شیک کده خانمها و آقایان با کفش و بوت قهوه ای چه بپوشند؟ - شیک کده

همراه کفش های قهوه ای چه چیزی بپوشیم؟

روانشناسان می گویند با وجوداین که کفش ها فقط ۵ درصد بدن انسان را می پوشانند، اما تا ۳۰ درصد قضاوت شهودی در مورد ذائقه و سبک پوشش فرد را تشکیل می دهند. بنابراین همیشه خوب است که کفش های مناسب بپوشیم. و البته، یک کفش خوب از پاهایتان نیز مراقبت می کند. به جای خریدن کفش های بی کیفیت، همیشه کفش های خوب نگه داری شده و زیبا در کمد خود داشته باشید.

مشکی یا قهوه ای؟

در دهه های اخیر، مد کلاسیک پوشیدن کفش های تمام مشکی تغییر کرده است. این روز ها، کفش ها از هر رنگی و هر برندی پیدا می شود. به طور مشابه کفش های قهوه ای نیز در انواع متفاوت از خردلی تیره گرفته تا قهوه ای شتری در دسترس هستند. و همچنین در شکل ها و سبک های مختلف نیز می توانید آن ها را پیدا کنید. هم برای آقایان و هم برای خانم ها. کفش های قهوه ای بیشتر رسمی در نظر گرفته می شوند، چرا که رنگ طبیعی چرم نیز قهوه ای است. این کفش ها می توانند شما را درخشنده کنند.

اما چه چیزی باید همراه کفش های قهوه ای پوشید؟ جواب این سوال هم برای آقایان و هم خانم ها سخت است.

برای آقایان:

شلوار:

شلوار در ظاهر مرد بسیار مهم است. آن ها از قسمت کمر تا مچ پا را می پوشانند که بخش بزرگی از بدن یک مرد است. کفش های قهوه ای با شلوار خاکی رنگ خیلی متناسب است. در واقع، این کفش ها هم با شلوار های رنگ روشن و هم رنگ تیره متناسب است. برای شلوار های رنگ تیره، کفش های قهوه ای تیره تر ممکن است بهتر به نظر برسند.

پیراهن:

پیراهن های رسمی در رنگ های خنثی، تیره و یا روشن مناسب کفش های قهوه ای هستند. اگر به پوشیدن کفش های قهوه ای فکر می کنید، مطمئن شوید که رنگ پیراهنتان دقیقا مخالف رنگ شلوار باشد.

رنگ متضادی که با هر نوع کفش قهوه ای رنگی متناسب است، خاکستری است. انتخاب بعدی می تواند هر رنگ کت و شلوار رنگ روشنی به انتخاب خودتان باشد.

هیچ وقت به همراه کفش های قهوه ای خود کمربند مشکی رنگ نبندید . آقایان معمولا این اشتباه را می کنند.

جوراب:

جوراب ها در پوشش مردان خیلی قابل دیدن نیستند، اما شخصیت زیادی به شما اضافه می کنند. جوراب های رنگ تیره مناسب کفش های قهوه ای به نظر می رسند. برای یک تیپ شیک تر، جورابی را انتخاب کنید که هم رنگ پیراهنتان باشد. از پوشیدن جوراب های کمرنگ همراه با کفش قهوه ای دوری کنید.

برای خانم ها:

خانم ها انتخاب های زیادی برای کفش دارند. چه وقتی که می خواهید از پیاده روی لذت ببرید و چه وقتی که می خواهید اسب سواری کنید، باید حتما یک جفت کفش قهوه ای داشته باشید. در اینجا گزینه های زیادی مانند بوت های بالای زانو، کفش های پاشنه تخت، نوک تیز و یا پابند وجود دارند که در میان دیگر گزینه ها بهتر هستند. اما به کیفیت آن ها نیز توجه داشته باشید زیرا که کفش قرار است از پاهای شما مراقبت کند.

بافت راحت با رنگ خنثی به همراه بوت های قهوه ای بالای مچ پا

این یکی از زیباترین و عالی ترین ترکیب های ممکن است. این ترکیب تیپ در هر جایی خوب به نظر می رسد.

کفش های قهوه ای کم رنگ به همراه شلوار جین جذب

کفش های قهوه ای کمرنگ به همراه شلوار های جین آبی تیره و هر نوع پیراهنی همیشه روی مد بوده است. در فصل زمستان می توانید یک پالتوی سرمه ای نیز به همراه این ها بپوشید.

کفش های قهوه ای به همراه ژاکت چرم

در فصل زمستان برای نشان دادن یک تیپ زمستانی خیلی زیبا، به همراه کفش های قهوه ای خود یک ژاکت چرم قهوه ای یا مشکی بپوشید. این کفش ها همچنین با یک سوییشرت ساده ی کمرنگ یا پررنگ نیز خوب به نظر می رسند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : مد و لباس تاريخ : 23 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها