شیک کده پیراهن های ساده را با بلوزهای جلب توجه کننده جایگزین کنیم - شیک کده







پیراهن ها، یکی از کالاهای اساسی مُد هستند که باید بخشی از کمد هر خانمی باشند. پیراهن ها، در بسیاری از طرح ها، سبک ها و رنگ های متنوع یافت می شوند،

.

و اگرچه که ممکن است سبک های کلاسیک و ساده را ترجیح دهید، اما حالا زمان آن رسیده است که آنها را با بلوزهای جلب توجه کننده جایگزین کنید.

بلوزهای جلب توجه کننده، بخشی از هر مجموعه لباسِ امسال خواهند بود و قطعا طرح های زیادی برای انتخاب از میان آنها وجود خواهد داشت. از پیراهن های دکمه دار با گلدوزی ها یا الگوهای مختلف، تا بلوزهای مختلف با طرح ها، آستین های کلوش، رنگ های جلب توجه کننده و غیره، برای هر سلیقه ای، بلوز وجود دارد. در ادامه، کوشالی چندین ایده ی ست لباس مختلف را از وبلاگ نویسان مُد مورد علاقه ی شما گردآوری کرده است  تا به شما نشان دهد که می توانید در مناسبتهای مختلف، بلوزهای جلب توجه کننده بپوشید. بیایید آنها را بررسی کنیم!

قطعا بلوزهای جلب توجه کننده ی بسیاری برای انتخاب وجود دارند و می توانند بخشی از ست های لباس متنوع شما بشوند. آنها را با شلوار جین، شلوار چسب، شلوار دامنی، شلوار دم پا یا با انواع مختلفی از دامن ها بپوشید. هر لباس پایین تنه ای که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آنهایی که رنگی هستند را انتخاب می کنید، زیرا بلوز است که جلب توجه می کند. همچنین نیازی به گردنبند نیست، زیرا الگو یا سبک بلوز، نیازی به آن ندارد.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 823 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها