شیک کده ۱۰ مورد از برترین برندهای زیبایی و مراقبت از پوست کره‌ای - شیک کده

در سال‌های اخیر شاهد موج رو به گسترش فرهنگ و هنر کره‌ی جنوبی در جهان بوده‌ایم. از موزیک پاپ کره‌ای یا کی-پاپ بگیرید تا فشن کره‌ای کی-فشن و سریال‌ها و فیلم های‌کره‌ای کی-دراما. این ترندهای کره‌ای چه در بحث استایل و فشن و چه در موسیقی پاپ و محصولات فرهنگی در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند. اما یکی از این ترندهای همه‌گیر K-Beauty یا همان زیبایی کره‌ای است؛ برندهای آرایشی و مراقبت پوست کره‌ای که در جهان بسیار همه‌گیر و پرطرفدار شده‌اند و حتی در میان کشورهای غربی هم بازار پرفروشی دارند. در این مقاله قصد داریم زیبایی کره‌ای یا همان K-Beauty را برایتان معرفی کنیم و سپس به معرفی چند نمونه از برترین و محبوب‌ترین برندهای زیبایی کره‌ای بپردازیم؛ با ما در مجله‌ی شیک کده همراه باشید.

K-Beauty یا همان زیبایی کره‌ای

زیبایی کره‌ای

احتمالا سلبریتی‌های کره‌ای را دیده‌اید؛ چهره‌های شرقی که پوستی بسیار صاف و بی‌نقص دارند. هر چند عمل‌های زیبایی در کره‌ی جنوبی بسیار همه‌گیر است، اما با این وجود نمی‌توان متدها و روتین‌های پوستی کره‌ای‌ها و همچنین برندهای زیبایی‌شان را نادیده گرفت. زیبایی در کره ریشه‌ای بسیار قدیمی و باستانی دارد.

در فرهنگ کره، رنگ سفید رخسار اهمیت زیادی دارد. در گذشته از رنگ سفید رخساره به عنوان سمبل روح پاک و میهن‌پرستی یاد می‌شد؛ پس خیلی عجیب نیست که چرا در طول تایخ کره داشتن پوست روشن مترادف با زیبایی و جایگاه بالای اجتماعی بوده است. در مکتب کنفوسیونیسم این عقیده وجود داشت که بدن بازتاب دهنده‌ی روح شخص است؛ یعنی یک روح زیبا فقط در کالبدی زیبا ظهور می‌کند. از همین رو رسیدگی به پوست و داشتن پوستی روشن و شفاف چه در میان مردان و چه در میان زنان کره‌ای سنتی باستانی بوده است.

برخلاف سایر فرهنگ‌ها در تاریخ، مردمان کره باستان فقط از ترکیبات طبیعی برای ساخت لوازم آرایشی خود استفاده می‌کرده‌اند. این رویه در نهایت به عنوان سنگ بنای زیبایی کره‌ای یعنی K-Beauty قرار گرفت.

جالب است بدانید که در کره‌ی جنوبی مراقبت از پوست و زیبایی زن و مرد نمی‌شناسد و بسیاری از مردان هم از محصولات و روتین‌های پوستی مراقبت از پوست استفاده می‌کنند تا پوستشان جوان و شداب بماند.

روتین پوستی و مراقبت از پوست به روش کره‌ای‌ها

روتین پوست کره‌ای

روتین پوست کره‌ای‌ ها معمولا یک روتین پوستی پنج مرحله‌ای است که پایه و اساس مراقبت از پوست آن‌هاست و توسط کره‌ای‌ها رعایت می‌شود تا پوستی صاف و بی‌نقص داشته باشند؛ روتین پوستی که با استفاده از محصولات کارآمد و طبیعی کره‌ای انجام می‌شود و می‌توانیم آن را راز جوانی مردمان کره بدانیم.

۱. شستن صورت با شوینده مناسب

در این مرحله از روتین روی تمیز کردن صورت کامل و عمقی صورت خیلی تاکید می‌شود و پاک‌کننده‌های روغنی و انواع فوم های شست‌وشوی صورت که با مواد طبیعی تهیه شده‌اند در این مرحله از روتین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در چند سال اخیر روغن‌های پاک‌کننده صورت خیلی معروف شده‌اند که احتمالا این شهرت و محبوبیت به دلیل قدرت بالای پاک‌کنندگی این محصولات است و آرایش و آلودگی‌های روی پوست را به شکل کامل از بین می‌برد.

۲. تونر

تونرها یکی از واجبات روتین زیبایی کره‌ای به حساب می‌آیند. به منظور کمک به پوست جهت آماده شدن برای مراحل بعدی روتین، از تونر استفاده می‌شود؛ در واقع تونر به جذب مواد لازم برای پوست کمک میکند. تونرها در کره‌ی جنوبی بسیار مهم هستند؛ زیرا اولین مرحله برای آبرسانی پوست به شمار می‌روند. تونرها پوست را آبرسانی می‌کنند و pH آن را تنظیم می‌کنند تا در مراحل بعدی مراقبت از پوست مواد و ترکیبات بهتر جذب پوست شوند.

۳. ماسک‌های ورقه‌ای

روح و شالوده‌ی مراقبت از پوست به سبک کره‌ای، استفاده از ماسک‌های ورقه‌ای معروف کره‌ای است. بسته به نوع پوست و مشکلی که با آن مواجه هستید، ماسک‌های مختلفی توسط برندها و کمپانی‌های کره‌ای در بازار عرضه می‌شود و ترکیبات مختلفی در هر یک از این ماسک‌ها می‌توان پیدا کرد. معمول‌ترین ماسک‌های صورت ماسک‌های حاوی آلوئه‌ورا، ویتامین C، AHA و BHA است اما یک‌سری ترکیبات کمتر دیده شده و شاید عجیب هم در بین این ماسک‌ها پیدا کرد مانند مروارید، موسین حلزون، ماگوورت و…

۴. سرم‌های پوستی

در زیبایی کره‌ای استفاده از سرم جز واجبات است. سرم‌ها و آمپول‌ها محصولاتی با غلظت بالا از ترکیبات مورد نیاز هر پوست هستند و هر کدام شرایط و مشکلات خاصی از پوست را مورد هدف قرار می‌دهند.

انواع مختلفی از سرم‌های کره‌ای با ویسکوزیته‌های (چسبندگی) گوناگون در بازار موجود است. اگر قصد استفاده از یک سرم را دارید، مدلی را انتخاب کنید که دقیقا مشکل شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

۵. کرم

از هر ۱۰ نفر در کره‌ی جنوبی، ۶ نفر پوست حساسی دارند. که عمده‌ترین دلیل این حساسیت‌های پوستی، مدرن شدن سبک زندگی و افزایش آلودگی‌هاست. (مشکلاتی که برای ما ایرانی‌ها هم به شدت وجود دارد). به همین دلیل است که اکثر کرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها در کی-بیوتی بر تقویت سد محافظتی پوست و بازسازی آن تأکید دارند.

۵ ماده و ترکیب کره‌ای که پوست‌های حساس را آرام می‌کنند عبارت‌اند از سنتلا آسیاتیکا، چای سبز، چای دوسر، سرامید و کاندولا که در محصولات مراقبت از پوست کره‌ای به خصوص کرم‌ها از این مواد استفاده‌ی زیادی می‌شود.

ویژگی متمایز «مراقبت پوست به سبک کره‌ای» در چه چیزی است؟

اما به چه دلیل محصولات مراقبت پوست کره‌ای و لوازم آرایشی کره‌ای جز بهترین و محبوب‌ترین محصولات مراقبت از پوست و زیبایی در جهان به شمار می‌آیند؟ این محصولات چه ویژگی متمایزی دارند؟ در ادامه ویژگی‌های خاص این محصولات را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

۱. خلاقیت و ترکیب آن با فناوری روز جهان

زیبایی یک تجارت بسیار جدی در کره‌ی جنوبی است و مردان و زنان کره‌ای از توجه به پوست‌شان و مراقبت از آن لذت می‌برند. آن‌ها توجه ویژه‌ای به شرایط پوست خود به دلیل تغییر در آب و هوا، هورمون، استرس و… دارند. در نتیجه شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی هم هر روز به دنبال جلب رضایت مشتریانی هستند که سطح انتظارات بالایی هم دارند. این روند باعث به وجود آمدن محصولات نوآورانه جدیدی شده که تا قبل از این وجود نداشته اند. BB ،CC و DD کرم‌ها، پدهای زیر چشم، ماسک های صورت ورقه‌ای، کوشن‌ها و … از جمله این محصولات هستند که در زیبایی کره‌ای اهمیت زیادی دارند.

امروزه با به شهرت رسیدن زیبایی به سبک کره‌ای یک افزایش ناگهانی تقاضا برای این صنعت در سطح جهانی به وجود آمده و تمامی این دلایل باعث پیشرو بودن کی-بیوتی در تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی شده است.

۲. فرمولاسیون ملایم برای انواع پوست

ترکیبات سازگار برای پوست در فرمولاسیون محصولات مراقبت از پوست کره‌ای یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته محصولات مراقبت از پوست کره‌ای است. امروزه برندهای کره‌ای بر سر ایجاد فرمول‌های ضد آلرژی، آنتی آکنه و مناسب برای تمام گونه‌های پوستی در رقابت هستند.

۳. مواد ارگانیک در محصولات مراقبت از پوست کره‌ای

سنتلاآسیاتیکا، بره موم (پروپولیس)، عصاره‌ی نیلوفر آبی، ریشه‌ی شیرین‌بیان، جینسینگ، چای سبز، ماگورت، زردچوبه، آب برنج و … ترکیبات متداولی در محصولات مراقبت از پوست کره‌ای هستند که از دیرباز در طب سنتی کره رواج داشته‌اند. شرکت‌های کره‌ی جنوبی همواره برای ایجاد جدیدترین محصولات فناوری های تولید و طراحی لوازم آرایشی، ترکیبات دارویی و مواد طبیعی را با هم ترکیب می‌کنند تا فرمول‌های ملایمی برای پوست خلق کنند.

۴. تاثیر‌گذاری بالای محصولات مراقبت از پوست کره‌ای

محصولات کی-بیوتی تنها به دنبال پنهان کردن و پوشاندن عیب و نقص‌های پوست نبوده و نیستند؛ بلکه فعالان این حوزه معتقدند که باید مشکل را از ریشه حل کرد. از سنین پایین اهمیت مراقبت از پوست به کره‌ای‌ها آموزش داده می‌شود. به همین خاطر مردمان کره منتظر نمی‌مانند تا چین و چروک‌ها روی پوست ظاهر شوند بعد از کرم دور چشم استفاده کنند. این محصولات مراقبتی، پوست را از داخل تغذیه، ترمیم، آبرسانی و تغذیه می‌کنند و نتایج به جای ساعت‌ها یا روزها، ماه‌ها دوام خواهند داشت.

بهترین و پرطرفدار برندهای زیبایی و مراقبت پوست کره‌ای در بازار جهانی

همان‌طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، زیبایی کره‌ای یا K-Beauty چندین سال است که به یکی از ترندهای همه‌گیر در صنعت زیبایی جهان تبدیل شده است. اما کدام برندهای کره‌ای در مراقبت از پوست و تولید لوازم آرایش کره‌ای در جهان بهتر عمل کرده‌اند؟ در این بخش از مطلب ۱۰ برند پرفروش و محبوب در تولید محصولات مراقبت پوست و لوازم آرایشی و زیبایی کره‌ای برا برایتان معرفی می‌کنیم.

۱. برند مراقبت پوست کره‌ای Cosrx

در میان برندهای محبوب K-Beauty یا همان زیبایی کره‌ای، برند Cosrx به لحاظ محبوبیت در صدر لیست است. در میان کسانی که مشکلات پوستی همچون آکنه و اگزما دارند، این برند مراقبت پوست کره‌ای بسیار محبوب است؛ چراکه محصولات متنوع و بسیار موثری برای حل مشکلات پوستی ارائه می‌کند.

کیت مراقبت از پوست Full Fit Propolis Light Ampoule یکی از بهترین محصولات این برند برای کسانی است که مشکلات پوستی دارند؛ این سرم فوق‌العاده پوست را عمیقا آبرسانی می‌کند و با ترکیبات کاملا طبیعی در مدت زمان کوتاهی مشکلاتی همچون اگزما و خشکی را بهبود می‌بخشد.

برند مراقبت پوست کره‌ای cosrx

دیگر محصول بسیار محبوب و فوق‌العاده این برند پکیج ضدآکنه Patch Acne Pimple Master است که انواع آکنه و جای جوش را درمان می‌کند و از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود.

۲. برند مراقبت پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Sulwhasoo

این برند مراقبت از پوست با تلفظ “Suhl-ha-soo” بر اساس فلسفه‌ی تعادل پایه‌گذاری شده و با استفاده از بهترین مواد طبیعی کره به یکی از پرفروش‌ترین برندهای کره‌ای در بازار تبدیل شده است. این برند کره‌ای خوش‌نام با تکیه بر طب سنتی کره‌ای محصولاتش را تولید و به بازار عرضه می‌کند. روشی که این برند برای تولید محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌کند، روش تخمیر است؛ به این صورت که گیاهانی مانند جینسنگ، جینکو، و اکیناسه ۱۸ ساعت در آب تصفیه شده می‌جوشند تا تخمیر شوند و به عنوان پایه در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برند مراقبت پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Sulwhasoo

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست این برند سرم First Care است؛ این سرم در همان دقایق ابتدایی استفاده‌اش پوست را هیدراته و روشن می‌کند تا ظاهری شفاف و متعادل داشته باشد. همچنین این سرم به عنوان یک تقویت‌کننده توانایی جذب محصولات بعدی را در پوست افزایش می‌دهد.

این برند در ارائه‌ی لوازم آرایشی کره‌ای هم حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ به عنوان مثال پرایمر آرایشی SULWHASOO The Makeup Balancer یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین محصولات این برند است که علاوه بر فیکس کردن آرایش روی صورت با دارا بودن اکسیدان در ترکیباتی مانند عصاره‌ی انار و انواع توت‌ها، عیوب پوستی را محو کرده و جلوه‌ای بسیار درخشان به پوست می‌دهد.

۳. برند مراقبت از پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Innisfree

Innisfree یک برند مراقبت از پوست کره‌ای تمام و کمال است که از مواد طبیعی موجود در جزیره ججو (Jeju Island) در کره‌ی جنوبی استفاده می‌کند تا پوست را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشد. این برند محبوب یک مزرعه‌ی ارگانیک در جزیره ججو دارد و مواد اولیه‌ی محصولات برند در همین مزرعه تولید و برداشت می‌شوند. از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند کره‌ای مراقبت از پوست می‌توان به اسانس آبرسان Fermented Soybean Firming Energy Essence اشاره کرد که از روغن و عصاره‌ی تخمیر شده‌ی سویا ساخته شده است و استحکام، روشنایی و رنگ پوست را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

محصولات آرایشی کره‌ای Innisfree

از دیگر محصولات پرطرفدار و پرفروش این برند کرم دور چشم چای سبز (Green Tea Seed Intensive Hydrating Eye Cream) است. این کرم دور چشم ابریشمی با عصاره‌ی چای سبز ججو که در مزرعه ارگانیک USDA Innisfree در جزیره ججو رشد می‌کند، تولید می‌شود. چای سبز از ساقه جدا شده و بخارپز می‌شود تا مواد مغذی خود را حفظ کند؛ پس از آن فشرده شده و سپس برای حداکثر طراوت تثبیت می‌شود تا خشکی، تیرگی و لکه‌های تیره‌ی اطراف چشم را با آبرسانی کامل هدف قرار دهد.

پودر فیکس آرایشی معدنی اینیسفر

در میان محصولات آرایشی ارائه شده توسط این برند هم می‌توانیم به پودر فیکس آرایشی معدنی اینیسفر INNISFREE Matte Mineral Setting Powder اشاره کنیم. این پودر فیکس مات با فرمولاسیون ترکیبی از چای سبز و عصاره‌ی نعنا برای کسانی که پوست چرب یا پوست ترکیبی دارند انتخاب فوق‌العاده‌ای است و با کنترل چربی پوست و بستن منافذ یک روکش مخملی و مات به پوست می‌دهد که آرایش را برای ساعت‌ها صاف و جذاب روی صورت نگه می‌دارد.

۴. برند محصولات مراقبت پوست کره‌ای Laneige

این برند کره‌ای یکی از محبوب‌ترین برندها در میان کاربرهای شبکه اجتماعی تیک‌تاک است. برند مراقبت از پوست کره‌ای Laneige نامی فرانسوی دارد که در زبان فرانسه به معنای برف است. این برند از سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را در زمینه‌ی ساخت محصولات مراقبت از پوست و زیبایی آغاز کرده و در حال حاضر طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف مراقبت از پوست را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کند.

یکی از مواردی که این برند خوش‌نام کره‌ای را از دیگر برندها متمایز می‌کند این است که برند لانیژ آب خالص هیمالیا را به عنوان پایه‌ی اصلی محصولاتش قرار داده و آن را به عنوان ماده‌ی اصلی محصولات خود معرفی کرده‌ است که ایمنی و سلامت سلول‌های پوستی را تضمین می‌کند.

محصولات مراقبت پوست کره‌ای laneige

یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند ماسک لب تولید شده توسط این برند است که در زمان خواب باید به لب هایتان بزنید و علاوه بر این که از مواد کاملا طبیعی ساخته شده و رطوبت فوق العاده‌ای به لب‌ها می‌دهد، بسیار خوش‌بو و خوش‌طعم است. به جز این محصول پرفروش، سرم نیاسامید اسید، کرم مرطوب کننده Radian-C و کرم آبرسان Water Bank از دیگر محصولات بسیار محبوب و پرطرفدار این برند کره‌ای هستند.

محصولات مراقبت پوست کره‌ای laneige

۵. برند لوکس کره‌ای Amore Pacific

برند لوکس کره‌ای Amore Pacific

این برند محبوب را می‌توانیم یکی از لوکس‌ترین و کلیدی‌ترین برندهای مراقبت از پوست کره‌ای بدانیم. برند آمور پاسیفیک به طور خاص روی ترکیبات و پکیج‌های ساخته شده از چای سبز متمرکز شده است. نفوذ به پوست با استفاده از فرمول‌های طبیعی و افزایش‌دهنده‌ی رطوبت از اهداف این برند تعریف شده است.

یکی از محبوب‌ترین و کارآمد‌ترین محصولات برند آمور پاسیفیک یک سرم-اسانس طبیعی است که Vintage Single Extract Essence نام دارد و از شش ماده‌ی طبیعی از جمله شیره‌ی بامبو و جینسنگ قرمز ساخته شده تا استحکام و بافت پوست را بهبود دهد و از پیری پوست جلوگیری کند.

۶. برند محصولات آرایشی کره‌ای Etude House (اتود هاوس)

برند اتود سال‌هاست که در ایران یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای آرایشی محسوب می‌شود. مجموعه‌های مراقبت از پوست و آرایشی اتود به دلیل بسته‌بندی‌های جذاب و دامنه‌ی محصولات متنوع و گسترده مشهور است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که طیف محصولات آرایشی اتود هاوس محبوبیت بیشتری نسبت به محصولات مراقبت از پوست این برند دارد. آن‌ها تنوع خوبی از محصولات آرایشی دارند که همگی آن‌ها در کره بسیار ارزان هستند. در واقع، خانه‌ی اتود یک برند مقرون به صرفه در کره است که در ایران هم به دلیل قیمت مناسب و هم به دلیل کیفیت محصولاتش طرفداران بسیاری دارد.

محصولات آرایشی کره‌ای etude house

کرم‌پودر دابل لستینگ اتود (Double Lasting Foundation) یکی از محصولات پرطرفدار و مقرون به صرفه‌ی اتود محسوب می‌شود که کیفیت خوبی هم دارد. پرایمر Beauty Shot Face Blur هم یکی دیگر از محصولات پرطرفدار اتود است که با روشن کردن پوست و بستن منافذ باز، ظاهری شفاف و بسیار درخشان به پوست شما می‌دهد. از دیگر محصولات بسیار پرطرفدار و باکیفیت این برند زیبایی کره‌ای می‌توانیم به پالت‌های متنوع سایه‌ی چشم و البته تینت لب‌های متنوع و باکیفیت برند اتود هم اشاره کنیم.

۷. برند لوازم آرایش کره‌ای KAJA

برند لوازم آرایش کره‌ای KAJA

این برند آرایشی را می‌توانیم یکی از بهترین مارک‌های لوازم آرایشی کره‌ای بدانیم. برند لوازم آرایشی کره‌ای کاجا که مترادف نامش در زبان انگلیسی Let’s go است، با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بین‌المللی سفورا Sephora تاسیس شده است. در برند کاجا تنوع بسیار مناسبی از محصولات آرایشی را می‌توانید ببنید. از  لوازم آرایشی فانتزی کره‌ای گرفته تا انواع رژ لب با فرمولاسیون‌های مختلف، کوشن و دیگر محصولات خاص و پرطرفدار میکاپ کره‌ای.

برند لوازم آرایش کره‌ای KAJA

یکی از پرطرفدار‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات آرایشی این برند سایه‌های سه‌گانه‌ی کاجا بنتو KAJA Bento Eyeshadow Trio است. این مجموعه دارای پک های سه تایی از سایه‌های متراکم است که کاربری بسیار آسانی هم دارد و به راحتی می‌توانید یک آرایش چشم خاص و بسیار چشم‌گیر با این سایه‌ها داشته باشید.

۸. برند مراقبت پوست کره‌ای Some By Mi (سوم بای می)

برند Some By Mi جز جدیدترین برندهای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است که از سال ۲۰۱۶ آغاز به کار کرده و با ارائه‌ی محصولات باکیفیت مراقبت از پوست و زیبایی، محبوبیت زیادی را در بازار جهانی بدست آورده است. این برند کره‌ای در مدت کوتاهی پس از ارائه محصولاتش جوایز مختلفی را دریافت کرد و در حال حاضر محصولاتش را به کشورهای آمریکا، استرالیا، ایران، ژاپن، کانادا و… صادر می‌کند.

برند مراقبت پوست کره‌ای some by mi

تولید محصولات بر پایه‌ی طبیعت و مواد ارگانیک، بدون استفاده از مواد شیمیایی و سرطان زا از جمله شاخص‌ترین امتیازات این برند است. کیت مراقبت از پوست سی روزه‌ی این برند که شامل تونر، صابون، کرم و سرم است یک کیت مراقبت از پوست مسافرتی است که به گفته‌ی مصرف‌کنندگانش در سایت‌های فروش بین المللی تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی پوست دارد.

از دیگر محصولات بسیار ممتاز و پرفروش این برند میتوان به سرم AHA اشاره کرد که با استفاده از مجموعه‌ای از مواد طبیعی تعادل را به پوست بازمی‌گرداند و ضمن صاف کردن پوست آن را به طور کامل آبرسانی می‌کند. تونر سفت‌کننده‌ی منافذ صورت Matcha هم از جمله محصولات بسیار محبوب این برند است که منافذ باز صورت را در مدت کوتاهی پس از استفاده بهبود می‌بخشد.

۹. برند مراقبت پوست کره‌ای Dr.Jart

برند دکتر جارت در سال ۲۰۰۴ توسط یک متخصص پوست به نام دکتر سونگ جائه یونگ تاسیس شد. برند دکتر جارت اولین برندی بود که بی‌بی کرمش به نام Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment SPF 30 را وارد بازار آمریکا کرد. این کرم فوق‌العاده که از عصاره‌ی دانه‌ی چیا تهیه شده است که هم خاصیت آرایشی دارد و جلوه و رنگ پوست را بهبود می‌دهد و هم این که با ترکیبات طبیعی خاص خودش از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، آفتاب سوختگی، خشکی و اگزما محافظت می‌کند.

برند مراقبت پوست کره‌ای Dr.Jart

ماسک‌های لاستیکی کریو Cryo Rubber Masks هم از دیگر محصولات پرفروش و بسیار محبوب برند دکتر جارت در بازار جهانی محسوب می‌شوند که طرفداران پروپاقرصی در سرتاسر جهان دارند و با تنوع گسترده‌ای در ترکیبات سازنده با انواع مشکلات پوستی مقابله می‌کنند.

۱۰. محصولات پوستی و آرایشی کره‌ای THE FACE SHOP

این برند با بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه در ۳۵ کشور به یکی از موفق ترین برندهای تجاری K-Beauty در بازار جهانی تبدیل شده است. فیس‌شاپ به عنوان یک برند زیبایی طبیعی، محصولات خود را با استفاده از چیزی در حدوده ۶۰۰ ماده طبیعی تولید می‌کند. موادی شامل گل‌ها، غلات، گیاهان دارویی، میوه ها و آب‌های معدنی. در فرایند طراحی و ساخت محصولات برند فیس‌شاپ علم مدرن با تکنیک‌های دارویی سنتی کره‌ای ترکیب شده‌اند تا در نهایت محصولاتی برای تسکین و تغذیه‌ی کامل و جامع پوست به مصرف‌کنندگان ارائه شود.

بی‌بی کرم فیس‌شاپ را می‌توانیم پرطرفدار ترین محصول این برند بدانیم؛ این کرم دارای ۵ عملکرد است که شامل پرایمر، مرطوب کننده، فاندیشن، ضدآفتاب و کانسیلر می‌شود. یکی دیگر از محصولات پرفروش فیس شاپ سری The Therapy است که به روش سنتی ایتالیایی تولید شده و تاثیرات ضدپیری دارد.

محصولات پوستی و آرایشی کره‌ای THE FACE SHOP

روغن پاک کننده‌ی آب برنج (Rice Water Bright Light Cleansing Oil)، ماسک‌های ورقه‌ای تولید شده از مواد طبیعی فیس‌شاپ Real Nature Sheet Masks و ژل تسکین‌دهنده‌ی بامبو (Damyang Bamboo Fresh Soothing Gel) از دیگر محصولات محبوب و پرطرفدار این برند مراقبت از پوست کره‌ای هستند.

و در آخر

در این مطلب ضمن بررسی خاستگاه و پیشینه‌ی K-Beauty و پرداختن به روتین‌های پوستی مردمان کره، بهترین و پرفروش‌ترین برندهای کره‌ای مراقبت از پوست را هم برایتان معرفی کردیم. با توجه به طب سنتی کهن کره و همچنین گستره‌ی وسیع مواد ارگانیک و طبیعی که در این خطه‌ی سرسبز از شرق آسیا می‌روید، انتخاب محصولات کره‌ای پوستی یک گزینه‌ی مطلوب و مناسب برای کسانی است که به شادابی و جوانی پوستشان اهمیت می‌دهند.

منابع: Editorialist, Russh

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 745 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 17 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها