شیک کده پنج مدل کلاه سر کردن برای استایل های پاییزی تان - شیک کده







آیا کسی هنوز کلاه سر می کند؟ بله البته! کلاه سرکردن هنوز مد است. و خصوصا اینکه اکنون در فصل پاییز قرار داریم، مطمئنیم می توانید از این ایده ها برای به کاربردن کلاه استفاده کنید.

کلاه برت

کلاه برت
کلاه برت

 

از اکسسوری جدیدتان لذت ببرید! یک کلاه برت تیره، برای خانم ها جذاب و بسیار شیک است و در عین حال برای هوای سرد نیز مناسب به نظر می رسد. به دلیل اینکه کلاه برت کمی خاص است، در انتخاب بقیه ی اجزای استایلتان دقت کنید تا در کل مدرن به نظر برسید.(مثلا یک بافت گشاد که نیمی از آن در دامن طرح دارتان گذاشته شده است)

کلاه نیوزبوی

کلاه نیوزبوی
کلاه نیوزبوی

کلاه نیوزبوی مردانه در سایت ها بسیار پرطرفدار هستند و تعداد جستجو برای آن ها بسیار زیاد است. در نگاه اول شاید کمی زمخت به نظر برسد اما پس از کمی جستجو در اینترنت،عکس های زیادی از استایل های جذاب زنانه را می توانیم ببینیم که از این نوع کلاه در ست های خود استفاده کرده اند. درواقع این کلاه بسیار تطبیق پذیر است و با هر لباسی از شلوار جین تا دامن مکمل می شود.

کلاه لبه پهن

کلاه لبه پهن
کلاه لبه پهن

شیک و سنگین! این نوع کلاه توانایی جادویی در تبدیل شما به یک سوپر استار سینمایی را دارد! آن را می توانید با کت ضخیم مثل پالتوهای نظامی بپوشید. نتیجه یک تیپ شیک خواهد بود که شما را در زمستان کاملا گرم نگه می دارد.

 

بیشتر بخوانید :

 

کلاه قرمز

کلاه قرمز
کلاه قرمز

تا به حال فکر می کردید رنگ قرمز تنها برای لباس ها و کیف های این فصل مناسب است؟ تجید نظر کنید! کلاه هایی در این طیف رنگی عالی هستند و با به کاربردن آن ها به راحتی می توانید به هر آنچه می خواهید دست پیدا کنید! (بدون اینکه مجبور شوید هزینه ی زیادی کنید و چیزهایی مثل کت یا پیراهن بخرید) برای اینکه مطمئن شوید کلاهتان به چشم می آید بقیه ی اجزاء لباستان را از طیف رنگ های خنثی انتخاب کنید. (مثلا ما طرح کیف پلنگی را خنثی در نظر می گیریم)

کلاه بیسبال

کلاه بیسبال
کلاه بیسبال

با اینکه ورزشکار نیستید اما دوست دارید تیپی اسپرت داشته باشید؟ بسیار ساده است! کلاه بیسبال سر کنید. این سبک کلاه بیسبال از زمان گذشته تا به حال مرسوم بوده است. (و اکنون نیز محبوبیت دارد) این کلاه ها معمولا در تک رنگ های مختلف و جنس هایی نظیر پشم، فاستونی و چرم موجود است و با تقریبا هر لباسی از جین اسپرت تا پیراهن و بوت مجلسی ست می شود

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,065 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها