شیک کده ۱۶ ست لباس با کت های جین - شیک کده







جین، روندی است که هیچگاه از مُد نمیافتد و روش های بسیاری برای استفاده از آن وجود دارد. شلوارهای جین هم، لباس های حتمی برای هر کمدی هستند و می توان آنها را در تمام طول سال استفاده کرد.

.

و هنگامی که زمان فصل بهار می رسد، به نظر می رسد که این فصل را نمی توان بدون پوشیدن یک کُت جین، سپری کرد. کت های جین، یکی از کُت های بهاری اجباری هستند، و امروز می خواهیم به شما چندین ست لباس را نشان دهیم که می توانید از آنها الهام بگیرید. با کوشالی همراه باشید.

درست مانند هر نوع کُت دیگری، کت های جین را می توان در رنگ ها و سبک های مختلف پیدا کرد، بنابراین قطعا برای سلیقه ی هر کسی، کُتی وجود دارد. یک کُت کلاسیک، برای همه مناسب است، کُت های کوتاه، برای زنانِ گلابی-شکل، عالی هستند، با این حال اگر می خواهید اندام زیبای شما نشان داده شوند، یک کُت اندامی، انتخاب مناسبی است. و هنگامی که نوبت به رنگ می رسد، کُت های جین کلاسیک، نوعی ظاهر محو دارند، اما می توان آنها را در رنگ های روشن تر و تیره تر هم پیدا کرد. جین با هر چیزی خوب به نظر می رسد، بنابراین می توانید کُت جین مورد علافه ی خود را، بخشی از ست های لباس مختلف بکنید. 

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 454 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها