شیک کده روانشناسی مد و رنگ‌: لباس آشپزی چه رنگی بپوشیم، لباس مهمانی و کار چه رنگی؟ - شیک کده

آیا تا‌به‌حال فکر کرده‌اید که پوشیدن لباسی با رنگی شاد و پرانرژی چقدر روحیه و حال و هوای شما را عوض می‌کند؟

فرقی نمی‌کند که بخواهید در یک مهمانی شرکت کنید یا قصد یک آشپزی روزمره را داشته باشید. انرژی رنگ‌ها، قبل از آنچه فکرش را بکنید وارد عمل می‌شود و کنترل بخشی از رفتار شما و بخشی از بازخورد دیگران را به دست می‌گیرد.

بنابراین، کمی برای این انتخاب وقت بگذارید. زیبایی شناسی رنگ ها با جدیدترین مدل های لباس به شما کمک می‌کند که با توجه به استایل شخصی خود، انتخاب‌های بهتری داشته باشید.

رنگ های مد برای لباس مجلسی

فارغ از اینکه رنگ‌های کلاسیک را ترجیح دهید یا به دنبال رنگ‌های پرجنب‌و‌جوش باشید، در سال ۲۰۲۳ طیف رنگ‌های زیبایی از سوی طراحان معرفی شده‌اند.

بدون اغراق، تمام این رنگ‌ها هم به لحاظ بصری جذابند و هم سلیقه‌های متفاوت را به خوبی پوشش می‌دهند. جدیدترین رنگ های مد، حسابی حال شما را خوب می‌کنند و باعث می‌شوند که استایل جذاب و منحصر‌به‌فردی در مهمانی‌ها داشته باشید.

آبی تیره

لباس مجلسی زنانه به رنگ آبی سیر
زیباترین لباس‌های مجلسی زنانه با رنگ جذاب آبی

آبی سیر یا تیره، رنگی کلاسیک است که هرگز از مد نمی‌افتد. این رنگ به‌خصوص در پارچه‌های ساتن یا تافته خیره‌کننده به نظر می‌رسد. به‌علاوه، به خوبی با اکسسوری‌های نقره‌ای یا کریستالی ست می‌شود.

رز گرد و خاکی

لباس مجلسی زنانه به رنگ رز غبارآلود
انتخاب خاص‌ترین رنگ‌ها برای لباس مجلسی زنانه در سال ۲۰۲۳

رنگی ملایم و زنانه که به‌خصوص در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این رنگ در پارچه‌های ابریشمی یا توری خاص‌تر به نظر می‌رسد و به خوبی با اکسسوری‌های نقره‌ای یا رزگلد ست می‌شود.

ارغوانی / بنفش

لباس مجلسی بلند زنانه به رنگ لاوندر
زیبایی شناسی رنگ ها با جدیدترین مدل های لباس

اگر به دنبال لباس های مجلسی مد روز ۲۰۲۳ هستید، رنگ ارغوانی کم‌رنگ و گرد و غباری را از قلم نیندازید. این رنگ مخصوصاً در لباس‌هایی با تزئینات مهره و منجوق‌دوزی، زیباتر به نظر می‌رسد. همچنین به‌خوبی با اکسسوری‌های طلایی یا برنزی ست می‌شود.

سبز تیره

انواع مدل‌های لباس مجلسی 2023
جذابیت بیشتر با لباس مجلسی سبز تیره

رنگی باشکوه و مجلل که به‌خصوص در پارچه‌های مخملی یا ابریشمی خیره‌کننده به نظر می‌رسد. کافی است آن را با اکسسوری‌های طلایی یا مشکی ست کنید تا ظاهری بی‌نظیر و منحصر‌به‌فرد داشته باشید.

رنگ شامپاینی

لباس مجلسی زنانه 2023
رنگ شامپاینی؛ انتخابی خاص برای لباس مجلسی

این رنگ، یکی از رنگ‌های جذاب و کمتر شناخته شده است که شباهت زیادی به رنگ بژ دارد. شامپاینی در اصل، ترکیبی از رنگ‌های زرد و نارنجی است و به خوبی با انواع زیورآلات و سنگ‌های فلزی ست می‌شود.

رنگ شامپاینی انتخابی مناسب برای لباس مجلسی زمستانی است که همراه با یک شنل خز، جلوه بی‌نظیری پیدا می‌کند. همچنین، لباس شب شامپانی بیشتر مناسب افرادی است که پوست و چشمانی روشن داشته باشند.

آبی لاجوردی

انتخاب رنگ های مد روز برای لباس مجلسی
آبی لاجوردی؛ رنگی خاص و باشکوه برای لباس مجلسی

این رنگ، رنگی کلاسیک و همه‌کاره است که در یک لباس مجلسی خاص با طراحی و دوختی مرتب، جلوه‌ای بی‌نظیر دارد. آن را با اکسسوری‌های نقره‌ای یا کریستالی ست کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید.

لاوندر (یاسی)

انتخاب خاص‌ترین رنگ‌های سال برای لباس‌های مجلسی مد روز
لباس مجلسی زنانه با آستین‌های تور پفی و رنگ یاسی

در مدترین لباس های مجلسی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، استفاده از این رنگ ملایم و رؤیایی بسیار چشمگیر است. این رنگ بخصوص روی لباس‌هایی با سیلوئت روان یا اثیری بسیار زیبا به نظر می‌رسد. به‌علاوه می‌توانید آن را با انواع اکسسوری‌های طلایی یا برنزی ست کنید تا همه چیز برای ایجاد یک استایل بی‌نظیر مجلسی فراهم شود.

قرمز

لباس مجلسی بلند قرمز
لباس مجلسی بلند قرمز

رنگی جسورانه و پر جنب‌و‌جوش که به‌ویژه در پارچه‌های ابریشمی یا روان خیره‌کننده به نظر می‌رسد. با انتخاب این رنگ، اکسسوری‌ها را به حداقل برسانید تا لباس برجسته شود.

سربی تیره

انتخاب زیباترین رنگ‌ها برای جذاب‌ترین لباس‌های مجلسی زنانه
یک مدل لباس مجلسی شیک به رنگ سربی تیره

رنگی پیچیده و جاودانه که به‌خصوص در لباس مخملی یا توری ظریف به چشم می‌آید. آن را با جواهرات طلایی ظریف ترکیب کنید تا ظاهری جذاب و پیچیده ایجاد کنید.

زرد کم رنگ

جدیدترین لباس‌های مجلسی با رنگ‌های جذاب
لباس مجلسی زیبا به رنگ زرد ملایم

اگر دستی در روانشناسی رنگ ها داشته باشید، حتماً می‌دانید که رنگ زرد، رنگی نشاط‌‌ آور است. حالا اگر بخواهید مد لباس خود را متناسب با این رنگ انتخاب کنید، باید بدانید که تناژهای کمرنگ زرد از ترندهای سال ۲۰۲۳ هستند.

این رنگ، به‌خصوص در پارچه‌های نرم ابریشمی، خیره‌کننده به نظر می‌رسد. افزودن چند اکسسوری نقره‌ای یا کریستالی به آن‌ها هم ظاهر شما را زیباتر خواهد کرد.

رنگ های مد برای لباس کار

به طور کلی، یک استایل کژوال که در عین راحتی، اعتماد‌به‌نفس شما را حفظ کند، انتخابی مناسب برای محیط کار است.

دقت کنید که استایل شما حتما باید در هماهنگی کامل با قوانین تعیین‌شده در محیط کاری‌تان باشد. به‌علاوه، معمولاً استفاده از رنگ‌های خنثی در محیط‌های اداری، طرفداران بیشتری دارد.

ادامه مطلب را بخوانید تا ایده‌ها و پیشنهادهای بیشتری در این زمینه دریافت کنید:

تناژهای سبز

استایل اداری زنانه با رنگ سبز
رنگ سبز در ست‌های رسمی و اداری زنانه

یکی از استایل‌های محبوب سال ۲۰۲۳، استفاده از ترکیبات مختلف رنگ سبز است. در این بین، تناژهایی مانند سبز زیتونی و سبز خزه‌ای طرفداران بیشتری دارند.

شما می‌توانید در ست لباس اداری، علاوه بر آیتم‌های اصلی استایل مثل کت یا مانتو، در رنگ کفش یا سایر اکسسوری‌های خود از این رنگ استفاده کنید.

مشکی

انتخاب بهترین رنگ‌ها برای لباس در محیط کار
استایل مینیمال مشکی با شلوار جین برای محل کار

آیا می‌دانید که استفاده از کت‌های بلند در صنعت مد، نمادی از قدرت است. چنین پوششی در یک محیط رسمی و اداری، علاوه بر شیک بودن، حس اعتماد‌به‌نفس بیشتری به شما می‌دهد.

همچنین این مدل، یکی از ترندهای پرطرفدار در سال ۲۰۲۳ است. البته این رنگ، رنگ شاد و پرشور و حرارتی نیست، اما به‌عنوان یک رنگ مادر، تطبیق‌پذیری بالایی با سایر آیتم‌های پوشش دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را با طیف وسیعی از رنگ‌ها، از شاد تا خنثی، ترکیب کنید.

چرم زرشکی یا مشکی

استایل تمام چرم زنانه
استایل رسمی زنانه با بارانی و چکمه چرم

با وارد شدن به فصول سرد سال، بازار استفاده از پارچه‌های گرم هم پر‌رونق‌تر می‌شود. در سال ۱۴۰۲، انواع پارچه‌های چرم جزو ترندهای مد روز هستند.

یک استایل تمام‌چرم، استایلی جذاب و پرقدرت برای یک محیط رسمی است. اگر بخواهید به رنگ سال ۲۰۲۳ هم پایبند باشید، یک کت یا پالتوی چرم زرشکی مایل به قرمز، همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

خاکستری

زیبایی شناسی رنگ ها در جدیدترین مدل های لباس
ست لباس طوسی برای محل کار

خاکستری یک انتخاب ثابت و همیشگی در میان رنگ‌های اداری است. انتخاب یک اکسسوری کوچک و نه چندان چشمگیر به رنگ قرمز پرشین به خوبی در کنار یک ست اداری خاکستری می‌نشیند و کاملاً تیپ رسمی شما را مد روز نگه می‌دارد.

سرمه‌ای

کت و شلوار سرمه‌ای مردانه برای محل کار
تیپ رسمی مردانه با کت و شلوار سرمه‌ای

رنگ سرمه‌ای هم مثل همیشه جایگاه خود را در میان رنگ‌های خنثی و رسمی حفظ کرده است. البته در کنار آن، آبی نفتی تیره را هم مد نظر داشته باشید.

این دو رنگ، انتخابی محبوب و همه‌پسند برای کت و شلوار و یا مانتو شلوارهای اداری هستند و می‌توانید در پاییز ۲۰۲۳ آن‌ها را با یک جفت کفش لوفر لژدار مشکی ست کنید.

استایل تک رنگ

استایل مونوکروم مردانه 2023
استایل شیک مونوکروم برای محل کار و محیط‌های رسمی

یکی از ترندهای برجسته در سال ۲۰۲۳ استایل مونوکروم است. چنین استایلی برای یک محیط اداری و رسمی به خوبی جواب می‌دهد و نیاز به جزئیات خاصی هم نخواهد داشت. البته ترجیحاً در محیط‌های اداری، رنگ‌های خنثی و سرد را در اولویت قرار دهید.

به یاد داشته باشید که استایل‌های مینیمال در سال ۲۰۲۳ مد هستند. اما اگر می‌خواهید جلوه بیشتری به لباس خود بدهید می‌توانید از انواع برش‌های خیاطی، مغزی‌دوزی با رنگ‌های هماهنگ و یا دکمه‌ها و فیلتاپ‌های جیب با رنگی متمایز کمک بگیرید.

رنگ لباس مناسب برای آشپزی

خوشمزه شدن یک غذا فقط وابسته به مهارت آشپز نیست، بلکه حال و هوای شما موقع آشپزی هم تأثیر زیادی در این موضوع دارد.

یکی از چیزهایی که حال شما را حسابی عوض می‌کند، انتخاب یک لباس مناسب در آشپزخانه است، لباسی مرتب و راحت با رنگی شاد که روحیه شما را هم حسابی عوض کند.

البته این لباس فقط شامل ست راحتی روزمره و خانگی نمی‌شود و می‌تواند شامل سایر ملزومات آشپزی مثل پیشبند یا کلاه آشپزخانه هم باشد. حتی شاید بهتر باشد که رنگ پیشبند را در اولویت قرار داده و استایل روزانه خود را با آن هماهنگ کنید.

حالا اگر کنجکاوید بدانید که چه رنگ‌هایی موقع آشپزی حال شما را بهتر می‌کنند، در ادامه مطلب، همراه ما باشید:

پیش‌بند و کلاه سفید آشپزی

پیش‌بند آشپزی سفید
مدل پیش‌بند آشپزی چین‌دار و جیب‌دار به رنگ سفید

این انتخاب ریشه در گذشته‌های دور دارد. رنگ سفید نماد پاکی و تمیزی است و باعث جلب اعتماد مخاطب می‌شود. به‌علاوه، سفید یک رنگ مادر است و به سادگی می‌توانید آن را با ست لباس خانگی خود هماهنگ کنید.

امروزه از رنگ سفید نانو برای لباس‌های آشپزی استفاده می‌شود تا لکه‌های چربی و روغن را جذب نکند و تمیز کردن آن راحت‌تر باشد.

نارنجی

مدل پیش بند آشپزخانه
آشپزی با پیش بند میدی و نارنجی رنگ

رنگ نارنجی پرجنب‌و‌جوش و چشم‌نواز است و احساسات مثبت را تحریک می‌کند.

جالب است بدانید که این رنگ، اشتها را هم تحریک می‌کند و زمینه‌ای مناسب برای بروز خلاقیت‌های آشپزی شما فراهم خواهد کرد.

ایجاد یک استایل شخصی با رنگ نارنجی در آشپزخانه کار سختی نیست و طیفی از رنگ‌های نارنجی از هلویی و مرجانی گرفته تا رنگ‌های قوی‌تر مانند نارنجی نارنگی و کدو تنبل انتظار انتخاب شما را می‌کشند.

نیلی

انتخاب رنگ نیلی برای پیش‌بند آشپزخانه
زیبایی شناسی رنگ ها با جدیدترین مدل های لباس

اگر روزی پرکار و شلوغ در آشپزخانه دارید، رنگ نیلی را انتخاب کنید. این رنگ، حس ثبات و آرامش را به همراه دارد و می‌تواند حس نظم و هماهنگی را القا کند. به علاوه، یک پیش‌بند نیلی، لکه‌های لباس را به آسانی نشان نمی‌دهد و این باعث می‌شود که جلوبندی لباس شما برای مدت طولانی‌تری مرتب و تمیز بماند.

قهوه‌ای

آشپزی با مدل‌های مختلف پیش‌بند
استایل روزمره خانگی با پیش‌بند قهوه‌ای برای آشپزی

پیش‌بندهای قهوه‌ای حال و هوایی خودمانی و دنج ایجاد می‌کنند. انتخاب این رنگ باعث آزادی عمل بیشتری موقع آشپزی می‌شود و لازم نیست دائما نگران کثیف شدن پیش‌بند خود باشید.

حسن دیگر این انتخاب این است که می‌توانید آن را متناسب با سبک پوشش روزمره خود، شخصی‌سازی کنید و بنا به سلیقه خود، طیفی از رنگ‌های قهوه‌ای از شاه‌بلوطی ملایم گرفته تا رنگ‌های عمیق اسپرسو را انتخاب کنید.

یاسی یا لاوندر

لباس آشپزی با انتخاب بهترین رنگ‌ها
پیش‌بند ساده آشپزی به رنگ یاسی

این رنگ منحصر‌به‌فرد، حس شیرینی و زنانگی را به خوبی منتقل می‌کند. یک پیش‌بند اسطوخودوسی که با لباسی هماهنگ ست شده باشد، جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای دارد و زیبایی زنانه شما را در کنار هنر کدبانوگری به خوبی به تصویر می‌کشد.

پیش‌بندهای شطرنجی

پیش‌بند شطرنجی آشپزخانه
استفاده از پارچه شطرنجی برای لباس آشپزی

این پیش‌بندها انتخابی مناسب برای یک فضای دنج خانگی هستند. آن‌ها در عین پر‌انرژی بودن به طور سنتی هم جذاب هستند. حتی می‌توانید برای آشپزی در طبیعت هم روی آن‌ها حساب کنید.

این پیش‌بندها یک حس نوستالژیک عمیق را در درون خود نهفته دارند و حس سبکی را به استایل شما می‌افزایند.

خاکستری

آشپزی با انواع مدل‌ها و رنگ‌های پیش‌بند زنانه
ترکیب پارچه‌های طرح‌دار و ساده خاکستری برای پیش‌بند آشپزی

حسن انتخاب یک پیش‌بند خاکستری، تطبیق‌پذیری بالای این رنگ با انواع لباس‌ها و رنگ‌ها است. این رنگ نماد تعادل، ثبات و قابلیت‌ اطمینان است و تقریباً برای هر محیطی قابل‌ استفاده خواهد بود.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که لکه‌ها روی یک زمینه خاکستری کاملاً مشهود هستند. بنابراین احتمالا انتخاب چنین پیش‌بندی به مراقبت‌های بیشتری نیاز خواهد داشت تا بتوانید در عین‌حال، ظاهر شیک و مرتب روزمره خود را حفظ کنید.

پیش‌بندهای راه‌راه

شیک‌ترین پیش‌بندهای آشپزخانه به رنگ‌های مختلف
پیش‌بند راه راه سیاه و سفید برای آشپزی

انتخاب یک پیش‌بند راه‌راه، حرفه‌ای بودن شما را به نمایش می‌گذارد. این مدل پیش‌بندها، الگوها و رنگ‌های متنوعی دارند و به‌راحتی با ست لباس روزانه شما ست می‌شوند. به‌علاوه، به یاد داشته باشید که راه‌های عمودی شما را لاغرتر نشان می‌دهد و برعکس، راه‌های افقی، دید عرضی بیشتری ایجاد می‌کند.

همچنین این پیش‌بندها، ظاهری بسیار رسمی دارند و شاید بهتر باشد برای یک محیط معمولی و خودمانی، یک پیشبند ساده‌تر و تک‌رنگ را انتخاب کنید.

علاوه بر پیشنهادهای بالا این را هم اضافه می‌کنیم که شما می‌توانید لباس آشپزی خود را شخصی‌سازی کنید. برای مثال، استفاده از ترکیب رنگ‌های منحصر‌به‌فرد یا انتخاب یک تک‌رنگ یا گلدوزی خاص، ایده‌های جالبی هستند. البته برای این کار، مواردی مثل راحتی، کاربردی بودن، هماهنگی با کمد لباس‌ها و… را هم در نظر داشته باشید.

زیبایی شناسی رنگ‌ها در مدل لباس مردانه

جالب است بدانید که در پاییز و زمستان ۱۴۰۲، مد بیش از همه به دنبال ایجاد حس آرامش و آسایش در موقعیت‌های نامشخص است. استایل های مردانه هم از این موضوع مستثنی نیستند.

در بسیاری از استایل‌ها، رنگ‌های دلپذیر و جدیدی به چشم می‌خورند، رنگ‌هایی آرام‌بخش که خلق‌و‌خو و حس خوش‌بینی ما را تقویت می‌کنند.

رنگ‌های متضاد و چشم نواز

استایل شیک مردانه با رنگ آبی کبالتی
کت مردانه آبی کبالتی با پاپیون و شلوار مشکی

در چنین استایلی به رنگ‌های پرجنب و‌جوشی مثل سرخابی، آبی کبالتی، سبز آبی و فیروزه‌ای فکر کنید و آن‌ها را در کنار رنگ‌های متضادی مانند سفید و مشکی قرار دهید.

این ترند در لباس‌های بیرون مردانه مثل کت، بافتنی‌های کلفت، کت‌های کلاسیک و شلوارهای گشاد بسیار چشمگیر خواهد بود. جالب است بدانید که رنگ کبالت کهکشانی در چنین استایل‌هایی، یک رنگ کاملاً مرکزی خواهد بود.

این رنگ تند و دیجیتالی، از زیبایی‌شناسی و فناوری‌های جدید عصر فضا الهام می‌گیرد و از لباس‌های بیرون گرفته تا لباس‌های مناسبتی و اکسسوری‌ها می‌توان روی این رنگ خاص حساب کرد.

رنگ‌های طبیعی

جدیدترین استایل‌های لباس مردانه با رنگ‌های طبیعت
ست لباس شیک مردانه با ترکیب رنگ‌های کرم و سفید

در مرکز این استایل، رنگ‌های ملایم و روشن به رنگ‌های سفید و بژ حضور دارند. با‌این‌حال، تمایل به لبه‌های قهوه‌ای یا طیف‌های خاکستری و در مواردی بنفش و زرد هم قابل‌مشاهده است.

این ترند، رنگ‌های تک‌رنگ خود را در قالب بافت‌های مختلف جسورانه و الگوهای کلاسیک تارتان به تصویر می‌کشد. جامپرهای بافتنی، ژاکت‌ها و کت‌ها، برخی از لباس‌های کلیدی برای منعکس کردن این استایل هستند.

سایه‌های آبی

استایل‌های جدید مردانه در سال 2023 و 2024
استفاده از طیف‌های رنگ آبی در پوشش روزمره مردان، سال ۲۰۲۴

فصل‌های پاییز و زمستان امسال مملو از بلوزهای مردانه با سایه‌های مختلف رنگ آبی از جمله نیلی خواهد بود. مشاهده این رنگ به‌هیچ‌وجه خسته‌کننده نیست، زیرا دارای طیف وسیعی از بافت‌ها، مواد و الگوهای طبیعی بافته شده در ژاکارد خواهد بود.

همچنین این رنگ بلافاصله این پیام را به مخاطب منتقل می‌کند که استرس را همراه با آرامش تحمل کند.

این رنگ حساس، نشان‌دهنده نیاز به ثبات و اعتدال است و بازگوکننده تلاش ما برای رسیدن به تعادلی ایده‌آل میان کار، فضای مجازی و سایر جنبه‌های زندگی است. لباس‌های کلیدی برای این ترند شامل جامپر و ژاکت‌های بافتنی در بافت‌های مختلف خواهد بود.

سفید و مشکی

شیک‌ترین استایل‌های مردانه در سال جدید
ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی در استایل مردانه ۲۰۲۳

شاید اطلاق جدیدترین رنگ و مدل لباس به ترکیب سفید مشکی کمی عجیب به نظر برسد، با‌این‌حال باید بگوییم که این ترکیب یکی از ترندهای پرطرف‌دار در استایل‌های مردانه ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ است.

این سبک، به‌خصوص در لباس‌های پشمی و استایل‌های پاییزی ۲۰۲۳ قابل‌ مشاهده است. در این استایل طیف‌های مختلفی از رنگ سفید مانند سفید گچی، سفید پوسته تخم مرغی و… قابل‌استفاده است.

هلویی

رنگ هلویی در استایل مردانه 2024
زیبایی شناسی رنگ ها در جدیدترین مدل های لباس مردانه

با نزدیک شدن به ماه ژانویه و ورود به سال ۲۰۲۴ میلادی، می‌توان رنگ سال ۲۰۲۴ یعنی هلویی را هم در میان استایل‌های پاییزی مردانه دید.

این رنگ، رنگی ملایم و طبیعی است که به خوبی با رنگ‌های خنثی ست می‌شود. هلویی یک رنگ پاستلی نیست، با این‌حال، به‌قدر کافی پر‌انرژی و باطراوت است. بلوزها و سویشرت‌هایی که می‌توان آن‌ها را با کت‌هایی به رنگ‌های ملایم‌تر و خنثی‌تر استایل کرد، از آیتم‌های کلیدی این سبک پوشش هستند.

سخن آخر

امیدواریم که اطلاعات این مقاله برایتان مفید بوده باشد. به یاد داشته باشید که توجه به زیبایی شناسی رنگ ها و در عین حال مد روز بودن، کار هوشمندانه‌ای است که با اطلاع از جدیدترین ترندهای روز و حفظ استایل شخصی، کاملا قابل‌ دسترس است. در این بین، استفاده از مقالات مد ایده ال مگ را فراموش نکنید تا ایده‌هایی منحصر‌به‌فرد و متفاوت داشته باشید.

سوالات متداول

جدیدترین رنگ‌های سال برای لباس مجلسی زنانه چه رنگ‌هایی هستند؟

آبی لاجوردی، سبز تیره، ارغوانی، رز گرد و خاکی، شامپاینی، سربی تیره، زرد کم رنگ و رنگ اسطوخودوسی از رنگ‌های محبوب سال ۲۰۲۳ هستند.

چطور از رنگ آبی کبالتی در استایل مردانه استفاده کنیم؟

این رنگ برای تمام لباس‌های بیرونی، اکسسوری‌ها و لباس‌های مناسبتی به‌راحتی قابل‌استفاده است و می‌تواند رنگ مرکزی استایل شما باشد.

ترندهای پرطرفدار رنگ لباس اداری در سال ۲۰۲۳ چیست؟

استایل تمام مشکی از ترندهای پرطرفدار سال است. با‌این حال، رنگ‌های سرمه‌ای، خاکستری و تناژهای مختلف سبز هم جزو ترندهای رنگ لباس اداری ۱۴۰۲ هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 421 views بار دسته بندی : مد و لباس تاريخ : 28 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.