شیک کده تیپ های مهم مد روز خانم ها برای زمستان - شیک کده

این انتخاب های زیبا از تیپ های مهم مد روز خانم ها در فشن شو های زمستانه است . اگر می توانستیم کت ها و ژاکت های خیلی شیک و گران قیمت را از این تیپ ها حذف کنیم تهیه ی آن ها آسان تر می شد، اما از آن جا که نمی توانیم این کار را بکنیم ، فقط می توانیم از آن ها الهام بگیریم و مشابه آن ها را در تیپ های واقعی و روزمره ی خود به کار ببریم . در این جا چند تیپ مد روز برای خانم ها جهت استفاده در این زمستان معرفی شده اند.

ژاکت چرم

یک ژاکت چرم قطعه ای خیلی ضروری و یک لباس روی مد برای خانم هاست. این لباس بلافاصله به هر تیپی جذابیت و معنی می دهد. این ژاکت را همراه شلوار جین ، همراه یک تی شرت ساده و یا یک بلوز شیک همراه با دامن برای مکان های غیر رسمی بپوشید.

لباس پشمی

چه یک کت پشمی و چه یک ژاکت پشمی می تواند لباسی گرم و نرم برای استفاده در زمستان باشد. از این مدل ژاکت یا کت، مدل های گشادتر با سایز بیشتر و مدل های کوتاه تر آن ها را انتخاب کنید.

پالتوی دکمه دار خوش دوخت

یک پالتوی استاندارد برای زمستان، پالتوی مربعی با دوخت جعبه مانند است. همان طور که با یک پالتوی معمولی تیپ می زنید، می توانید با این نیز تیپ بزنید. می توانید آن را روی تیپ معمولی روزمره ی خود بپوشید و یا حتی آن را روی لباس نیمه رسمی مخصوص مهمانی بپوشید.

چرم شتری رنگ

پالتوی چرم شتری رنگ، چیزی است که نیاز دارید به کمد لباس خود اضافه کنید چون که رنگی ضروری برای زمستان است. چرم شتری رنگ چیزی است که به طرز عجیبی با هر نوع تیپی عالی است، چه تیپ گشاد، چه تیپ راسته و چه تیپ تنگ .

خزدار

روپوش خزدار شما در هر رنگ و طرحی که باشد، هنوز هم به روی مد بودن ادامه می دهد، مخصوصا در فصل های پاییز و زمستان. اگر به دنبال تیپ متفاوت و خیره کننده در این فصل هستید، فقط این نوع ژاکت را به کمد لباس خود اضافه کنید.

جواهرات کوچک

با استفاده از زیورآلات کوچک و زیبا در کنار تیپ زمستانی خود، مانند انگشتر و یا سنجاق سینه، توجه ها را جلب کنید. به تیپ هایی که جلب توجه می کنند علاقه ندارید؟ می توانید از جواهرات ساده تر که به کتتان هم بیایند استفاده کنید. که البته این تیپ برای خانم ها در این زمستان روی مد است.

پارچه کشمیری

به دنبال تیپی غیر رسمی اما شیک هستید؟ سعی کنید پارچه های کشمیری مانند یک سوییشرت کشمیری به تیپ خود اضافه کنید. این یک لایه بندی آسان در تیپ است که هم با تیپ های رسمی و هم غیر رسمی می تواند ترکیب شود. اگر زیر آن پیراهن رنگی بپوشید و یا از دامن کوتاه، شلوار طرح دار، شلوار چرم و یا حتی شلوار جین استفاده کنید، عالی به نظر می رسد.

طرح چهل تکه

لباس های قطعه به قطعه در تمام فشن شو های پاییزه و زمستانه خیلی دیده شده اند. طراحان لباس زیادی به وسیله ی پارچه های بافت، خز و یا پارچه های نرم تجملاتی، سعی کردند روش های شیک و سبک دار طراحی کنند. می توانید آن را با تیپ معمولی خود مانند تیپ های جین ترکیب کنید تا به ظاهری متفاوت برسید.

کاپشن و پالتو

کاپشن ها و پالتوها ، در این زمستان، به یک مد جدید، خیره کننده و بازسازی شده تبدیل شده اند. از طرح ساده تا طرح های بیشتر، می توانید با این کاپشن های بلند، تیپ خود را ارتقا دهید. آن را با ترکیب کردن با بوت های بالای زانو و یا چکمه های سنگین زیبا تر کنید.

کت گشادتر

برای روزهای سرد زمستانی، هر چیزی که گشادتر باشد، حتی پالتو و یا ژاکت روی مد است. می توانید زیر آن هر چیزی، از لباس های شیک و رسمی گرفته تا لباس های مهمانی بپوشید.

اگر قصد خرید لباس های زمستانی را دارید، مطمئن شوید که حداقل یکی از این تیپ های مد روز را می گیرید تا تیپ زمستانی خوبی داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 355 views بار دسته بندی : مد و لباس تاريخ : 23 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها