شیک کده مناسب ترین شلوار برای اندام شما چیست؟ - شیک کده







تشخیص نوع اندام بانوان می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. هیچ متر و معیار واحدی وجود ندارد تا بتوان از آن برای انتخاب همه‌ی لباس‌های زنانه استفاده کرد. برای مثال، یافتن یک کت مناسب دارای معیارهای مختص به خود بوده و یافتن یک دامن یا شلوار هم معیار خاص خود را می‌طلبد.

.

اگر قرار باشد تا این معیارها را برای اندام‌های مختلف زنانه به کار ببرید چه‌کار می‌کنید؟ بسیار دشوار است.

همه‌ی ما می‌دانیم که شما بهترین درک را از اندام خود دارید، اما این را هم می‌دانیم که گزینه‌های مختلفی در دنیا برای انتخاب شلوار وجود دارد، زیرا شلوار هر فصل معیارهای مختص به خود را می‌طلبد. به همین منظور ما به سراغ معیارهای مختص فصل پاییز رفته تا با توجه به آن‌ها بهترین شلوار را به شما معرفی کنیم. 

اگر دارای اندام پسرانه هستید، یک شلوار با قدبلند را انتخاب کنید تا با این کار قسمت میانی بدن خود را بپوشانید. این شلوارها موجب جلب‌توجه دیگران شده و قسمت‌های بین شانه تا ران‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهند. اگر به متعلقات اضافی علاقه‌مندید، می‌توانید یک کمربند هم به شلوار خود اضافه کنید. 

پیشنهاد ما به شما

برای زنانی که قسمت میانی بدنشان توپرتر است، شلوارهای گشاد راسته گزینه‌ای مناسب به‌منظور کشیده نشان دادن قامت آن‌هاست.

پیشنهاد ما به شما یک شلوار راسته است.

یک شلوار با کمر جذب مناسب قامت‌های ساعت شنی مانند است زیرا بدن آن‌ها را بیش‌ازحد بزرگ نشان نداده و ظاهر آن را حفظ می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

پیشنهاد ما برای خانم‌های پلاس سایز که به دنبال شلواری مناسب هستند، یک شلوار جذب با حالت تقریباً مخروطی در قسمت سجاف است. یک شلوار گشاد ظاهر فرد را به‌هم‌ریخته و یک شلوار خیلی تنگ هم موجب به هم خوردن تناسب قامت می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

آیا دارای اندامی ظریف و باریک هستید؟ مشکلی نیست. به سراغ یک شلوار راسته بروید. این شلوارها بدون اینکه به پایین‌تنه‌ی شما حجم اضافی بدهند به قد شما می‌افزایند. یک شلوار راسته با مقداری پلیسه در قسمت جلوی آن قامت شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 456 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها