شیک کده ۱۵ ایده برای پوشیدنِ پیراهن های ساده - شیک کده







این حقیقت که پیراهن شما ساده است، به این معنا نیست که نمی توانید فوق العاده به نظر برسید. فقط لازم است آن را با کفش ها، کیف ها و لوازم جانبی مناسب ست کنید و پایان؛ خیره کننده به نظر خواهید رسید و همه از شما خواهند پرسید که لباس خود را از کجا خریده اید؟

.

در ادامه کوشالی چندین ایده گردآوری کرده است که پیراهن های خود را چگونه بپوشید. 

می توانید پیراهن سفید یا مشکی خود را با یک کُت در رنگی جسورانه و لوازم جانبی طلایی یا پر زرق و برق ست کنید که باعث می شوند لباس شما جذاب تر به نظر بیاید.

اگر پیراهن شما، رنگی جسورانه تر دارد، در آن صورت می توانید رنگ هایی خنثی تر را برای تکیمل کردن ظاهر خود انتخاب کنید. ایده ی زیر را ببینید.

رنگ بژ و مشکی، با یکدیگر فوق العاده هستند. جلیقه های کلاسیک، مُد روز هستند و جلیقه های رنگ بژ را می توان با تقریبا هر رنگی، نه فقط مشکی، پوشید.

ست سفید و مشکی، مُدی جاودانه است و برای هر مناسبت رسمی، مناسب است. بنابراین، اگر پیراهنی مشکی دارید، می توانید آن را با یک ژاکت سفید ست کنید و برعکس.

دستکش ها و کیف های زینت داده شده، می توانند شما را چشم نواز تر و مدرن تر جلوه دهند. آموزش های زیادی برای درست کردن کیف، در اینترنت وجود دارند، پس اگر نمی خواهید هزینه ای صرف کنید، باید آن ها را در خانه امتحان کنید.

اگر می خواهید جذاب تر و فریبنتده تر به نظر برسید، پس حتما باید یک ساعت، دستبند یا گردنبند طلایی اضافه کنید. یک کمربند نیز می تواند انتخاب خوبی باشد. هم شما را جذاب تر و هم باریک تر نشان می دهد.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 495 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها