شیک کده کفش های مردانه برای پوشیدن در محل کار - شیک کده

کفش های مردانه برای پوشیدن در محل کار

هر مردی به کفش های رسمی، چه برای محل کار و چه برای بازی، احتیاج دارد. در این جا چند نمونه از کفش رسمی مورد نیاز که برای تکمیل کردن لباس و موفقیت های خود لازم دارید، را معرفی کرده ایم.

کفش های عریض طرح دار تیپی آراسته و متفاوت را نشان می دهد. به آسانی می توانید این کفش ها را با کت و شلوار براق خود ترکیب کنید، این تیپ برای جلسات و سایر شرایط رسمی عالی است. این کفش ها را همچنین می توانید با شلوار جین، جوراب ، شلوار پارچه ای، کت اسپورت و یا جلیقه نیز ترکیب کنید.

این کفش ها به اندازه ی کفش های کوتاه طرح دار و یا کفش های چرمی سنگین، رسمی نیستند.

کفش های کوتاه طرح دار، متفاوت اما کم هستند. بسیاری از این کفش ها ویژگی های ظریفی دارند. اما گفته می شود این مدل کفش ها از مدل های عریض ترشان رسمی تر هستند.

کفش های ساده کاربرد های زیادی دارند. این کفش ها حتی می توانند با لباس های بند دار، لباس ورزشی و حتی کت های عجیب و غریب عالی باشند. همچنین، می توانید آن ها را با شلوار جین آبی بپوشید. همچنین برای تیپ های غیر رسمی می توانید با شلوار پارچه ای خاکی رنگ هم این کفش ها را بپوشید. اما اگر می خواهید کفش هایتان به کت و شلوار و یا ترکیب های رسمی دیگر بیایند، به جای کفش ساده، کفش های عریض طرح دار انتخاب کنید.

کفش مردانه ی ساده برای باقی عمرتان باید همیشه در کمد کفش هایتان باشد. بنابراین در مورد این نوع کفش، جنس ارزان و بی کیفیت انتخاب نکنید.

کفش براق بند دار در میان کارمندان دفاتر ، یک سبک بسیار محبوب است.

کفش های راحتی تمام چرم، برای مردان یک پوشش کلاسیک است. اگر هنوز از این کفش ها ندارید، همین حالا یک عدد بخرید .

کفش های نوک تیز هم در اینجا معرفی شده اند. این کفش ها در همه کشور ها به خصوص در انگلستان محبوب اند. این نوع کفش ها از شما یک تصویر کلاسیک و دراماتیک در ذهن ها باقی می گذارند.

در این جا نیز بوت های نوک تیز معرفی شده اند.

کفش های چرم دو بنده یک مرد پیچیده و باهوش را به تصویر می کشند.

کفش چرم مصنوعی، یک نوع چرم جلا داده شده با رویه ی براق است. این کفش با کت و شلوار رسمی و یا حتی شلوار جین تیره عالی خواهد بود. فقط اطمینان حاصل کنید که شلوار کمی کوتاه تر باشد تا اجازه دهد کفش به طور کامل بدرخشد.

نیم بوت های نوک بالا ی مردانه، همیشه روی مد هستند. این یک مدل کلاسیک انگلیسی است که از ارتش انگلیس الهام گرفته شده است. این کفش ها اکثرا در پارچه ی چرم جیر موجود هستند اما بعضا با چرم معمولی هم ساخته شده اند که برای پوشیدن به عنوان کفش رسمی عالی هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 469 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.