شیک کده پیشنهادهای برای بافتن شال گردن - شیک کده







اگر از افرادی هستید که دنبال لباسها و لوازم جانبی متفاوت می گردید و دستی هم در بافتنی دارید؛ ما راه‌های گره زدن و حتی بافنده‌های مختلف را دنبال کردیم تا فهرستی از بزرگ‌ترین الگوهای شال‌گردن را برای شما فراهم کنیم.

.

ما روش‌های ساده گره زدن شال‌گردنی را برای مبتدی‌ها پیدا کردیم. بعضی از این الگوهای گره زدن شال‌گردنی، مهارت چالش‌برانگیزی شده و مهارت افراد را در گره زدن شال‌گردن به نمایش می‌گذارد. صرف‌نظر از تجربه ما مطمئن هستیم که شما بسیاری از طرح‌های زیر را دوست خواهید داشت. سخت‌ترین قسمت فقط انتخاب یکی از گره‌های زیر است.

این الگو، یک ایده بسیار رایج در بین بافندگان است که در طول سال‌های اخیر مورد استفاده قرارگرفته است. این‌ یک روش بسیار ساده برای مبتدیان است و شما به‌راحتی می‌توانید آن را انجام دهید. راه راه‌های رنگی و تنوع رنگ این مدل را گاهی غیرمنتظره نشان می‌دهد.

نظر بافنده‌ها:
نخ باعث می‌شود این طرح جالب به نظر بیاید
مشاهده تغییر رنگ و دیدن راه راه‌های رنگی لذت‌بخش است. این شال، چیزی شبیه ماشین آدامس توپی است که شما نمی‌دانید چه رنگی را دریافت می‌کنید.
آسان و خوب برای مسافرت
بافتی آسان با نتایج خیره‌کننده
نخ پیشنهادی: کروم رنگی یا سیلک
وزن نخ:۱۰ لا
حجم سوزن: ۴٫۵-۷
سطح مهارت: مبتدی

این یک روش سریع و آسان است. شال را یک ردیف، دور گردنتان بپیچید، بلندی آن را در دو طرف می‌توانید به‌ دلخواه کم و یا زیاد کنید. این‌یک الگوی خوب برای پیچاندن شال با دست‌هایتان است.
نظر بافنده‌ها:
الگوی آسان و دوست‌داشتنی و مناسب برای مبتدیان
گره‌های آن بسیار آسان است
مناسب و خوب برای سفر و یا تماشای تلویزیون
نخ پیشنهادی: پشم تابیده یا هر نخی که با دست بافته‌شده
وزن نخ: ۱۰ لا
حجم سوزن: ۵-۸
سطح مهارت: مبتدی

شال توری ریبون یک شال سبک بوده و بافت آن، برای لحظات بیکاری مناسب است، این مدل شال را در تمام طول سال می‌توانید استفاده کنید.
نظر سایر بافنده‌ها:
گره‌های زیبا
تجربه‌ای خوب برای افرادی که علاقه‌مند به بافندگی هستند.
نخ‌های پیشنهادی: نخ پشمی، نخ‌های کلاسیک مورداستفاده در بافت جوراب
وزن نخ: چهارلا
اندازه: ۲۱ رج و ۳۴ ردیف
حجم میل: ۳-۲۵/۳
سطح مهارت: مبتدی و متوسط

این مدل عمدتاً با رنگ‌های تیره کار شده است. گره را از میان رنگ‌های تیره رد کنید و رنگ‌های انتهائی را شاد و زیبا انتخاب کنید. این مدل ظاهر شما را شبیه کهکشان راه شیری می‌کند!
نظر سایر بافنده‌ها:
همه آن را دوست دارند
ساده و کم‌هزینه با استفاده از نخ‌های ارزان
حجم میل: ۱-۳
سطح مهارت: مبتدی، متوسط

این شال یک الگوی زرق‌وبرق دار و جالب است که کوک‌هایی شبیه ستاره‌های درهم دارد. این الگو به‌راحتی قابل تنظیم است و فقط کافی است یک گره تنگ بزنید و خود را در زمستان سرد، گرم ‌کنید. این گره در بافت ایجاد می‌شود.
نظر سایر بافنده‌ها:
زیبا و آسان، ساده، زیبا اما نه‌چندان پیچیده الگوی آن به‌گونه‌ای است که می‌توانید با رنگ‌ها و در وزن‌های مختلف آن را آماده کنید. یک گره سریع که چند روزه می‌توانید آن را آماده کنید.
نخ پیشنهادی: ورقه‌های کیت (هر تعداد رنگی که مورد نیاز است) و پشم سبک
وزن نخ: توری دولایه
اندازه سوزن: ۱-۳
سطح مهارت: مبتدی، متوسط

شال سارویان با الهام از یک شخصیت تلویزیونی ابداع شد. شبیه یک روسری ظریف است و یک پروژه نسبتاً آسان است تا زمانی که به قسمت توری پائین می‌رسید که کمی پیچیده است. ترکیبی از روسری و شال که قسمت پائین آن کمی برای مبتدیان مشکل است.
نظر سایر بافنده‌ها:
از رنگ‌های روشن استفاده کنید
رنگ‌های روشن بهتر از رنگ‌های تیره برجسته‌کاری ظریف شما را نشان می‌دهند. الگوی بسیار خوبی برای بافنده‌هایی است که بار اول تور می‌بافند.
گره لذت بخشی دارد.
نخ پیشنهادی: پشم و الیاف افسونگر ونوس
وزن نخ:۱۰ لا
اندازه: ۱۶ رج و ۲۰ ردیف
اندازه میل: ۶-۱۰
سطح مهارت: مبتدی، متوسط

این طرح یکی دیگر از طرح‌هایی است که به کوک و کشاف وابسته است. دوخت و موجدار کردن انتهای شال، یک اثر پویا است که به شکل امواج ملایم شما را مسحور می‌کند. ما عاشق این جزئیات منحصربه‌فرد هستیم.
نظر بافنده‌های دیگر:
زرق‌وبرق دار با یک لبه موج مانند
الگوی ساده برخلاف ظاهر پیچیده آن
بسیار گرم‌ونرم برای زمستانی برفی و محصولی ظریف و زیبا
نخ پیشنهادی: پشم خالص گوسفند
وزن نخ: ۴ لا
اندازه: ۲۱ رج و ۵۴ ردیف
اندازه میل: ۲٫۵ تا ۳
سطح مهارت: مبتدی، متوسط

یک شال با ردیف‌های یک‌ درمیان تور، یک الگوی زیبا است که می‌توان آن را با هر نوع طول و عرض و وزنی بافت؛ بنابراین می‌توانید آن را با نخ‌های پر زرق‌وبرق نیز آماده کنید.
نظر سایر بافنده‌ها:
از نخ‌های پشمی انگشتی با وزن کم استفاده کنید، یک شال با تورهای دوطرفه ببافید و با استفاده از سوزن‌های بزرگ، اندازه تورها را بزرگ‌تر کنید.
نخ پیشنهادی: روما
وزن نخ: ۴ لا
اندازه: ۸ رج
سطح مهارت: مبتدی، متوسط

این شال توری ظریف و زیبا دارای یک الگوی تکراری با یادگیری بسیار آسان است. این شال با توری‌های برجسته روشن به پایان می‌رسد. برای کسانی که مایل به کسب مهارت در بافت شال‌های توری برای خود هستند، الگوی بسیار خوبی است.
نظر سایر بافنده‌ها:
شال توری روشن و زیبا برای فصل تابستان، الگوی توری زیبا که به‌آسانی می‌توان آن را به ذهن سپرد؛ الگوی توری پیچیده با بافت آسان، قبل از بافت کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما بعد از بافت روشن و شاداب است.
نخ پیشنهادی: نخ توری معروف به مالابریگو
وزن نخ: توری دولایه
اندازه میل: ۵-۸ میلی‌متر
سطح مهارت: متوسط

خودتان را تصور کنید که در قطب شمال ایستاده‌اید، شما چیزی برای گرم کردن خود لازم دارید؟ درست است؟ پس اجازه دهید که ستاره‌ها، الهام‌بخش یک آسمان زیبا در قالب یک شال باشند! شال سلستاریوم، یک ایده مبتکرانه از “ادری نیکلین” است که با استفاده گسترده از مهره و سوراخ‌های ستاره‌ای که به سمت یک ستاره قطبی متمایل می‌شوند.
نظرات سایر بافنده‌ها:
پروژه‌ای تازه برای یادگیری گره با استفاده از مهره، خلاقانه طراحی‌شده و از لحاظ فنی دقیق است. طراحی خیره‌کننده و زیبا.
نخ پیشنهادی: فیبر آبی
وزن نخ: انگشتی چهارها
اندازه: ۲۲ رج و ۲۸ ردیف
سطح مهارت: متوسط

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 905 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها