شیک کده راهنمای خرید دستکش های چرمی - شیک کده







چرم ها با توجه به تنوع رنگ، سبکی و زیبایی که دارند بیشتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرند و بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند فصل های پاییز و زمستان را با بارانی ها، کفش ها، کیف ها و دستکش های چرمی سپری کنند.

.

دوباره فصل سرما از راه رسیده و نیاز برای دستکش‌ها، به‌منظور گرم نگه‌داشتن انگشت‌ها احساس می‌شود. پس چرا ما یک جفت دستکش چرمی مناسب و زیبا برای این فصل انتخاب نکنیم؟ آیا باید برای راحتی بیشتر، به دنبال یک جفت دستکش چرمی بدون انگشت باشید یا اینکه به دنبال یک دستکش چرمی مناسب برای فرار از یخ‌زدگی دست‌ها به هنگام گرفتن فرمان یخ‌زده‌ی خودرو باشید؟ بهتر است برای دانستن این موارد  به نکات زیر توجه کنید. 

اگر پاییز و زمستان شهر شما بارانی و بادی است، یک جفت دستکش چرمی از جنس پارچه‌ی کشمیری می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این دستکش‌ها با چرم‌های نرم و روغنی ساخته‌شده و روی آن‌ها با پارچه‌ی کشمیری نرم پوشیده شده است. این دستکش‌های چرمی مناسب ست شدن با یک کت بلند در یک روز بارانی هستند. درصورتی‌که هوا سرد و برفی باشد، یک جفت دستکش با پوست گاو انتخاب خوبی برای شماست. به‌خصوص اینکه هدف شما از پوشیدن این دستکش‌ها انجام کارهایی نظیر کشاورزی و کار سخت باشد. به هنگام خرید دستکش‌های چرمی مردانه به پهنا، مقاومت قسمت انگشت‌ها و نحوه‌ی دوخت دستکش در اطراف مچ دست دقت داشته باشید. به‌علاوه در هنگام خرید دستکش‌های زنانه‌ی مخصوص انجام کارهای بیرون از خانه نیز به این نکات توجه کنید. این دستکش‌ها دارای طراحی کوچک‌تر و مناسب دست بانوان هستند.

گاهی اوقات، تنها چیزی که شما به دنبال آن هستید یک دستکش مناسب برای استفاده در خودرو و رانندگی با آن است؛ بنابراین یک دستکش چرمی مخصوص رانندگی کار شما را راه می‌اندازد. در این صورت می‌توان به سراغ یک دستکش چرمی با قیمت مناسب‌تر رفت. این دستکش‌ها هم دستان شما را گرم نگه می‌دارند. دستکش‌های چرمی مخصوص موتورسیکلت‌ها نیز گزینه‌‌ی مناسبی برای انتخاب هستند.

قطعاً شما هم به دنبال دستکشی هستید که علاوه بر گرم کردن دست‌ها ظاهری مناسب داشته باشد. امروزه هم دستکش‌های مردانه و هم زنانه متناسب با مد روز پیش رفته و ظاهر زیبایی دارند. برای مثال دستکش‌های امروزی تنها در رنگ مشکی عرضه نشده و به خاطر ست شدن آن‌ها با لباس‌های زمستانی شما در رنگ‌های گوناگون در بازار یافت می‌شوند. یا اینکه می‌توان برخی از دستکش‌های موتورسیکلت را بدون داشتن موتور به خاطر زیبایی آن‌ها به دست کرد. امروزه برخی از دستکش‌های چرمی قابلیت کار با گوشی‌های لمسی را داشته و کاربر بدون نیاز به درآوردن دستکش‌های خود، علاوه بر حفظ گرمای دستانش، می‌تواند با تلفن خود نیز کار کند.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 567 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها