شیک کده بهترین یقه متناسب با استایل - شیک کده







لباس هایی که هر خانمی می پوشد نشان دهنده شخصیت، وضعیت اجتماعی، اقتصادی و تقریبا همه چیز در باره او است. پس یک خانم باید در انتخاب قسمت های مختلف و جزئیات لباس ها و اکسسوری های خود دقت کافی داشته باشد تا مورد سوء قضاوت قرار نگیرد.

.

یکی از جزئیات مهم هر لباسی یقه آن لباس است. لازم است که همه انواع یقه لباس زنانه را بشناسیم و کاربرد و مفهومی که هر کدام دارند را به درستی بدانیم تا انتخاب درستی داشته باشیم.

همه‌ی ما به لباس‌ها و پیراهن‌های یقه‌دار علاقه داریم. یقه‌ها تنها مختص به یک استایل سفت‌ و سخت نبوده و درعین‌حال تنها محدود به یک نوع از طراحی هم نمی‌شوند. یقه‌ها به خاطر ذات تطبیق‌پذیر خود در انواع مختلف و با استایل‌های گوناگون هماهنگ شده‌اند. به همین منظور به سراغ تعدادی از یقه‌های مشهور رفتیم تا شما را از نحوه‌ی هماهنگی آن‌ها با لباس‌های‌تان آگاه کنیم. 

این یقه‌ها مناسب افراد ساده است. یقه‌های ماندارین توازن مناسبی میان استایل‌های خیلی ساده و پیچیده برقرار می‌کند. مرز مشخصی در استفاده از این یقه‌ها برای آقایان و خانم‌ها وجود ندارد. خانم‌های پیش رو و متجدد نظیر سوفیا کاپولا از این یقه‌ها استفاده می‌کردند.

یقه‌ی هفت یادآور کت‌های کاری دهه‌ی ۷۰ میلادی است. اگر کسی به دنبال داشتن ظاهری رسمی و سازمانی باشد، یقه‌های هفت گزینه‌ی مناسبی برای او هستند. این یقه‌ها می‌توانند کمی بازتر باشند که در این صورت پوشش زیرین شما هم نمایان خواهد شد.

ظاهر گرد این یقه‌ها آن‌ها را دل‌نشین، دخترانه و مناسب برای پوشیدن همراه با یک بافتنی یقه‌ ملوانی کرده است. 

این نوع یقه‌ها دارای ظاهری کلاسیک و مرتب بوده و به خاطر شکل تطبیق‌پذیر خود امکان ست شدن با هر نوع لباسی را دارند.

این نوع یقه‌ها مناسب افراد جوان بوده و می‌توان از لباس‌هایی با این نوع یقه به‌عنوان لباس‌های دانشجویی بهره برد. یقه‌های پولو گزینه‌ی مناسبی برای هماهنگ شدن با لباس‌های استایل قدیمی هستند. پس اگر شما هم به چنین استایل‌هایی علاقه‌مندید به سراغ چنین یقه‌هایی بروید.

یقه‌های شالی به خاطر داشتن یک پارچه‌ی y-شکل بسیار راحت و ساده هستند. این یقه‌ها بیشتر مناسب مجالس و میهمانی‌ها بوده و فرد دارنده‌ی آن را جذاب‌تر نشان می‌دهند.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 383 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها