شیک کده نکاتی مخصوص خانم های خوش لباس - شیک کده







آیا تا به حال چیزی در مورد Power Dressing شنیده اید؟ این عبارت به معنی قدرت طراحی و انتخاب لباس است که عموما افراد شاغل از آن بهره می گیرند تا خوش لباس و در عین حال رسمی و بانفوذ به نظر بیایند.

.

Power Dressing مهارتی است که هر طرفدار مد و فشنی باید بر آن تسلط کامل داشته باشد. درواقع می توانیم آن را اینطور تعریف کنیم: ترکیبی زیبا از مد روز و شیک پوشی به اضافه ی تجارتی قوی و هوشمند است به طوری که نوع نگاهتان به استایل شخصی را نشان می دهد. اگر شما خانمی هستید که اغلب مشغول جلسه های متعدد و رانندگی از این طرف شهر به آن طرف شهر هستید حتما این نکات را چک کنید.

۱. اولین مسئله ای که باید به آن توجه داشت هماهنگی کل لباس های شماست. به قول معروف لباس هایی که پوشیده اید باید مچ باشند! و در کل طوری کنار هم قرار گرفته باشند که خوب به نظر برسند.چرا که مهمترین چیزی که در نگاه اول از استایل شما دیده می شود نحوه ی ست کردن لباس هایتان است. این را به خاطر داشته باشید که: هماهنگی در خوش‌پوشی مهم ترین اصل است!

۲. لباس ابریشمی حس لباس خواب یا سرهمی را القا می کند اما آن ها واقعا شگفت انگیزند؛ خصوصا هنگامی که زیر لباس هایی مثل کت یا ژاکت پوشیده شوند. اگر برای اولین بار به جایی می روید باید به خوبی لباس پوشید. پس از این نکته بهره بگیرید چرا که انتخابی شیک و مطمئن خواهد بود.

۳. تاپ حلقه آستین در هر زمانی شیک و کلاسیک است و می توانید آن را برای هر روز و مناسبتی استفاده کنید؛ فرقی نمی کند روزی سرد و زمستانی باشد یا روزی پرمشغله همراه یک قرار کاری مهم با همکارتان.نکته ی دیگر این است که بسیاری از لباس های دیگر را می توانید به سلیقه خودتان با آن ست کنید.

۴. دقت کنید که همیشه چیزی مثل کت یا ژاکت روی لباس تان پوشیده باشید (خصوصا در این فصل که رو به سرما می رویم) چرا تیپتان را از سادگی در می آورد و با توجه به نوع کت یا ژاکتی که انتخاب می کنید می تواند شما را رسمی یا بسیار دوستانه جلوه دهد.

۵. دامن فون جذاب و مناسب برای هر جاییست.این نوع دامن انتخابی خوب برای خانم های خوش سلیقه و پرمشغله است و در عین سادگی شیک و همه پسند می باشد.بهتر است یکی از آن را در کمدتان داشته باشید!

۶. هنگامی که شما انتخاب مناسبی در پوششتان داشته باشید، ترکیب کسب و کار با استایل شخصی خوشایند خواهد بود.اگر تعطیلات است اما همچنان می خواهید تیپ رسمی تان حفظ شود، جین تیره تمام چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت! رنگ تیره ی آن شما را رسمی نشان می دهد در عین حالیکه جنس جین باعث می شود به نظر انعطاف پذیر و دوستانه به نظر برسید.

۷. کفشی با پاشنه ای کوتاه شما را زیبا و در عین حال جذاب نشان می دهد و به استیل رسمی تان هم کمک می کند.در عین حال با آن ها راحت خواهید بود و می توانید هر چند ساعتی که مایلید سرپا بایستید

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 430 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها