شیک کده آموزش و ارائه بهترین لباس های ست زنانه برای پاییز 1402 - شیک کده

اگر انتخاب بهترین ست پاییز برایتان دشوار است و نمی‌دانید کدام مدل‌ها و رنگ‌ها، ترندهای پاییز ۱۴۰۲ هستند، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب از شیک کده با نیم‌نگاهی به طرح‌های ارائه شده از سوی طراحان مشهور مد، به سراغ ست‌های پاییزی رفته‌ایم تا بهترین انتخاب‌ها را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ست لباس راحتی

تنوع ست‌های راحتی بسیار زیاد است. به‌علاوه، استایل‌های راحتی بسیار پرکاربرد هستند. اما اگر دوست دارید در محیط‌های غیر‌رسمی هم مطابق مد روز لباس بپوشید، پیشنهادهای زیر را مد نظر داشته باشید:

ست با بافت

ست راحتی برای پاییز 1402
زیباترین لباس‌های راحت و شیک برای استایل پاییزه ۲۰۲۳

پاییز زمان مناسبی برای پوشیدن ژاکت است. بهترین ست پاییز می‌تواند شامل یک پلیور بافتنی نسبتاً گشاد و بزرگ با یک شلوار لی راحت و انواع روسری‌های پاییزی باشد. برندهای معروفی مثل Bottega Veneta، Louis Vuitton، و Victoria Beckham انواع متنوعی از این ست‌های پاییزی را ارائه کرده‌اند که در عین راحتی، شیک هستند.

ست با هودی

ست با هودی در پاییز 2023
ست راحتی روزانه با هودی و شلوار لی برای خانم‌ها

هودی‌ها هم مطابق معمول جایگاه خود را در ست‌های پاییز ۱۴۰۲ حفظ کرده‌اند. یک شلوار یا دامن جین، تیپ شما را تکمیل خواهد کرد.

پیراهن‌ های یکسره

انواع استایل‌های راحتی زنانه برای پاییز 1402
پیراهن یکسره زنانه؛ شیک و راحت برای روزمره

این پیراهن‌های شیک و زیبا، انتخابی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه هستند. ست کردن آن‌ها با اکسسوری‌های هماهنگ و بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها، جذابیت شما را چند برابر می‌کنند. در صورت احساس سرما هم می‌توانید از پوششی چند لایه با بارانی یا پالتوی بلند کمک بگیرید.

یقه اسکی

یقه اسکی زنانه برای پاییز 1402
یک تیپ پاییزه شیک و راحت زنانه با یقه اسکی به رنگ زیتونی

استفاده از لباس‌های یقه اسکی انتخاب جدیدی نیستند، اما از ترندهای پاییز ۱۴۰۲ محسوب می‌شوند. شما می‌توانید انواع لباس‌های شیک و راحت با یقه اسکی را مثل مدل بالا با هم ست کنید.

لباس های دنیم یا جین

استایل تمام جین زنانه
تیپ تمام جین زنانه برای پاییز ۱۴۰۲

اگر به دنبال بهترین ست پاییز ۱۴۰۲ هستید، لباس‌های جین را از قلم نیندازید. تیپ جین در پاییز امسال بسیار پرطرف‌دار است و می‌تواند شامل کل استایل یا بخش‌هایی مانند کفش و شلوار باشد.

ست لباس رسمی

در پاییز ۱۴۰۲، بسیاری از مدل‌های گذشته، مثل کت‌های بلیزر، کت‌های چرمی و ترنچ کت همچنان مد هستند. اما اگر به دنبال انتخاب‌های خاص‌تری هستید، چند پیشنهاد زیر را مد نظر داشته باشید.

کت های بلند مشکی

پالتوی بلند مشکی زنانه برای پاییز 2023
شیک‌ترین استایل‌های پاییزی زنانه با پالتوهای بلند مشکی

حتی اگر تمایلی به ترندهای روز بهترین ست پاییز هم نداشته باشید، باید قبول کنید که یک بارانی یا کت بلند مشکی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی برای ست‌های پاییزه باشد. پیشنهاد برندهای Coach و Givenchy، پوشیدن یک یقه اسکی شیک زیر این کت‌ها است. با‌این‌حال، هیچ قانونی در این مورد وجود ندارد و دست شما برای انتخاب بقیه المان‌های پوشش کاملاً باز است.

لباس های چرم

استایل تمام چرم زنانه
بارانی، نیم‌بوت و کیف هماهنگ در یک استایل تمام چرم زنانه

یکی دیگر از ترندهای جذاب امسال، استایل تمام چرم است. به طور معمول، استایل‌های چرم، مناسب محیط‌های رسمی هستند و ظاهری بسیار شیک و مدرن ایجاد می‌کنند.

لباس های آف شولدر

لباس مجلسی پاییزی با مدل آف شولدر
ست لباس مجلسی پاییزی زنانه در سال ۲۰۲۳ با مدل آف شولدر

اگر قصد حضور در یک مهمانی را دارید باید بگوییم که لباس‌های آف شولدر در پاییز ۱۴۰۲ هم جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. البته طراحانی مانند Tory Burch، ظاهر لباس‌ها را کاملاً ساده و مینیمال نگه داشته‌اند، در حالی که افرادی مانند Carolina Herrera ترجیح داده‌اند آستین‌های پفی و بند را هم به این مدل لباس‌ها اضافه کنند. اگر نگران سرمای هوا هستید هم می‌توانید از یک شنل یا روسری بزرگ پاییزی برای پوشاندن شانه‌ها استفاده کنید.

به‌علاوه، مدل‌های بیشتری از طراحی‌های بی‌نظیر لباس‌های آف شولدر مخصوص مجالس در ۱۰۰ مدل لباس شب ۱۴۰۲ وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم، دیدنشان را از دست ندهید.

لباس های مخملی

استایل زنانه پاییزی با لباس مخمل قرمز
پیراهن مخمل قرمز زنانه برای پاییز ۱۴۰۲

پارچه مخمل، پارچه‌ای کلاسیک و اشرافی است که جلوه خاصی دارد. این پارچه‌ها، انتخابی مناسب برای مجالس رسمی و مهمانی‌ها هستند. در ادامه، ۲ مدل پاییزه لباس مخملی را با هم می‌بینیم، اما اگر به دنبال ایده‌های بیشتری هستید،۲۰ مدل لباس مخمل خاص را در همین مجله ببینید.

لباس های مجلسی با پارچه های ریش ریش و پردار

لباس مجلسی زنانه برای پاییز 1402
پیراهن مجلسی زنانه با تزئین پر برای پاییز ۱۴۰۲

برندهای Gucci و Valentino در ترند کردن این استایل نقش پر‌رنگی داشته‌اند. این انتخاب، انتخابی مد روز است که حسابی استایل رسمی شما را عوض خواهد کرد.

ست با اکسسوری

یکی از نکات مهم برای داشتن استایلی شیک و به روز، استفاده از اکسسوری‌های هماهنگ است. اکسسوری‌ها می‌توانند شامل زیورآلات، کیف، کفش و… باشند که برای نمونه به چند مورد پرطرف‌دارتر اشاره می‌کنیم:

کفش های متالیک

کفش‌های متالیک زنانه برای پاییز 1402
نمونه‌ای از یک استایل کژوال پاییزی با نیم‌بوت‌های متالیک

کفش‌های متالیک یکی از ترندهای محبوب در پاییز ۲۰۲۳ هستند. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک استایل پاییزی رسمی یا غیر‌رسمی باشید. این مدل کفش‌ها در انواع فرم‌های کتانی، پاشنه‌بلند، چکمه و حتی کفش‌های راحتی باله آماده‌اند تا استایل پاییزی شما را مد روز نگه دارند.

کفش های پاشنه دار قرمز

استایل پاییزی زنانه با کت و شلوار
استایل زنانه شیک با کت و شلوار مخمل، پالتوی چهارخانه و کفش‌های پاشنه‌دار قرمز

همان‌طور که گفتیم، رنگ قرمز در پاییز ۱۴۰۲ از ترندهای محبوب است. این رنگ می‌توان شامل حال اکسسوری‌های از قبیل کیف و کفش هم باشد. برای نمونه، کفش‌های پاشنه‌دار قرمز یا مدل پاشنه گربه‌ای پرادا، انتخاب‌هایی جسورانه و شیک برای حضور در مهمانی‌ها هستند.

کیف های اورسایز

کیف‌های ترند پاییز 1402 برای بانوان
تیپ شیک پاییزی زنانه با کیف اورسایز و کلاه هماهنگ

حسن انتخاب این کیف‌ها این است که به‌راحتی می‌توانید وسایل زیادی را در آن‌ها جای دهید. این کیف‌های بزرگ، در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف یک تیپ بی‌نظیر پاییزی برایتان ایجاد خواهند کرد.

کیف های کشیده لبه دار

شیک‌ترین کیف‌های مد شده زنانه در پاییز 1402
استایل زنانه شیک با کفش کشیده لبه‌دار

در میان برندهای مختلف، برندهای Valentino و Miu Miu در ارائه این مدل کیف‌ها پیشتاز بوده‌اند. این کیف‌ها، به‌عنوان کیف‌هایی با سایز متوسط تا بزرگ و در رنگ‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی عرضه شده‌اند.

بهترین رنگ ها برای پاییز

برای غلبه بر سردی پاییز، پوشیدن رنگ‌های گرم معقول‌تر به نظر می‌رسد. بهترین ست پاییز امسال هم از این رنگ‌ها بی‌بهره نیست و شما می‌توانید در ادامه، چند رنگ مد شده در پاییز ۱۴۰۲ را ببینید:

ست های تمام قرمز

ست تمام قرمز پاییزی برای بانوان مد روز
ست تمام قرمز پاییزی با پوشش بافت دو لایه

یکی از رنگ‌هایی که در پاییز ۲۰۲۳ مورد‌توجه طراحان قرار گرفته، قرمز است. البته شما می‌توانید از انواع تناژهای قرمز مانند ارغوانی، خرمالویی، قرمز گوجه فرنگی و… استفاده کنید. این انتخاب، رنگ چهره شما را هم گرم‌تر خواهد کرد.

ست های تمام مشکی

بهترین ست پاییز 1402 با استایل شیک مشکی
استایل مشکی از ترندهای پرطرف‌دار پاییز ۲۰۲۳

بهترین ست پاییز امسال شما می‌تواند به رنگ مشکی یا ترکیبی از رنگ‌های مشکی و سورمه‌ای باشد. این‌ها رنگ‌های جذابی هستند که هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند. به‌علاوه، ست تمام چرم مشکی هم می‌تواند یکی از دیگر انتخاب‌های مد روز شما باشد.

ست های زیتونی

شیک‌ترین ست‌های پاییز 1402 با رنگ زیتونی
ترکیب رنگ زیتونی و مشکی در یک استایل شیک پاییزی

رنگ زیتونی هم‌خوانی زیبایی با طبیعت پاییز دارد و از رنگ‌های ترند شده در پاییز امسال است. طراحان مد، انواع ست‌های پاییزی زیتونی را برای ست لباس رسمی پاییز و انواع لباس‌های راحتی مناسب می‌دانند.

چاپ های هنری

استفاده از پارچه‌های چاپی در پاییز 1402
پارچه چاپی، انتخابی شیک برای بانوان شیک‌پوش

استفاده از پارچه‌هایی با طراح‌های چاپی هم جزو ترندهای پاییز ۲۰۲۳ است. در این مورد هم نام برندها و طراحان معروفی مانند Stella McCartney، Loewe و… به چشم می‌خورد که با تصاویر چاپی متنوعی، ست‌های پاییزی زیبایی را به نمایش درآورده‌اند.

طرح های خال خالی

دامن خال‌خالی در استایل شیک پاییز 1402
یک استایل شیک و مدرن پاییزی با ترکیب پارچه‌های ساده و خال‌خالی

در پاییز ۱۴۰۲ شاهد بازگشت استفاده از پارچه‌های خال خالی هستیم. بنابراین یکی دیگر از پیشنهادهای ویژه برای داشتن بهترین ست پاییز، استفاده از پترن‌های خال‌دار است که می‌توانید آن‌ها با پارچه‌هایی ساده ست کنید.

پارچه های پیچازی یا تارتان

شیک‌ترین مدل‌های استایل پاییزی با پارچه‌های پیچازی
ترکیب پارچه چرم با پارچه پیچازی اسکاتلندی در استایل پاییز ۲۰۲۳

در این زمینه، برندهایی مانند Burberry، Vivienne Westwood و Dior پیشتاز هستند. در بهترین ست‌های پاییز ۱۴۰۲، شاهد استفاده از این پارچه‌ها در انواع کت و دامن هستیم. شک نکنید که این پارچه‌های چهارخانه زیبایی استایل شما را چند‌برابر می‌کنند.

کلام آخر

همان‌طور که دیدید برای استایل پاییزی ۱۴۰۲، انتخاب‌های متنوعی پیش رو دارید. پیشنهاد ما این است که ضمن حفظ استایل شخصی خود، آیتم‌های مورد علاقه خود را نیز به تیپ‌تان اضافه کنید. این کار، هم شما را به روز نگه می‌دارد و هم استایلی متفاوت و خاص برایتان ایجاد خواهد کرد. شاد و پیروز باشید.

سوالات متداول

چه رنگ‌هایی در پاییز ۱۴۰۲ ترند هستند؟

رنگ قرمز با تناژهای مختلف، رنگ مشکی و رنگ زیتونی از رنگ‌های پرطرف‌دار این فصل محسوب می‌شوند.

کدام مدل‌ها برای ست لباس مجلسی پاییزی پیشنهاد می‌شود؟

لباس‌های مخملی، لباس‌هایی با تزئینات پر و ریش ریش و همچنین لباس‌های آف شولدر پاییزی

چه مدل پارچه‌هایی در بهترین ست پاییز ۱۴۰۲ حضور دارند؟

پارچه‌های پیچازی اسکاتلندی، پارچه‌های خال خالی و پارچه‌هایی با چاپ‌های هنری

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : مد و لباس تاريخ : 26 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.