شیک کده  بهترین مجموعه “هفته رنگین کمان” آلبرت فریتی برای فصل پاییز/زمستان گرم و نرم - شیک کده







اگر شما خودتان را یک فرد مدرن و شیک پوش در نظر می گیرید، بهتر است مجموعه “هفته رنگین کمان” جدید آلبرت فریتی را ببینید.پس از اینکه او آن را در هفته ی مد رونمایی کرد تمام خانم ها عاشق آن شدند.یک مجموعه رنگارنگ از ژاکت های کشمیری و پشم نرم که در هفت رنگ متفاوت هستند و هرکدام با نام یکی از روزهای هفته عرضه می شوند.

.

کدام یک مورد علاقه شماست؟ آیا دوشنبه را انتخاب می کنید؟ یا شاید هم از آخر هفته خوشتان بیاید! ژاکت هایی که به نام جمعه هستند برای پایان کار و شروع یک آخر هفته خوب،مناسب به نظر می رسند.با کوشالی همراه باشید.

هر کدام از ژاکت ها در رنگ های مختلفی هستند که امیدواری و نشاطی را نشان می دهند که روزتان را باید با آن پر کنید. همه ی آن ها جنسی نرم دارند تا وقتی آن ها را می پوشید احساس راحتی کنید. آن ها به هرکدام از لباس های شما نمایی باجلوه می دهند. طی روزهای پاییزی، برای استایل روزمره می توانید آن ها را با شلوارهای جین فاق بلند ترکیب کنید، یا برای احساس گرمای بیشتر در روزهای سرد پیش رو با دامن گیپور ست کنید. هر کدام از این ژاکت ها واقعا انتخاب خوبی هستند. زندگیتان را با این هفته رنگارنگ که ژاکت نامیده می شوند، شاد و گرم کنید. قسمت پایینی مطلب را برای دیدن بهترین مد لباس های دوشنبه،سه شنبه و… ببینید و برای تیپ بعدیتان الگو بگیرید

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 233 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها