شیک کده راهنمای خرید پارچه سورن - شیک کده

پارچه سورن یکی از انواع پارچه است که با توجه به ویژگی‌های آن بیشتر برای دوخت انواع شلوار زنانه و مردانه و یا شلوارهای ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه شاید در نگاه اول ضخیم به نظر برسد، اما وزن سبک آن باعث می‌شود بسیاری از افراد برای فصول مختلف سال از آن استفاده کنند و در نهایت می‌توان گفت بین افراد مختلف جامعه طرفداران بی‌شماری دارد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید این نوع پارچه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و به صورت اینترنتی خریداری کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

خرید پارچه سورن مشکی

پارچه سورن چیست؟

پارچه سورن از نخ‌های ویسکوز و پلی‌استر بافته می‌شود و به همین خاطر قیمت مناسب‌تری دارد. پلی‌استر از جنس الیاف مصنوعی و ویسکوز از نوع الیافت طبیعی است و به همین خاطر قیمت شلوار سورن بسیار مناسب است. البته در بافت این پارچه از نخ لاکرا نیز استفاده شده است و همین عامل باعث کشسانی آن می‌شود. در واقع نخ لاکرا باعث می‌شود حالت کشسانی این پارچه چندین برابر شود. این پارچه در عرض‌های مختلفی تولید می‌شود. اما در حالت معمول متراژ پارچه سورن به صورت دو لایه بین ۱۶۰ تا ۱۹۰ سانتی‌متر است.

در میان تمامی رنگ‌های این پارچه، پارچه سورن مشکی محبوبیت بالاتری دارد و بیشتر تولیدکنندگان این رنگ را تولید می‌کنند. البته رنگ‌های طوسی سیر و روشن نیز بسیار پرطرفدار هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پارچه سورن این است که پرز نمی‌دهد و تا مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید. بدون اینکه نگران پرز دادن و تغییر حالت پارچه باشید. در ظاهر حالت زبر و ضخیمی دارد. این محصول از نظر کشسانی نیز از انعطاف مناسبی برخوردار است. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که این پارچه نباید بیش از اندازه کش بیاید. چرا که در این صورت کیفیت خود را از دست می‌دهد و جذابیت و زیبایی روزهای اول را ندارد.

قیمت شلوار سورن

ویژگی‌های پارچه سورن

پارچه سورن از آن دست پارچه‌هایی است که همیشه مشتریان خاص خود را دارد و ویژگی‌ها و کیفیت بالای آن باعث شده است تا افراد زیادی بخواهند از این محصول برای دوخت لباس خود استفاده کنند. ویژگی‌ها و مزایای پارچه سورن به شرح زیر است:

  • قیمت بسیار مناسبی دارد.
  • آب رفت ندارد و تا مدت‌ها می‌توانید از لباس‌های دوخته شده با این پارچه استفاده کنید. بدون اینکه تغییر حالت بدهد.
  • حتی برای مدت طولانی هم از آن استفاده کنید، پرز نمی‌دهد.
  • حالت کشسانی آن باعث شده است تا برای دوخت انواع ساپورت، شلوار زیر مانتویی و لباس‌های چسبان بسیار مناسب باشد.
  • در عین حال که ظاهر زبری دارد، اما نرم و لطیف است و در آن احساس راحتی می‌کنید.
  • تنوع رنگی بالایی دارد. اگرچه رنگ مشکی آن بیش از دیگر رنگ‌ها طرفدار دارد.
  • حساسیت ایجاد نمی‌کند.
  • برای دوخت انواع شلوار اعم از ورزشی و مجلسی مناسب است.

کاربرد پارچه سورن

از پارچه سورن برای دوخت انواع شلوار مردانه و زنانه و لباس‌های ورزشی استفاده می‌شود. محبوبیت و ویژگی آن به حدی است که اگر فروشندگان بخواهند جنسی را به مشتری معرفی می‌کنند، از لفظ سورن استفاده می‌کنند تا دوام و کیفیت آن را بیشتر نشان دهند. شلوارهای دوخته شده با این پارچه را می‌توانید در تمام فصول سال استفاده کنید. اما از آنجا که جنس آن کمی ضخیم است، در تابستان مصرف کمتری دارد. اما پارچه سورن پاییزه بیشترین طرفدار را بین مشتریان دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای این فصل محسوب می‌شود. چرا که نه آن‌قدر گرم است که شما را کلافه کند و نه آن‌قدر خنک است که در فصل پاییز مجبور باشید از لباس‌های گرم‌تری استفاده کنید.

خرید پارچه سورن مشکی

تولید پارچه سورن

برندهای مختلفی در زمینه تولید پارچه سورن مانند تولیدی مستر نیکسان فعالیت می‌کنند. شرکت‌های مختلف برای تولید این پارچه از درصد الیافت مصنوعی و طبیعی با توجه به دستورالعمل خود استفاده می‌کنند. اما برخی شرکت‌ها از الیاف مصنوعی بیشتری در تولید این پارچه استفاده می‌کنند که باعث می‌شود با قیمت کمتری نسبت به دیگر محصولات مشابه به فروش برسد. همچنین محصولاتی که در ساخت آن‌ها از الیاف طبیعی کمتری استفاده شده است، به مرور زمان و با هر بار شستشو به راحتی کیفیت خود را از دست می‌دهند.

قیمت پارچه سورن

قیمت پارچه سورن با توجه به الیاف به کار رفته در آن متفاوت است. البته برند تولیدکننده نیز در قیمت آن تأثیرگذار است. اگر برای تولیدی شلوار تصمیم به خرید این محصول دارید، به شما توصیه می‌کنیم پارچه سورن را به صورت طاقه‌ای خریداری کنید. به دلیل اینکه قیمت طاقه پارچه سورن نسبت به خرید متری آن مناسب‌تر است و قیمت تمام شده برای شما با این خرید بسیار کاهش می‌یابد.

خرید پارچه سورن

فروشگاه آنلاین مستر نیکسان https://mrnixan.com/ارائه‌دهنده پارچه سورن با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید پارچه سورن شلواری با متراژهای مختلف، سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. اگر در انتخاب خود دچار سردردگی شده‌اید، می‌توانید راهنمایی‌های لازم را در مورد خرید این محصول از مشاوران فروشگاه دریافت نمایید.

پارچه سورن را از کجا بخریم؟

پارچه سورن از جمله پارچه‌های پرفروش برای دوخت لباس ورزشی، شلوارهای مردانه و زنانه به شمار می‌آید. در صورت تمایل به خرید پارچه سورن و دیگر انواع پارچه‌ها پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه اینترنتی نیکسان دیدن نمایید. این فروشگاه محصولات شما در مدت زمان کوتاهی به محل ارسال خواهد کرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 623 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.