شیک کده مدِ آستین کلوش یا زنگوله ای دوباره به روی صحنه باز می گردد - شیک کده







مُد آستین کلوش، یکی از مُدهایی است که در سال قبل، معروف شده بود.حدس بزنید چه شده است؟ این مُد، امسال هم دوباره بر روی صحنه خواهد رفت.

.

این آستین های حجیم یا زیرکانه بزرگ شده، در نمایش های مُد نشان داده شدند و وبلاگ نویسان مُد، آنها را به خیابان ها هم آورده اند. امروز، کوشالی چندین مدل از ظاهر آنها را برای شما گردآوری کرده است تا به شما نشان دهد که چگونه از این مُد استفاده کنید.

آستین های کلوش، برای جلب توجه هستند و می توانند به هر ظاهری، یک حالت دراماتیک اضافه کنند. می توانید لباس های آستین کلوش بسیاری پیدا کنید و بسته به انتخاب شما، می توانید آنها را جزئی از لباس خودمانی، لباس اداری، یا همچنین بخشی از ست لباس شب خود قرار دهید. یعنی می توانید آنها را با شلوار جین، انواع شلوارها و همچنین دامن ها ست کنید. در ادامه به ست هایی را که امروز برای شما انتخاب کرده ایم، نگاه کنید، در استفاده از مُد آستین کلوش تردید نکنید. لذت ببرید!

هنگامی که نوبت به انتخاب رنگ می رسد، چند قانون هستند که باید به آنها توجه کرد، چون این لباس ها را می توانید در تمام رنگ های ممکن پیدا کنید. یک بالاتنه ی سفید، هیچگاه نامناسب نخواهد بود، زیرا رنگ سفید به همه چیز میاید. و همچنین، پیراهن های سفید، یکی دیگر از مُدهایی هستند که امسال باید پوشید، که همین، دلیل دیگری برای انتخاب این لباس ها است.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 451 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها