شیک کده لباس های رنگی برای استفاده ی روزانه در بهار - شیک کده

برای عید چطور لباس بپوشیم ؟

به فصل زیبای بهار نزدیک می شویم . طرح های پررنگ، و رنگ های روشن در فصل بهار در لباس های روزانه دیده می شوند. در این جا چند لباس بهاره ی رنگی را برای تیپ های معمولی و روزمره معرفی کرده ایم.

چه کسی گفته است که فقط یک قسمت طرح دار می توانید به پوشش روزمره ی خود اضافه کنید؟ اگر دو قسمت طرح دار در کنار هم خوب هستند، پس آن را انتخاب کنید. تیپ خود را با ترکیب کردن با کفش های ساده اما بی نظیر چوبی رنگ، خیره کننده نگه دارید.

شلوار جین پاره و یا چروک را فراموش کنید. یک مد جدید که اخیرا در صحنه ها ظاهر شده است، پیراهن جین مدل شکاف دار است. این پیراهن خیلی دوست داشتنی و مناسب برای استفاده ی روزمره است. این پیراهن برای جفت شدن با تکه های خیره کننده مانند کیف دوشی چهارخانه و عینک آفتابی، به اندازه کافی ساده و خوب است. راه های خیلی زیادی برای تیپ زدن با این پیراهن وجود دارد.

دیدن رنگ های زیبا و روشن چشم ها را تازه تر می کند. ممکن است فکر کنید این رنگ ها کنار هم زیبا نمی شوند، اما این تیپ اغلب اوقات بدون هیچ نشانه ای از زیاده روی عالی به نظر می رسد. این لباس با تکه های رنگی، کت و کفش زرد رنگ را برای داشتن تیپی شیک و در عین حال بهاره، امتحان کنید.

صحبت از پررنگ بودن شد، این پیراهن سنتی یقه هفت برای صبحانه های فانتزی و یا قرار های دوستانه ی بعد از ظهری عالی است. طرح این پیراهن به سادگی فوق العاده است. این پیراهن را با کفش های طرح پوست مار و النگو های زیبا ترکیب کنید تا تیپتان کامل شود.

این لیست بدون یک پیراهن طرح گل کامل نخواهد شد. اما نه هر نوع لباس طرح گلی، این لباس پارچه ای طرح گل آفتابگردان . این لباس مانند همه ی لباس های گل دار دیگری که می بینید، طرحی تصادفی از گل ها نیست، بلکه طرحی منظم دارد. می توانید این لباس را برای زدن تیپی نیمه رسمی بپوشید، و یا می توانید برای تیپ های غیر رسمی روزانه، آن را همراه با کفش های پاشنه تخت یا صندل بپوشید.

با پوشیدن یک لباس سفید، قلاب دوزی کتان و دوست داشتنی، به همراه کفش های پاشنه دار خرمایی تیره ی طرح پوست مار، کیف دستی جین قلاب دوزی و عینک آفتابی، یونان را به هر جا که در آن سکونت دارید بیاورید.

هیچ چیز مانند این پیراهن پلیسه ی لیمویی رنگ A شکل، پررنگ و خیره کننده نیست. این یک لباس خیره کننده ی عالی برای روز های آفتابی فصل بهار است. به سادگی همراه این پیراهن صندل های سفید بپوشید و گردنبندی همراه گل های سفید بیندازید.

یک تیپ با پیراهن ابریشمی زیبای گل دار، عینک آفتابی رنگی طرح چشم گربه و کفش های زنانه ی چرم جیر، برای خانم هایی که می خواهند زود آماده شوند.

هیچ سنی برای پوشیدن پیراهنی با طرح های سرگرم کننده مانند این پیراهن بی آستین طرح دلفین خیلی زیاد نیست. می توانید این پیراهن را همراه صندل، کفش های مخصوص باله ی پاشنه تخت، حتی کفش های پاشنه دار اگر دوست دارید بپوشید.

پوشیدن لباس گل دار را دوست ندارید؟ این پیراهن بی آستین طرح جنگل های بارانی را امتحان کنید. این پیراهن هم خیلی شیک است و هم برای وقت هایی که کمی حالت گرفته و کسل دارید، لباسی بسیار خوب برای پوشیدن است. چون که حداقل طرح مربوط به لباس های بهاره را در کنار ساده بودن دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 624 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.