شیک کده ۹ روش برای مخفی کردن شکم و پهلو در ست لباس خانم های توپر - شیک کده







 احتمالا شما هم جزء خانم هایی باشید که از چربی های شکم و پهلو شکایت داشته و تصور می کنند که با این وضعیت نمی توانند استایلی شیک و جذاب داشته باشند. در این مقاله ما به شما نکاتی را یاد می دهیم تا با رعایت آن ها، به راحتی شکم و پهلو را زیر لباس مخفی کنید.

بسیاری از خانم ها حتی با وجود داشتن وزن مناسب، نگران نمایش دادن شکم و پهلو خود هستند. این موضوع برای افرادی که اضافه وزن دارند، اذیت کننده تر است، چرا که اعتماد به نفس و زیبایی آن ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. اما نگران نباشید. کوشالی در این مطلب پیشنهاداتی را برایتان آورده است که به شما کمک می کند تا با انتخاب استایلی مناسب، شکم و پهلو را زیر لباس پنهان کنید. مطلب را تا انتها بخوانید و از این به بعد استایلتان را طبق نکات ارائه شده، تصحیح کنید.

۱- برای مخفی کردن شکم و پهلو، لباس هایی گشاد انتخاب کنید

برای مخفی کردن شکم و پهلو، لباس هایی گشاد انتخاب کنید

لباس های تنگ، برجستگی های شکم و پهلو را بیشتر نشان می دهد. بنابراین بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که در قسمت باسن، شکم و پهلو چسبان نباشند تا استایل زیباتری داشته باشید.

۲- به رنگ لباس دقت کنید

به رنگ لباس دقت کنید

لباس های یکرنگ بهترین انتخاب شما هستند. هر چند بیشتر افراد برای پوشاندن شکم و پهلو از رنگ های تیره استفاده می کنند، اما این بدین معنی نیست که شما دیگر نمی توانید رنگ های شاد و روشن بپوشید! بژ، کرمی، صورتی و سبز مغز پسته ای نیز رنگ های خوبی برای مخفی کردن شکم و پهلو هستند. آن ها را امتحان کنید!

 

۳- لباس های راه راه انتخاب خوبی برا مخفی کردن شکم و پهلو هستند

لباس های راه راه انتخاب خوبی برا مخفی کردن شکم و پهلو هستند

لباس های راه راه و شکل های عمودی شما را کشیده تر نشان می دهد. اما جالب است بدانید که نوع نوارها نیز مهم است. اگر عرض نوار پیراهنتان زیاد باشد، شما را چاق نشان می دهد، پس دقت کنید که راه راه های لباستان ظریف و باریک باشد تا به خوبی شکم و پهلو را پنهان کند.

۴- تمرکز لباس را روی قسمت دیگری از بدن قرار دهید

تمرکز لباس را روی قسمت دیگری از بدن قرار دهید

برای اینکه توجه دیگران را از شکم و پهلو دور کنید، می توانید از لباس هایی استفاده کنید که مدل اصلی و تمرکز آن ها روی قسمت های دیگر مثل شانه یا ساق پا است. پیشنهاد ما به شما استفاده از بلوزهای گشاد به همراه ساپورت یا دامن است، تا علاوه بر مخفی کردن شکم و پهلو، تضادی جذاب در استایلتان ایجاد شود.

۵- در انتخاب پیراهن، به قد آن توجه کنید

در انتخاب پیراهن، به قد آن توجه کنید

وقتی نوبت به انتخاب پیراهن می رسد، بهترین گزینه برای شما پیراهن هایی هستند که بلندتر از زانو بوده و طرح هایی بزرگ دارند. مشابه آن چه در عکس می بینید، پیراهن های بلند شما را کشیده تر نشان داده و گزینه مناسبی برای مخفی کردن شکم و پهلو هستند.

۶- بلوز، تونیک و تاپ های گشاد بپوشید

بلوز، تونیک و تاپ های گشاد بپوشید

اگر می خواهید شکم و پهلو خود را به بقیه نشان ندهید، بهترین کار این است که برای بالاتنه تان لباسی گشاد انتخاب کنید. البته دقت داشته باشید که لباستان نباید بیش از حد بزرگ باشد، چرا که نتیجه ای عکس می گذارد.

۷- برای پنهان کردن شکم و پهلو، شلوارهای فاق بلند بپوشید

برای پنهان کردن شکم و پهلو، شلوارهای فاق بلند بپوشید

شلوارهای فاق بلند کمک می کنند تا شکم و پهلو جمع شده و کمتر به چشم بیاید. شلوار کلاسیک مشکی و جین فاق بلند راستا برای شما خوب هستند. اما دقت کنید که انتخاب کمربند مناسب تاثیر زیادی در نشان دادن شکم و پهلو دارد. کمربندهای با سگک بزرگ و چشمگیر، استایلتان را خراب می کند چرا که تمام توجه استایل به قسمت شکم و پهلو معطوف شده و این دقیقا خلاف چیزی است که شما می خواهید.

 

بیشتر بخوانید : ۸ ایده ی استایل شیک برای خانم های توپر

 

۸- دامن بپوشید

دامن بپوشید

دامن های مدادی رنگ تیره با پارچه ای ضخیم، راه حل دیگری برای حل مشکل شماست. اگر دامنتان راه راه های عمودی داشته باشد، قطعا شما را شکیل تر نشان می دهد. اگر دامن مدادی را نمی پسندید، مدل های چین دار هم انتخابی عالی برای مخفی کردن شکم و پهلو هستند.

۹- مانتو جلوباز بپوشید

مانتو جلوباز بپوشید

مانتوهای جلوباز هم لباس هایی عالی برای پنهان کردن چاقی شکم و پهلو و در عین حال داشتن استایلی شیک هستند. پیشنهاد کوشالی به شما این است که از مانتوهای جلوبازی استفاده کنید که بند یا قزن ندارند. همچنین نکته ی مهم دیگر این است که مانتوهای جلوباز با جیب های بزرگ برای شما مناسب نیستند، چرا که توجه را به سمت شکم و پهلو می برند. بنابراین تا حد امکان سعی کنید مانتویی ساده و راستا انتخاب نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 243 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها