شیک کده مانتوهای نو برای فصل زمستان - شیک کده







برای فصل زمستان قطعا لباس‌های جدید هم باید آماده کنیم. اگر به دنبال مانتوهایی با مدل‌ و طرحهایی متفاوت برای گذراندن زمستان ۹۵ هستید می‌توانید با این مقاله همراه باشید.

.

در تصویر بالا مانتویی را مشاهده می‌کنید که مناسب زمستان است. ترکیب پارچه کتان آجری رنگ با چرم کرم لبخندی است به تغییر فصل. جیب‌های بزرگ در کنار یقه این مانتو که به سبک یقه‌های سرخورد اسپرت طراحی شده است می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای خانم‌های با اقتدار باشد.

در تصویر زیر هم مانتویی ولی در عین حال متفاوت از دیگر مانتوها را مشاهده می‌کنید. تلفیق پارچه کتان مشکی با پارچه چهارخانه شانتون پشمی، دوخت کوتاه و بلند و نا متوازن آن و بدون یقه‌های کلاسیک همان نکته‌ای است که به اسپرت‌تر شدن این مانتو کمک می‌کند.

در تصویر زیر مانتویی متفاوت برای بانوانی خاص پوش پیشنهاد می‌شود که در آن رنگ طوسی روشن با بنفش تیره به شما احساس قدرت و آرامش را هدیه می‌دهد. جنس این مانتو بوکله است که با آستر دوزی گرمای مطبوعی را در سرما به شما منتقل می‌کند. یقه ساده این مانتو انتخاب شال و روسری را برای شما آسان‌تر می‌کند و سرآستین‌های موهردار آن هم برای مقابله با سرما شما را همراهی می‌کند.

همچنین در تصویر زیر ما به شما مانتویی از جنس پشم را معرفی می‌کنیم که طرحی کاملا ساده دارد. سادگی طرح آن به مشخص‌تر شدن جنس و نقش و نگار پارچه پشمی اش بیشتر کمک می‌کند و گشادی و یک دست بودنش دست شما را برای پوشیدن لباس‌های گرم زیر این مانتو بازتر می‌گذارد. رنگ طوسی تیره این مانتو هم برای ست کردن راحت‌تر آن با شال‌ها و روسری‌های روشن تیره و شلوارهای روشن و تیره و حتی چکمه‌های بلند به شما کمک می‌کند.

مانتوهای معرفی شده در این مقاله توسط تولیدی دوک و به وسیله طراحان ایرانی طراحی شده است که حتما در جایی از این مانتوها برند دوک که تصویرش در زیر آمده را مشاهده خواهید کرد.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 622 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها