شیک کده ۱۵ پیشنهاد عالیِ آن لی پاپ در مورد لباسهای راحت و شیک زمستانی - شیک کده







طی چند سال گذشته، حضور در عرصه وبلاگ نویسی به صنعتی بسیار رقابتی تبدیل شده است و در حالی که برخی از وبلاگ نویسان حوزه مد میلیونها دلار به جیب میزنند و همه آنها را میشناسند، در سراسر جهان بسیاری از عاشقان مد وجود دارند که وبلاگهای مدِ خودشان را دارند و آنقدرها هم مشهور نیستند.

.

امروز کوشالی قصد دارد به شما یکی از وبلاگ نویسانِ حوزه مد و وبلاگش را معرفی کند که بسیاری از شماها چیزی در موردشان نشنیده اید. وبلاگ نویس امروز آنا لی پاپ است که در وبلاگ فشن هیپی لاوز او را به نام آنی میشناسند. پس اگر میخواهید که بعضی از عکسهای بسیار زیبای زمستانی او را ببینید و در مورد سبک لباس بعدیتان کمی از او الهام بگیرید، با کوشالی همراه باشید.

آنی در سال ۲۰۰۹ در مورد زیباترین علایق زندگیش یعنی مد، لباس، تزئینات و آرایش، شروع به وبلاگ نویسی کرد. هم اکنون، وبلاگ او یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین وبلاگهای مد در آلمان و حتی در اروپاست.

طی چند سال، آنی سبک پوشش خود را به تکامل رسانده است و الآن سبک او با رنگهای جالب توجه و ترکیبی از لباسهای کلاسیک و خاص خود را به نمایش میگذارد، ولی هنوز هم بر اساس خلق و خوی خود لباس میپوشد و همیشه چیزهایی را بر تن دارد که حس میکند مناسب او هستند. یک روز لباسی راحت مثل جین و تیشرت بر تن میکند و روز دیگر میبینید که لباسی با شکوه بر تن و کفشی پاشنه بلند به پا کرده است.

در کمد لباسهایش مجموعه ای از کیفهای زیبا، کفشهای شگفت انگیز و جواهرات همرنگ با آنها دیده میشود. همین کمد رمز ظاهر منحصربه فرد اوست.

در مورد ظاهر زمستانی آنی چه فکر میکنید؟ وبلاگ نویس دیگری که دوست دارید در موردش بدانید، چه کسی است؟ اجازه دهید تا از نظرتان در بخش نظرات مطلع شویم. از باقی روزتان لذت ببرید و برای مطلع شدن از دیگر اخبار مد گوش به زنگ کوشالی باشید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 373 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها