شیک کده ۵ راه آسان برای ارتقای جین و تی شرت همیشگیتان - شیک کده







جین و تی شرت تیپ مورد علاقه ی ما برای بیرون رفتن است خصوصا هنگامی که بخواهیم استایلی ساده و راحت داشته یا به هر دلیلی برای آماده شدن عجله داشته باشیم.

 

اما جالب است بدانید ما تنها نیستیم: گزارشگر ورزشی ارین اندروز هم طرفدار این تفکر است… و او بهترین ترفندها را برای تغییر این لباس های راحت و ساده به یک استایل واقعا شیک دارد. در Finery (سایتی نکته بین که ظرافت های انواع استایل را به گرایش روز تبدیل می کند) اندروز با نگاهی خاص و منحصربه فرد، ۵ روش خود را در پوشیدن شلوار جین و تی شرت به نمایش گذاشته است.

با جلیقه یا کت بلند

 

ست تیشرت و شلوار جین
ست تیشرت و شلوار جین

 

بلند بودن کت کمک می کند کشیده تر به نظر برسید.همچنین این مدل باعث می شود استایلتان شیک و برازنده به نظر برسد حتی اگر اجزای دیگر خیلی ساده و معمولی باشند.

 

به جای اسنیکر، کفش تخت نوک تیز بپوشید

ست تیشرت و شلوار جین
ست تیشرت و شلوار جین

 

مطمئنا همه ی ما دوست داریم یک جفت اسپرت شیک و راحت داشته باشیم اما کفش های تخت نوک تیز انتخاب بهتری خواهند بود. نوک تیز بودن آن باعث می شود شما احساس جذابیت و زنانگی یک پاشنه بلند را داشته باشید (با درد کمتر در ناحیه ی انگشتان) و درعین حال قدرتمند و خاص به نظر برسید.

 

کت اسپرت متناسب با اندامتان را بدوزید

ارتقای استایل
ارتقای استایل

 

آیا اعتماد به نفستان کاهش یافته و در اجتماع احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید؟ کت های آماده نمی توانند این مشکل شما را حل کنند اما جای نگرانی نیست. اگر می خواهید محبوب و صمیمی به نظر برسید آستین هایتان را بالا زده یا برای کتتان یک یقه ی خاص انتخاب کنید.

 

کمربند را امتحان کنید

گذاشتن پایین تی شرت داخل شلوار جین باعث می شود لباستان مرتب به نظر برسد اما اگر از یک کمربند سگک دار شیک هم استفاده کنید خیلی بهتر می شود. به دنبال انواع براق و با سگک بزرگ باشید، بافت و طرح آن نیز در انتخاب آن تاثیرگذار خواهد بود.

 

کت پولک دار بپوشید

ارتقای استایل
ارتقای استایل

 

هنگامی که مردد هستید، لباسی پرزرق و برق مطمئن ترین گزینه برای ارتقای استایل و احساستان نسبت به آن است. از یک گردنبند کریستال ظریف و یک کت پولک دار استفاده کنید تا متفاوت تر از همیشه باشید. نگران نباشید از اینکه مبادا دیگران شما را عجیب ببینند؛ چرا که جین و تی شرت استایل شما را متعادل خواهد کرد.

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 462 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها