتان را به تن کنید، چراکه پیراهن های سفید رنگ یکی از جدیدترین مدهای سال ۲۰۱۷ هستند که باید آنها را به تن کرد.

گرچه ممکن است ذهنتان سراغ پیرهنهای سفید کلاسیک با یقه های دگمهدار را بگیرد، ولی این فکر را نادیده بگیرید، چراکه پیراهنهای امسال، پیراهنهای سفیدی هستند که آنقدرها هم کلاسیک نیستند. تاکنون طراحان با طرحها و سبکهای هنرمندانه بسیار زیادی به بازار مد آوردهاند، پس این شانس را دارید تا مدی را انتخاب کنید که مناسب سلیقه تان است. پیرهنهای سفید تقریباً با تمام مدهای دیگر سازگار میشوند، پس میتوانید لباسهای ترکیبی متفاوتی را با پیرهنهای سفید تجربه کنید. در ادامه کوشالی چندین سبکِ پوشش متفاوت را با پیرهنهای سفید برایتان انتخاب کرده است تا برای پوشیدنشان از آن سبکها الهام بگیرید. بیایید آنها را بررسی کنیم.

رنگ سفید میتواند با هر مد و رنگی سازگار شود، به همین دلیل است که پیراهن های سفیدرنگ را پیراهن های کلاسیکی میدانند که مناسب تمام زمانها هستند. میتوانید آنها را با هر نوع پوششی سازگار کنید، میتوانید پیرهنهای سفید را با جین، انواع شلوار، دامن، شلوارهای کوتاه و چیزهای دیگر بپوشید. میتوانید با هر رنگی که دوست دارید، آنها را به تن کنید، معنای این پیشنهاد آن است که میتوانید ترکیبهای بسیار زیادی را با این پیرهن سفید امتحان کنید. احتمالاً سیاه و سفید رایجترین نوع پوشش است، چراکه بهترین گزینه برای موقعیتهای رسمی و برخی از موقعیتهای خاص است

پیرهنهای سفید میتوانند بخشی از پوششهای ترکیبی و هنرمندانه تان باشند، از پوششهای غیر رسمی و راحت گرفته تا پوششهای شیک و درجه یک. پیراهن های بی آستین، بنددار، پر زرق و برق یا آستین زنگوله ای فرقی ندارند، سفیدرنگشان را انتخاب کنید و امسال ظاهری شیک و جدید داشته باشید. برای پوشیدن این پیرهنهای سفید، از این مدلها الهام بگیرید و مثل طرفداران واقعی مد لباس بپوشید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 873 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها