شیک کده چگونه بعد از چهل سالگی هم خوب لباس بپوشیم ؟ - شیک کده

چگونه بعد از چهل سالگی هم خوب لباس بپوشیم ؟

لباس پوشیدن البته مسئله ای شخصی است. اما با وجود این موضوع ، ما می خواهیم که با زمان حرکت کنیم و روی مد باشیم. در کنار همه ی این ها، اگر به طور ناگهانی لباس های مربوط به ۵۰ سال پیش را بپوشیم نیز عجیب خواهد بود. فقط هم این موضوع نیست. ما همچنین می خواهیم که با سن خود نیز حرکت کنیم. اگر سعی دارید ظاهرتان طوری باشد که انگار ۱۶ ساله هستید و بیش از حد تلاش می کنید که ظاهرا جوان بمانید، این کار را نکنید. سن بیشتر حتی با شکوه تر است. و البته باید طوری لباس بپوشید که سن شما را منعکس کند. بر اساس نقاط قوت خود لباس بپوشید و بدن خود را نیز در نظر داشته باشید.

از موارد زیر دوری کنید:

  1. لباس هایی که به شما نمی آیند نخرید، حتی اگر مد روز باشند. مهم است که نوع بدن خود را بشناسید.
  2. سعی کنید که خیلی روی قاعده و قانون و خیلی مبادی آدابی لباس نپوشید. خوب است که رنگ های مختلف را مخلوط کنید و کمی شادتر باشید. کت و شلوار دو تکه به سرعت قدیمی می شود. بهتر است که کت آن را با شلوار و یا دامن دیگری ترکیب کنید تا به راحتی شیک تر به نظر برسید.
  3. از خریدن لباس هایی با پارچه های کم کیفیت دوری کنید زیرا معمولا جذاب نیستند.
  4. از ترکیب کردن شلوار یا دامن تنگ با لباس تنگ اجتناب کنید. سعی کنید یا یک دامن یا شلوار تنگ با لباس بالاتنه ی گشاد بپوشید و یا برعکس.
  5. از این لباس ها دوری کنید: دامن کوتاه، شلوار های کوتاه، لباس های کوتاه، شلوار جین گشاد، شلوار جین پاره، سوییشرت های گشاد، بلوز های نامتناسب و دامن های خیلی بلند.

کار های زیر را انجام دهید:

  1. سبک خود را بشناسید و شکل بدن خود را درک کنید. وقتی که لباس هایی بپوشید که خود واقعی شما را مشخص می کنند و به شما می آیند، حس خوبی خواهید داشت.
  2. لباس های مختلف با طراحی های مختلف را با هم ترکیب کنید.
  3. دامن هایی بپوشید که دقیقا تا بالای زانوهایتان هستند. این بهترین اندازه ی دامن برای خانم های بالای ۴۰ سال است. حواستان باشد که دامنتان بیش از حد کوتاه نباشد زیرا نشان دادن ران ها در این سن جذاب نخواهد بود و سن شما را حتی بیشتر نشان خواهد داد. اگر دامنتان خیلی گشاد و یا خیلی بلند نباشد، بسیار جذاب تر و شیک تر خواهید بود.
  4. اگر می خواهید کمی هم قسمت های چاق بدنتان را بیشتر بپوشانید، لباس های دقیقا متناسب خود را انتخاب کنید. اگر هم چنین لباس هایی را دوست ندارید، یاد بگیرید که چگونه با مهارت و با لباس های خوب، چربی های بدن را بپوشانید.
  5. از اکسسوری هایی مانند کمربند، جواهرات و یا کلاه استفاده کنید. این لوازم می توانند تغییرات زیادی به تیپ شما بدهند.
  6. سینه بند های خوب و اندازه و لباس زیر های غیر قابل دید بپوشید.
  7. می توانید از این تیپ های کلاسیک استفاده کنید: کت بلند، لباس سفید دکمه دار، شلوار های بلند کاملا اندازه.

یک بلوز متناسب، شلوار جین جذب تیره رنگ (می توانید شلوار راسته و یا شلوار مخصوص بوت را امتحان کنید)

یا هر لباس زیبای دیگری که متناسب شما باشد. (احتمالا خود به خود به سمت لباس های سیاه نمی روید. چرا که اکثر خانم های بالای ۴۰ سال، در لباس های رنگارنگ بهتر به نظر می رسند.)

  1. هم زمان با مد پیش بروید. کمی هم لباس های مد روز در کمد لباس خود داشته باشید. اما مطمئن شوید که فقط آن هایی را انتخاب می کنید که برای شما خوب به نظر می رسند.
  2. و در نهایت قبل از خروج از خانه، حتما یک نگاه کلی به تیپ خود بیندازید.

در ادامه چند استایل را برایتان نمایش می دهیم تا ایده هایی جذابی برای پوششتان بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 349 views بار دسته بندی : مد و لباس تاريخ : 23 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها