شیک کده ست هایی فوق العاده با پالتو های بارانی ماکسی - شیک کده







پالتوهای بارانی ماکسی در این فصل، بسیار مُد روز خواهند بود، پس اگر می خواهید همگام با مُد باشید، باید کمد خود را با چنین لباس هایی، به روز کنید.

.

بانوان عزیز، با کوشالی همراه باشید و نگاهی به این ست های لباس بیندازید و الهام بگیرید! چه کسی می داند؟ ممکن است طرحی پیدا کنید که توجه شما را به خود جلب کند. لذت ببرید و خوش باشید!

شما می توانید طرح های پالتوهای بارانی را در طول های مختلف پیدا کنید، از کوتاه تا متوسط و ماکسی. اما، طرح های ماکسی، مورد علاقه ی ما هستند و بسیار خوشحال هستیم که در این فصل، مُد می شوند. می توان آنها را با هر چیز و هر مناسبتی ست کرد. باید بگویم که ما دوست نداریم آنها را با کفش های کتانی بپوشیم، زیرا بارانی ما، بسیار ظریف تر است.

پالتوهای رنگ بژ، مُد های جاودان و کلاسیک هستند و هیچگاه از مُد نمیافتند. اما طرح های متنوع دیگری در رنگ ها و با تصاویر چاپی جالبی وجود دارند.

طرحی را پیدا کنید که متناسب بدن و رنگ پوست شما باشد و برای این فصل، ست های جالبی با آن درست کنید.

هنگامی که نوبت به کفش ها می رسد، می توانید بارانی ماکسی را با کفش های پاشنه بلند و صندل بپوشید، همچنین می توانید آنها را با کفش های تخت و کتانی نیز بپوشید، اما با آنها خیلی ظریف و جذاب به نظر نمی رسید.

می توانید آنها را با پیراهن های رسمی، برای محل کار، و با شلوار جین و لباس های بالاتنه ی مجلل، برای دیگر مناسبت های غیر رسمی بپوشید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 616 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها