شیک کده ست های لباس رنگ گلی که شما را عاشق رنگ پاستیلی می کند - شیک کده







رنگ های پاستیلی، یکی از مُد روزترین رنگ ها برای این بهار هستند. آنها جایگزین خوبی برای رنگ های تیره و جسورانه ای هستند که عادت داشتید در طول زمستان بپوشید. و بله، تعداد زیادی از آنها هستند که می توانید انتخاب کنید، از جمله آبی آرام، صورتی گُلی، بنفش، نعنایی و غیره.

.

امروز، کوشالی به شما چندین ستِ گُلی مُد روز به شما نشان میدهد که قطعا باعث می شوند عاشق این رنگ پاستیلی شوید.

بله، گُلی، یک سایه ی صورتی کمرنگ و سبک است که اغلب به عنوان سایه ای بیش از حد دخترانه در نظر گرفته می شود، اما به ما اطمینان کنید وقتی که می گویم روش های زیادی هستند که بتوان این رنگ را به روش های بزرگسالان، پوشید. گُلی، با سایه های رنگی مختلف مداد رنگی، مناسب هستند، همچنین با مشکی، سفید، خاکستری، آبی و غیره، پس می توانید ست های مختلفی را با این رنگ درست کنید. حالا بیایید ست های گُلی را، که می توانیم از میان آنها، برای شما انتخاب کنیم و الهام بگیریم که چگونه این سایه ی دوست داشتنی را بپوشیم، بررسی کنیم. 

می توانید لباس های مختلفی را در این رنگ مداد رنگی پیدا کنید، پس راه های ممکن زیادی برای پوشیدن این رنگ وجود دارند. می توانید با رنگ های دیگر آن را ست کنید، یا شاید می توانید جسورانه برخورد کنید و همه ی لباس خود را گُلی انتخاب کنید. به عنوان مثال، می توانید یک پیراهن گُلی انتخاب کنید و آنها را با کفش های پاشنه دار با همین رنگ و ژاکت ست کنید.

یا برای اینکه ظاهرِ یک رنگ شما، کمتر خسته کننده باشد، می توانید با بافت های مختلف بازی کنید. به عنوان مثال، می توانید لباس بالاتنه ی کتان را با دامن توری ست کنید. یا شاید بتوانید پیراهن ساده ی سُرخ را با جلیقه ی خز با چنین رنگی، ست کنید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 404 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها