شیک کده راهنمای خرید مانیتور دست دوم | پیش از خرید نمایشگر را تست کنید - شیک کده

راهنمای خرید مانیتور دست دوم | پیش از خرید نمایشگر را تست کنید

خرید بهترین مانیتورهای دست دوم و استوک می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌ای که برای خرید یک مانیتور می‌کنید را کاهش دهد البته با راهنمای درست. ابتدا باید به نکات قبل از خرید ال سی دی دست دوم توجه داشته باشید چرا که خرید جنس دست دوم ممکن است ریسک‌هایی داشته باشد و شما تا جای ممکن باید این ریسک‌ها را به حداقل برسانید.

هنگام خرید نمایشگر دست دوم باید به چند مورد مهم توجه کنید تا از خریدتان پشیمان نشوید. برای مثال آسیب فیزیکی تنها موردی نیست که باید درنظر بگیرید و چندین نکته اساسی دیگر نیز در زمان خرید مانیتور کامپیوتر دست دوم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. همراه ایده باشید.

راهنمای خرید مانیتور دست دوم و استوک

با بالا رفتن قیمت ارز، قیمت لوازم الکترونیکی نیز چندین برابر بالاتر رفته و دیگر هرکسی توان خرید مانیتور نو را ندارد. در چنین شرایطی بازار بهترین مانیتورهای استوک و دست دوم بیشتر از همه داغ شده است. اما قبل از اینکه هر مانیتوری را خریداری کنیم ابتدا باید با نکات قبل از خرید ال سی دی دست دوم آشنا باشیم.

  1. از فروشنده معتبر خریداری کنید

از فردی که تصمیم به فروش ال سی دی دست دوم خود دارد بخواهید رسید خرید مانیتور را به شما ارائه دهد. علاوه بر این، اگر مانیتور همچنان تحت گارانتی است، نباید کارت گارانتی آن را هم فراموش کنید. همچنین جعبه و متعلقات مانیتور هم جزو فاکتورهای مهمی هستند که نشان می‌دهند صاحب قبلی تا چقدر در نگه‌داری از مانیتور حساسیت داشته است.

برای خرید لوازم مورد نیاز می تونید به فروشگاه اینترنتی مرکز تکنولوژی ایده مراجعه کنید.

 

اگر قصد خرید مانیتور ال سی دی دست دوم از اینترنت را دارید، حتما از طریق سایت‌های معتبر اینکار را انجام دهید. به خصوص وبسایت‌هایی مثل ایمالز که دارای سیاست‌های مشخصی برای محافظت از خریدار و فروشنده هستند و می‌توانند در صورت هرگونه مغایرت با مشخصات اعلام شده از سوی فروشند، پول شما را بازگردانند.

  1. قیمت مانیتور دست دوم

همیشه پیش از خرید جنس کارکرده مانند مانیتور گیمینگ دست دوم، از قیمت آن مطمئن شوید. می‌توانید قیمت مدل نو مانیتور را پیدا کنید و سپس دیگر از طریق سایر آگهی‌ها قیمت نمونه کارکرده آن را بدست بیاورید. نکته مهم این است که یک مانیتور با قیمت بیش از حد پایین همیشه گزینه قابل اطمینانی نیست چرا که قیمت پایین آن می‌تواند نشانه‌ای از آسیب دیدن یا معیوب بودن مانیتور کامپیوتر استوک باشد.

  1. عمر و کیفیت مانیتورهای استوک

نکته بعدی در این راهنمای خرید مانیتور دست دوم هم در مورد بیشتر قطعات الکترونیکی صادق است و آن هم عمر دستگاه است. تا جای ممکن سعی کنید از مدل‌های قدیمی که مدت طولانی کار کردند دوری کنید چرا که احتمال خرابی در چنین مدل‌هایی بیشتر است. بهتر است مانیتورهای دست دوم جدید که حداکثر ۳ سال از زمان عرضه‌شان می‌گذرد را خریداری کنید. اگر عمر مانیتور بیشتر از ۴ یا ۵ سال است بهتر است سراغش نروید و یا اگر می‌روید ریسک خرابی را درنظر داشته باشید.

 

  1. ظاهر مانیتور را بررسی کنید

ظاهر مانیتور می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد فردی که از آن نگه‌داری می‌کرده و همچنین خود مانیتور به شما بدهد. حواستان به خراش‌ها، خوردگی‌ها و آسیب‌های اینچنینی باشد. افزون بر این حتما درگاه‌های مانیتور و کابل‌های آن را هم تست کنید و مطمئن شوید که کار می‌کنند.

  1. تنظیمات مانیتور را چک کنید

در برخی مانیتورهای دست دوم، در صورتی که تنظیمات را تغییر دهید مانیتور به مشکل می‌خورد. برای پیشگیری می‌توانید تنظیمات آن را عوض کنید. مثلا تنظیماتی مثل روشنایی، کنتراست را تغییر دهید و حالت‌های مختلف را فعال کنید و ببینید تغییری در نمایشگر حاصل می‌شود؟

مرکز تکنولوژی ایده فروشگاهی در دستان تو ، با خیالی راحت خرید کنید.

  1. تست مانیتور هنگام خرید

اما مهمترین نکته در این راهنمای خرید مانیتور استوک، انجام تست‌های مختلف برای اطمینان از سلامت آن است. تست‌هایی که می‌توانید انجام دهید شامل موارد زیر هستند.

راهنمای خرید مانیتور دست دوم در این اینجا به پایان رسید لطفا نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به مرکز تکنولوژی ایده مراجعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 236 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.