شیک کده تحصیل رشته MBA در نیوزلند - شیک کده

تحصیل در رشته MBA در نیوزیلند تصمیم خیلی خوبی است. با استقرار بعضی از دانشگاه‌های برتر MBA جهان در نیوزیلند، این کشور ازنظر کیفیت وبرتری در سراسر دنیا شهرت بسیاری پیداکرده است. نیوزیلند با ترکیب مزایای یک کشور توسعه‌یافته و آرامش در فضای خوشامدگویانِ و دوستانه، مدارک معتبر بین‌المللی را عرضه می‌دهد که فرصت‌های شغلی عالی و درنتیجه حقوق بسیاری را برای دانشجویان مهیا می‌کند.

MBA مدرکی برجسته برای افراد دقیق و بلندپرواز است. MBA تنها کسب مجموع‌هایی از مهارت‌های حرفه‌ای نیست، بلکه تجربه تغییر زندگی است. این رشته، مرحله انتقالی است که دانش و شخصیت کلی افراد را افزایش می‌دهد و آن‌ها را به رهبران حرفه‌ای و تصمیم‌گیرندگان مناسب فردا تبدیل می‌کند.

 تحصیل رشته MBA در نیوزلند

چرا در نیوزیلند رشته  MBA بخوانیم؟

نیوزیلند مزایای مشخصی نسبت به بقیه‌ی کشورهای جهان دارد:

۱     کالج‌های MBA در نیوزیلند مقرون‌به‌صرفه هستند و مدارک معتبر بین‌المللی را عرضه می‌دهند.

۲     مراحل پذیرش و ویزای دانشجویی ساده است.

۳     دوره‌های MBA در دانشگاه‌های نیوزیلند فرصت‌های شغلی و پتانسیل‌های کسب درآمد دانشجویان را افزایش می‌دهد.

۴     اهمیت بسیاری برای پرورش شخصیت قوی در دانشجویان قائل است.

۵     دوره‌های MBA به دانشجویان بین‌المللی فرصتی می‌دهد تا کارکرد اقتصاد جهانی در صنایع گوناگون را خیلی خوب مطالعه کنند.

۶      دانشجویان در محیطی تحصیل می‌کنند که دنیای غرب را با شرق ادغام می‌کند، به آن‌ها امکان می‌دهد یکدیگر را درک کنند و چشم‌انداز خود را درزمینهٔ تجارت و مدیریت گسترش دهند.

 شرایط پذیرش در رشته MBA در نیوزیلند چیست؟

شرایط اصلی ورود به دوره‌های MBA در نیوزیلند به شرح زیر است:

·        داشتن مدرک لیسانس یا معادل آن

 ·        داشتن ۳ تا ۴ سال سابقه کار در رشته تحصیلی مرتبط

 ·        عرضه‌ی نمرات TOEFL یا IELTS (نمره کل ۶٫۵ و ۶ یا بیشتر برای هر بخش). نمرات GMAT یا GRE در صورت درخواست دانشگاه

تحصیل پزشکی در نیوزلند

چرا تحصیل پزشکی در نیوزیلند؟

هزینه‌یکی از موارد مهمی است که برای برگزیدن محل تحصیل اثر می‌گذارد. این هزینه مخارج  آموزش و همچنین هزینه‌ی زندگی را دربرمی گیرد. دولت نیوزیلند تمرکز بسیاری بر بخش آموزش دارد و دانشجو فرصت‌های بسیاری برای تحصیل و پژوهش در این کشور خواهد داشت.

تحصیل پزشکی در نیوزلند

  1. نیوزیلند کشوری زیبا با مکان‌های دیدنی و عالی است و مکانی عالی برای تحصیل در خارج از کشور شمرده می‌شود. تپه‌های سبز، سواحل شنی، ماسه‌های طلایی و جنگل‌های بارانی و باشکوه این کشور واقعاً ارزش لذت بردن رادارند. جمعیت این کشور تقریباً ۴ میلیون نفر است که خیلی خونگرم و مهربان می‌باشند. ازآنجایی‌که این کشور مردمی از فرهنگ‌های گوناگون دارد، موجب می‌شود که شخص از تجربه‌های خیلی غنی برخوردار شود.
  2. نیوزیلند به دلیل آموزشی باکیفیت بالا که همانند سیستم آموزش بریتانیا است، معروف می‌باشد. محیط یادگیری در این کشور دوستانه، امن و مجهز به مدرن‌ترین امکانات می‌باشد. به‌علاوه انواعی از دوره‌های گوناگون در دانشگاه‌ها و مؤسسات این کشور عرضه می‌شوند. مدارک تحصیلی که از این کشور اخذ می‌شوند از اعتبار بین‌المللی در سطح جهانی بهره‌مند هستند.
  3. یکی دیگر ازمزایای تحصیل در کشور نیوزیلند، هزینه‌های پاییز زندگی و تحصیل است. به‌علاوه برای پایین آوردن هزینه‌های خود می‌توانید از بورسیه‌های مهیا شده در این کشور، برخوردار شوید.
  4. کشور نیوزیلند کشوری امن است که استایل زندگی خیلی خوبی دارد. نرخ جرم و جنایت در این کشور خیلی پایین است و به‌آسانی می‌توانید به جامعه‌ی آن ملحق شوید زیرا هرساله دانشجویان بسیاری از کشورهای گوناگون برای ادامه‌ی تحصیلات عالی خود به این کشور می‌آیند.
  5. این کشور از نیازهای دانشجویان بین‌المللی آگاه است. پس درنتیجه مقامات نیوزیلند برای راحتی دانشجویان دفتر بین‌الملل را که خدماتی برای دانشجویان بین‌المللی عرضه می‌نماید، دایر نموده‌اند.

رشته‌های ارائه‌شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی نیوزیلند

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پرستاری
  • داروسازی
  • سلامت جامعه
  • فیزیوتراپی
  • علوم آزمایشگاهی

زندگی در آدلاید استرالیا

زندگی در آدلاید استرالیا

آدلاید کجاست؟

اولین سؤالی که در مورد شهر آدلاید در میان می‌آید، مختصات جغرافیایی آن است. آدلاید در جنوب استرالیا مستقرشده است و مرکز ایالت استرالیای جنوبی است. این شهر در فاصله ۴۵۳ مایلی شمال غرب ملبورن و ۸۷۵ مایلی غرب سیدنی مستقرشده است

نکته آخر هم اینکه شهر آدلاید پنجمین شهر بزرگ در استرالیا شمرده می‌شود و در سالیان گذشته همواره درحال‌رشد و توسعه بوده است.

شرایط زندگی در آدلاید استرالیا

موضوع دیگر حضور پررنگ فعالیت‌های فرهنگی هنری در این شهر است. آدلاید را باید یک شهر فرهنگی به شمار آورد. امکانات بسیاری در این شهر قرار داده‌شده است تا افراد در هر زمان بتوانند دقایق خوبی را تجربه کنند.

به‌ویژه اماکن تفریحی مهم در آدلاید، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها است. تعداد رستوران‌ها در این شهر به‌اندازه‌ای زیاد است که آن را تبدیل به بهشت غذا کرده است. تقریباً ۱۰۰۰ رستوران و کافی‌شاپ در این شهر به فعالیت مشغول‌اند. خیلی از آن‌ها غذاهای کشورهای مختلف را سرو می‌کنند و همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند که در این شهر غذاهای فرهنگ‌های مختلف را تجربه کنید.

یکی دیگر از زاویه‌های آدلاید، فعالیت‌ها و مراکز علمی آن است. این شهر مرکز دانشگاه‌های معتبر و مدارس معروفی است. اگر فهرست برترین دانشگاه‌های استرالیا را مشاهده کنید، حتماً بانام دانشگاه آدلاید و دانشگاه استرالیای جنوبی برخورد خواهید کرد که هر دو در شهر آدلاید مستقرشده‌اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های آدلاید را باید در آرامش آن جستجو کرد. برعکس دو شهر سیدنی و ملبورن که همواره در جنب‌وجوش و هیجان به سر می‌برند، آدلاید شهر آرامی است. این مطلب از ترافیک آن به‌خوبی پیداست. شما در آدلاید ساعات خیلی کمی را به خاطر ترافیک از دست می‌دهید.

آخرین نکته‌ای که در مورد شرایط زندگی در آدلاید می‌خواهیم به آن اشاره‌کنیم، بحث هزینه‌های پایین زندگی در آن است. برعکس شهرهای سیدنی و ملبورن که دارای هزینه‌های خیلی زیادی هستند، آدلاید شهر تقریباً ارزان‌قیمتی شمرده می‌شود.

 

کلام پایانی در مورد زندگی در آدلاید

شهر آدلاید یکی از شهرهای بزرگ استرالیا است که خیلی از هم‌وطنان ما نیز در آن سکونت دارند. در این محتوا تلاش کردیم به‌دوراز تعصب و باانصاف ویژگی‌های این شهر را موردبررسی قرار دهیم. خلاصه اینکه شهر آدلاید به‌عنوان یک شهر ارزان و آرام در استرالیا مشهور است و تمیزی و بهداشت آن نیز زبانزد است.

درصورتی‌که هنوز در مورد شهر آدلاید و یا زندگی در استرالیا سؤالی دارید می‌توانید با تیم اسمارت اپلای سؤال خود را مطرح کنید تا دراسرع‌وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

همچنین اگر شما با خواندن این محتوا علاقه‌مند به بازدید از شهر آدلاید شدید و یا اینکه فکر مهاجرت به استرالیا به ذهنتان زد، ما می‌توانیم شمارا دررسیدن به اهدافتان یاری کنیم. کافی است فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید تا کارشناسان مجموعه اسمارت اپلای دراسرع‌وقت با شما تماس برقرار کنند.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 252 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 2 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.