شیک کده راهنمای خرید هدیه: انتخاب ساعت زنانه - شیک کده

راهنمای خرید هدیه: انتخاب ساعت زنانه

آیا هیچ وقت خریدن کادو آسان بوده است؟ این کار قطعا چالش برانگیز است. مخصوصا این روزها که به ایام ولنتاین نزدیک می شویم ، این موضوع قطعا دغدغه ی بسیاری از شما عزیزان است. 

خریدن ساعت نیز از جمله مواردی است که هدیه دهنده حتما باید چند چیز را در مورد شخصی که قرار است ساعت را به او هدیه دهد بداند.

باید بداند که خانم مورد نظر او این ساعت را کجا خواهد پوشید، همچنین باید در مورد رنگ هایی که هدیه گیرنده معمولا استفاده می کند نیز اطلاعاتی داشته باشد.

در این جا چند راهنمایی در مورد خرید موفقیت آمیز ساعت به عنوان هدیه برای خانم ها گرد آوری شده است.

ساعت باید با تیپی که قرار است همراه آن باشد، مطابقت داشته باشد. برای مثال، برای استفاده ی روزمره و یا محل کاری با تم لباس کمی غیر رسمی، باید ساعتی را انتخاب کنید که صفحه ی بزرگ و بند های چرمی دارد. جهت مشاهده ی تصاویر بیشتر از هر محصول روی تصویر مربوط به آن کلیک کنید.

برای مراسم های رسمی و یا محل کاری با تم لباس رسمی، ساعتی را انتخاب کنید که کمی سنگ های درخشان دارد و همچنین بند آن فلزی است. اما اگر بند آن از چرم خوب ساخته شده باشد هم مشکلی ندارد. این انتخاب همچنین برای خانم های شیک پوش بسیار مناسب است.

برای خانم های اسپورت پوش ، ساعتی با صفحه ی دیجیتال، GPS دار، دارای بند پلاستیکی و خیلی ویژگی های دیگر که با سبک زندگی این خانم ها سازگار باشد، انتخاب کنید.

رنگ ساعت را با مشخصات فردی و رنگ لباس های دیگر هدیه گیرنده مطابقت دهید.

برای خانم های قد بلند تر ، صفحه ی ساعت بزرگ تر و بند پهن تر را در نظر بگیرید. همچنین برای خانم های قد کوتاه تر و ریز جثه تر، صفحه ی ساعت کوچک تر و بند های نازک تر ، خوب به نظر می رسد.

در مورد برند ساعت قبل از خریدن هر چیزی حتما تحقیق کنید ، مخصوصا اگر قصد دارید ساعت گران قیمتی بخرید. برند های زیادی وجود دارند که ساعت های گران قیمت با کیفیت بالا تولید می کنند.

سعی کنید ساعتی با بند تغییر پذیر بخرید. چون که این مدل ساعت ها تنوع پذیر تر و شیک تر هستند. بسیاری از خانم ها ساعتی را می پسندند که نوع بند آن در مناسبت های مختلف قابل تغییر باشد.

حتی وقتی که خود ساعت جعبه دارد، یک جعبه ی دیگر نیز به آن اضافه کنید. فقط برای این که هدیه خود را هیجان انگیز تر و زیباتر کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 642 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.