شیک کده چگونه مانند مدگراها؛ لباس های بالاتنه ی چین دار بپوشیم - شیک کده







اگر دوست دارید که آخرین روندهای مُد را دنبال کنید، در آن صورت وبلاگ نویسان مُد معروف، برای الهام گرفتن مناسب هستند. این وبلاگ نویسان، همیشه به دنبال روندهای مُد هستند و می دانند که چه طور از آنها استفاده کنند.

.

بنابراین، از آنجا که فصل بهار در پیش است و لباس های چین دار، بسیار معروف خواهند بود، بگذارید به شما نشان دهیم که چگونه این لباس ها را، مانند مُدگراها، ست کنید. لباس های چین دار، چه ساده باشند، چه جسورانه، قطعا جلب توجه می کنند. باید آنها را با لباس های ساده جفت کنید و از پوشیدن آنها با لباس های طرح دار، اجتناب کنید.

این نوع از لباس ها را می توان در بسیاری از سبک ها و رنگ های متنوع یافت، بنابراین قطعا می توانید آن چه را که مناسب شماست، پیدا کنید. این لباس ها، یک لباس عالی برای خانمهایی هستند که بالاتنه ی کوچکی دارند. به عنوان مثال، یک لباس آستین حلقه، می تواند حجم بیشتری به بالاتنه اضافه کند و آن را بزرگ تر نشان دهد. از طرف دیگر، چین های عمودی، برای زنان با بالاتنه ی بزرگ، انتخاب بهتری هستند. برخی از لباس ها همچنین می توانند آستین های چین دار داشته باشند که شانه های شما را وسیع تر نشان می دهند. بیایید چند ایده ی ست لباس، با لباس های چین دار مختلف ببینیم که شما می توانید در این بهار از آنها الهام بگیرید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 213 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها