شیک کده ایده های دوست داشتنی برای جلب توجه با پیراهن - شیک کده







کوشالی همیشه جدید ترین مُدها را به شما نشان میدهد و به شما الهام میدهد که از آنها پیروی کنید. ترکیب پیراهن طرح دار یا قلاب دوزی شده ی چشمگیر با شلوارهای جین، قرار است مُد مورد علاقه ی تمام خانم ها در جهان بشود.

.

پس اگر می خواهید با این مُد، به روز باشید، باید قطعا این ست های لباس را که برای شما گردآوری کردیم ، نگاهی بیندازید. لذت ببرید!

پیراهن ها از کالاهای اساسی ای هستند که باید بخشی از کمد لباس ما باشند. می توانید آنها را در طرح ها، رنگ ها و سبک های مختلف پیدا کنید. و لازم است که بگویم که در این فصل باید مدل های ساده را در عقب کمد خود قرار دهید، زیرا الان زمان پیراهن های جلب توجه کننده است.

پیراهن های جلب توجه کننده، بخشی از همه ی مجموعه های ۲۰۱۷ خواهند بود و طرح های زیبای بسیاری برای انتخاب وجود خواهند داشت. از پیراهن های دکمه دار راه راه، با یا بدون قلاب دوزی، طرح های گل دار تا پیراهن هایی با آستین های کلوش، چین دار یا با یقه های چشم گیر، برای سلیقه ی هرکسی، پیراهنی وجود دارد.

طرح های پیراهنیِ جلب توجه کننده ی بسیاری برای انتخاب وجود دارند، که به این معناست که می توانید در این فصل، میلیون ها ست درست کنید. می توانید آنها را با شلوار چسب، شلوار جین، شلوار دم پا، شلوار دامنی یا هر نوع دامن بپوشید و ظاهری شگفت آور داشته باشید.

هنگامی که لباس پایین تنه را انتخاب می کنید، به شما توصیه می کنم که آنها را ساده و در یک رنگ نگه دارید، زیرا پیراهن است که باید جلب توجه کند. این ست های لباس به گردنبند نیازی ندارند.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 463 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها