شیک کده ۱۵ ست لباس اوایل بهار که باید امتحان کنید - شیک کده







زمان به سرعت می گذرد و به زودی به فصل جدید بهار خوش آمد می گوییم. پس به این معناست که لازم است برخی تغییراتی در کمد لباس خود ایجاد کنیم.

.

لازم است که تمام آن پالتوها و لباس های بافتنی را تا زمستان بعد، جمع کنیم و آنها را با انواع مختلفی از ژاکت های کش بافت، ژاکت های ورزشی، ژاکت های چرمی و جین و غیره، جایگزین کنیم. و از آنجایی که ما همیشه با شما هستیم تا در رابطه با لباس هایتان، الهام بخش شما باشیم، در ادامه با کوشالی همراه باشید تا چند ست لباس اوایل بهار به شما نشان دهیم که می توانید از آنها نمونه بگیرید.

این ست های لباس، برای هر مناسبتی، مناسب هستند. اما قبل از آنکه آنها را بررسی کنید، بگذارید شما را با لباس هایی که باید بخشی از کمد لباس اوایل بهار شما باشند، آشنا کنیم.

رنگ ها: سایه های روشن، در این فصل بهار، از همه معروف تر هستند، اما شما می توانید از رنگ های خنثی، مانند مشکی، سفید، بژ، خاکستری و غیره نیز استفاده کنید.

لباس رویی بیرونی: روزهای اوایل بهار ممکن است هنوز سرد باشند، بنابراین لازم است که از لباس رویی استفاده کنید. ژاکت چرمی، جین یا پشمی، بارانی، بعضی از جلیقه های پشمی، ژاکت های کش بافت، ژاکت های ورزشی و غیره را انتخاب کنید.

لباسِ پا: کفش های ورزشی، کفش های بدون پاشنه، کفش های کالج، کفش های چرمی و پاشنه دار، کفش های ضروری برای فصل بهار هستند؛ چکمه ها هم برای روزهایی که چندان گرم نیستند، مناسب هستند.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 404 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها