شیک کده ایده های بی دردسر برای دامن پاییزی که میتوانید این فصل الهام بگیرید - شیک کده







چطور میتوانید در روز های سرد پاییزی هم شیک باشید؟مد پاییزی تنها ژاکت و کت نیست.دنبال ایده های لباس ناب برای الهام گرفتن در این فصل میگردید؟این ایده های بی دردسر دامن پاییزی رو چک کنید.

.

دامن های دنیم آنقدر کلاسیک هستند که هیچگاه از مد نمی افتند.و اگر پوشیدن آنها در پاییز ایده ی خوبی برایتان بنظر میرسد،میتوانید آنها را با چکمه های بلند مورد علاقه تان ست کنید.این مدل خیلی شبک بنظر میرسد و در عین حال شما را گرم نگه میدارد.

اگر میخواهید‌جلوه ی بسیار جذابی در خیابان داشته باشید چکمه کوتاه با جوراب شلواری بپوشید که آماده ی تکان دادن این مد روز شوید.

میتوانید دامن موردعلاقه تان را هم در پاییز بپوشید.دنبال یک دامن تا کمر و یک بلوز نیم تنه هم بروید.یک ژاکت کشباف پشمی هم برای اینکه در روز های سرد،گرمتان کند،روی آن بپوشید.این لباس،برای هر روز پوشیدن عالی است.

دامن های چرم میتوانند هر جا و هر زمان پوشیده شوند.برای این که راحت تر بنظر برسد،آنرا با یک بلوز راه راه ست کنید.یک شال زیبا بیاندازید،اکنون آماده اید تا چشم ها را به خود خیره کنید.

اگر هوا خیلی سرد بود،دنبال کشباف ضخیم بروید.آنرا داخل دامن نگذارید،اجازه دهید رها باشد.یک کت روی آن بپوشید و اکنون شما بهترین لباس پاییزی را دارید.

چکمه های تا بالای زانو میتوانند با هر لباسی حیرت آور باشند.هم شیک بنظر می رسند و هم شما را گرم نگه می دارند. یک دامن چارخانه انتخاب کنید و آنرا با یک بلوز بافت ست کنید.

کشباف سایز بزرگ انتخاب مناسبی برای روزهای سرد است.میخواهید دامن کوتاه بپوشید؟این دو با هم هماهنگ‌میشوند.یک پیراهن روی دامن کوتاهتان خیلی زیبا به نظر خواهد رسید.یک گردنبند چشم نواز هم بیاندازید،اکنون آماده ی رفتن هستید.

پاییز فقط مختص رنگ های کسل کننده نیست.چرا یک چیز جالب و بامزه به لباستان اضافه نکنید؟جوراب شلواری خالدار راه خوبی برای این کار است. میتوانند به هر لباسی جلوه بدهند.عجله کنید و ست خودتان را انتخاب کنید.

برای اینکه باکلاس تر بنظر برسید،یک پیراهن به لباستان اضافه کنید.ژاکت و یک پیراهن زیرش انتخاب خوبی است.برای اینکه ساده تر بنظر برسد آنرا داخل دامن نگذارید.

از اینکه با دامن گلدار تابستانی تان خداحافظی کنید متنفرید؟چی فکر میکنید اگر بگویم نیازی به این کار نیست؟یک دامن گلدار میتواند خیلی خوب به یک لباس پاییزی اضافه شود.آنرا با چکمه های گرم و جوراب شلواری ست کنید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,130 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها