شیک کده مژه مصنوعی آهنربایی؛ بهترین انتخاب برای زیبایی و سلامت چشم‌های شما - شیک کده

احتمالا تا به حال در ویدیوهای آموزشی دیده‌اید که خانم‌ها چقدر راحت مژه‌های مصنوعی خود را وصل می‌کنند اما موقعی که خودتان دست به کار می‌شوید، به این آسانی‌ نیست. وصل کردن چیزی روی مژه‌ها (آن هم با چسب) علاوه بر این‌که می‌تواند سخت باشد، احتمال دارد تمام آرایش شما را هم خراب کند. اما جالب است بدانید که این تنها راه‌حل موقت برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر به‌حساب‌ نمی‌آید. اگر با مژه مصنوعی آهنربایی آشنا باشید، می‌دانید که لازم نیست برای داشتن چشم‌هایی جذاب‌تر به دردسر بیوفتید. حالا که کنجکاو شده‌اید تا با این محصول یا به عبارت بهتر «مژه مصنوعی مگنتی» آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب مجله‌ی شیک کده را از دست ندهید و در ادامه با ما همراه باشید.

محصولات آرایشی جدید، برای زیبایی و راحتی بیشتر!

مژه مصنوعی آهنربایی چیست

این روزها بازار سرم‌های تقویت‌کننده مخصوص رشد مژه‌ها، فر مژه‌، انواع ریمل‌های بلندکننده و پرپشت‌کننده و درنهایت کاشت مژه داغ داغ است. هدف همه‌ی آن‌ها هم این بوده که خانم‌ها مژه‌های زیباتر و پشت‌تر داشته باشند تا بر جذابیت چشم‌هایشان اضافه کنند. حالا، در کنار تمام این محصولات و روش‌های متنوع، محصولات جدیدی به بازار روانه شده‌اند که بسیاری از بلاگرهای آرایشی و سلبریتی را جذب خود کرده‌اند و به‌راحتی نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد: مژه مصنوعی آهنربایی.

وسیله‌ای جدید که کمک می‌کند تا بدون دردسر و مشکل، به‌آسانی چشم‌های جذاب‌تری داشته باشد. مژه‌ مصنوعی‌های کلاسیک که با چسب روی مژه‌های شما فیکس می‌شوند، دردسرهای خاص خودشان را دارند؛ چسبی که باید برای ثابت کردن آن‌ها استفاده کنید، ممکن است آرایش شما را خراب کند یا به چشم‌های شما آسیب بزند. اما در مقابل، مژه‌های مصنوعی آهنربایی با نصب ساده، سریع و آسان، بدون کثیف‌کاری و بهم ریختگی کمک می‌کنند تا یک آرایش تمیز و حرفه‌ای چشم داشته باشید. اگر دوست دارید تا با ترفندهای مختلف برای داشتن مژه‌هایی بلندتر و پرپشت‌تر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا به مقاله شیک کده در این زمینه مراجعه نمایید.

مژه مصنوعی آهنربایی چیست؟

قبل و بعد استفاده از مژه مغناطیسی

این نوع مژه مصنوعی به دو روش متفاوت عمل می‌کنند. ممکن است از دو نوار مغناطیسی برخوردار باشند که دو طرف مژه‌ها به هم می‌چسبند یا اینکه قبل از قراردادن آن‌ها روی مژه از خط چشم مغناطیسی استفاده کنید. جالب است، مگرنه؟!

نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که برای استفاده از این نوع مژه‌های مصنوعی هم باید مراقبت‌های لازم را به عمل بیاورید. با این حال در استفاده از آن‌ها قطعا مشکلاتی که با چسب مژه‌ داشتید را نخواهید داشت. گفتنی است، چسب‌هایی که برای چسباندن مژه‌های مصنوعی استفاده می‌شوند، معمولا حاوی اتیل سیانواکریلات و پارابن هستند که می‌توانند باعث تحریک و حساسیت پوست شوند.

یکی دیگر از سوالاتی که در خصوص استفاده از مژه‌ مصنوعی مگنتی زیاد مطرح می‌شود این است که آیا این نوع مژه‌های مغناطیسی را می‌توان دوباره مورد استفاده قرار داد؟ پاسخ این است که بله!

نمای مژه های مگنتی روی چشم

درست مثل مژه‌های مصنوعی معمولی، اگر از آن‌ها خوب نگهداری شود می‌توان برای مدت طولانی از این نوع وسایل آرایشی استفاده کرد.

شاید با خودتان فکر کنید که چنین محصول کاربردی و مفیدی باید حتما قیمت بالایی داشته باشد اما باید بگوییم که این یک طرز فکر اشتباه است و شما می‌توانید این نوع مژه مصنوعی را در کیفیت‌ها، انواع و قیمت‌های متفاوت به آسانی تهیه کنید. احتمالا تنها دلیلی که این محصول هنوز فراگیر و رایج نشده، این باشد که افراد هنوز چندان آن را نمی‌شناسند!

مژه‌های مگنتی چطور کار می‌کنند؟

درحالی‌که مژه‌های مصنوعی معمولی را تنها می‌توان با چسب چسباند، مژه‌‌های مغناطیسی با استفاده از آهنربای به کار رفته در این وسایل، به یکدیگر متصل می‌شوند. نوع دیگری از روش اتصال این مژه‌های مصنوعی هم استفاده از خط چشم‌های مغناطیسی است. جدیدترین مژه‌های مصنوعی آهنربایی را برند معتبر «Falsies Ardell» در جهان روانه‌ی بازار کرده است که آهنرباهای تعبیه شده در آن بسیار ظریف‌تر از نمونه‌های مشابه است تا این اکستنشن‌ها حتی بیشتر از قبل طبیعی به نظر برسند. آن‌ها برخلاف سایر نمونه‌های موجود که در هر مژه مصنوعی دو آهنربا وجود دارد، از سه آهنربا استفاده کرده‌اند تا مژه‌ها محکم‌تر به‌هم بچسبند و طبیعی‌تر جلوه کنند.

نحوه‌ی استفاده از مژه مغناطیسی

چطور مژه مصنوعی مغناطیسی را نصب کنیم

یکی از مزایای مهم مژه مصنوعی آهنربایی بی‌تردید استفاده‌ی راحت از آن است. شما در تنها چند مرحله می‌توانید به سرعت جلوه‌ی تازه‌ای به چشمانتان بدهید. چطور؟!

مرحله‌ی اول

بعد از این‌که سایه‌ی چشم را تکمیل کردید، مژه‌هایتان را با فر مژه حالت بدهید و کمی ریمل بزنید تا بر جلوه‌ی چشمانتان اضافه کنید. این کار به حالت طبیعی مژه‌های مصنوعی‌تان کمک می‌کند، ضمن اینکه هیچ‌وقت روی مژه‌های مگنتی ریمل نزنید؛ چراکه این‌کار به آن‌ها صدمه می‌زند و از عمرشان کم می‌کند.

مرحله‌ی دوم

وصل کردن مژه مصنوعی مغناطیسی

اینکه چطور مژه‌های مصنوعی را وصل کنید، به نوع و شکل آن‌ها بستگی زیادی دارد اما در هرصورت، نحوه‌ی قراری آن‌ها روی چشم به این صورت است که آن‌ها مژه‌های طبیعی شما را در بین دو نوار مژه مصنوعی مغناطیسی در بر می‌گیرند یا اصطلاحا ساندویچ می‌کنند. با اینکار، آن‌ها خط مژه‌های طبیعی شما را می‌پوشانند تا ظاهری طبیعی‌تر و جذاب‌تر ایجاد کنند. این درحالی است که با مژه‌های مصنوعی معمولی نمی‌توان چنین کاری انجام داد چون چسب مژه باعث سوزش یا آسیب چشم می‌شود.

اگر برای اولین‌بار است که از این نوع مژه مصنوعی استفاده می‌کنید، استفاده از خط چشم مغناطیسی می‌تواند کار شما را تا حد زیادی آسان‌تر کند. این نوع خط چشم برای استفاده با مژه مصنوعی آهنربایی طراحی شده است و مگنت‌های آن را به خود جذب می‌کند؛ پس تنها کاری که باید انجام بدهید این است که با آن یک خط چشم معمولی بکشید و بعد از اینکه خط چشم خشک شد، این اکسسوری جذاب را روی خط چشم نصب کنید. به همین راحتی!

مرحله‌ی سوم

درمرحله‌ی بعد، همه‌چیز آماده است تا مژه های مصنوعی را روی مژه‌های خودتان بگذارید. برای اینکار می‌توانید از سر انگشتان‌تان، اپلیکاتور یا موچین استفاده کنید. مژه مصنوعی را روی مژه‌ی خودتان بگذارید و بعد مژه مصنوعی پایینی را بردارید و زیر مژه‌های طبیعی خود قرار بدهید. به‌این‌ترتیب، آهنرباها به هم می‌چسبند و تنها کاری که باقی می‌ماند این است که مژه مصنوعی آهنربایی را با چند حرکت کوچک در زاویه‌ و محل دلخواه قرار بدهید.

نحوه‌ی برداشتن مژه‌ مصنوعی مگنتی و پاک کردن خط چشم

پاک کردن مژه مصنوعی آهنربایی

برداشتن مژه مصنوعی آهنربایی از روی چشم کار ساده‌ای است. تنها باید کمی دقت به خرج بدهید و به آرامی آن‌ها را از هر طرف مژه‌های خود جدا کنید تا بدون آسیب دیدن آن‌ها بتوانید برای دفعات بعدی هم از آن‌ها استفاده کنید. جدا کردن دو بخش آهنربا از یکدیگر هم کار ساده‌ای به‌نظر می‌رسد.

در مرحله‌ی بعد با استفاده از پنبه و پاک‌کننده‌ها، خط چشم و سایر مواد آرایشی را از روی چشم پاک کنید.

برای پاک کردن خط چشم‌ مغناطیسی هم می‌توانید از پاک‌کننده‌های حاوی مواد روغنی استفاده کنید. یکی دیگر از نکته‌های جالب درمورد این قبیل خط چشم‌ها (خط چشم مگنتی) این است که مژه‌های مصنوعی را برای حدود ۸ ساعت نگه می‌دارد و این خودش زمانی چشمگیر و قابل قبول به‌حساب می‌آید!

نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید، این است که بعد از هر بار استفاده از مژه مصنوعی آهنربایی آن‌ها را با آب و صابون یا پد الکلی تمیز کنید. این‌کار از رشد انواع باکتری‌ها که ممکن است به چشم شما آسیب برسانند، جلوگیری می‌کند. بعد از شست‌وشو، اجازه بدهید تا مژه‌های مغناطیسی در مجاورت هوا کاملا خشک شوند و در انتها زمانی که از خشک شدن آن‌ها اطمینان حاصل کردید، آن‌ها را در یک ظرف در بسته نگه‌داری کنید تا برای مصرف بعدی آماده باشند.

مژه مصنوعی مگنتی، بدون عوارض!

نصب مژه مصنوعی مگنتی با اپلیکاتور

مژه های مصنوعی آهنربایی نسبت به مژه‌ مصنوعی‌های معمولی تقریبا بدون عارضه محسوب می‌شوند. مژه‌های مصنوعی که به‌واسطه‌ی چسب روی چشم‌ها قرار می‌گیرند می‌توانند مشکلاتی از قبیل سوزش، خارش، التهاب و سرخی برای چشم ایجاد کنند. در مقابل، مژه های مصنوعی مگنتی به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی برای فیکس کردن این محصولات آرایشی روی چشم‌ها، امن‌تر هستند و آسیبی ندارند؛ مگر اینکه پوستتان به آن‌ها واکنش آلرژیک نشان بدهد. علاوه‌براین، اگر دچار عفونت چشمی هستید توصیه‌ی ما به شما این است که از هیچ نوع مژه مصنوعی تا رفع کامل عفونت استفاده نکنید.

کدام برند مژه مصنوعی آهنربایی؟

برای خرید مژه مگنتی، باید با بهترین انواع مژه مصنوعی آهنربایی در بازار آشنایی داشته باشید. برای خرید این نوع اکستنشن می‌توانید برندهایی مانند «استلا» یا «جویل» را انتخاب کنید که هم در قیمت‌ها و انواع مختلف موجود هستند و هم اینکه به‌راحتی می‌توانید آن‌ها از سایت شیک کده سفارش بدهید.

کدام نوع مژه‌ مصنوعی؟

یکی دیگر از نکاتی که برای خرید مژه مصنوعی باید به آن دقت کنید این است که می‌خواهید چه نوع محصولی را تهیه کنید. مژه‌ های مصنوعی در انواع تکی (دانه‌ای)، نواری، دسته‌ای (خوشه‌ای)، ریسه یا سه بعدی در دسترس هستند. مژه‌ های مصنوعی آهنربایی بیشتر در انواع نواری و تکی تولید می‌شوند.

در آخر

عوارض مژه مصنوعی آهنربایی
سلامت چشم‌های شما اولویت اول است؛ بنابراین این را حتما در هنگام خرید یا استفاده از انواع محصولات آرایشی به خاطر داشته باشید. در این مطلب شما را با نوعی محصول آرایشی آشنا کردیم که نه‌تنها به جذابیت چشم‌های شما اضافه می‌کند، بلکه احتمال آسیب به این عضو حساس و مهم بدن را هم تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. آیا شما تا به حال از این نوع مژه مصنوعی استفاده کرده‌اید؟ تجربه‌ی خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منابع: instyle, elle, healthline

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 540 views بار دسته بندی : آرایش و زیبایی تاريخ : 18 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.