شیک کده انواع روشهای پوشیدن شلوار جین مشکی مطابق مد - شیک کده







شلوار جین مشکی از انواع مهم و ضروری شلوار جین است که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد. شاید فکر کنید این رنگ تطبیق پذیری بالایی دارد اما قضیه به این سادگی‌ها که به نظر می‌رسد نیست و پوشیدن شلوار جین مشکی با لباس‌های دیگر نکات خاصی را می‌طلبد که شاید کم‌تر به آن‌ها توجه کرده باشید. 

.

 شلوارهایی که در کمد آویزان کرده‌اید و تابه‌حال نپوشیده‌اید. آیا می‌دانید آن را به همراه چه چیزی بپوشید تا شیک و امروزی به نظر برسید؟ بیشتر وقت‌ها می‌توانید با استفاده از این شلوار و لباس‌های مختلف، برای خود ظاهر خوبی دست‌وپا کنید. از تیپ رسمی تا مهمانی و دورهمی با دوستان گرفته، تا ملاقات های غیررسمی.

سوییشرت‌های طرح دار به‌عنوان نمادی از مد امروزی، برای هماهنگ شدن با شلوار جین جذب مشکی، کاملاً مناسب هستند. برای اینکه متناسب و کشیده‌تر به نظر برسید، سوییشرتی بارنگ روشن انتخاب کنید، تا توجه را به قسمت بالای بدنتان جلب کند. زیر سوییشرت خود یک تیشرت بلند یا شومیز دکمه‌دار بپوشید و لبه‌های آن را بیرون بگذارید، تا گرمای بیشتری به‌ظاهر خود ببخشید.

گاهی اوقات بهترین ظاهر، ساده‌ترین‌ است. ظاهر شیک و جذاب یک بلوز زنانه بر روی شلوار جین مشکی فاق بلند و جذب، قابل‌تحسین است. وقتی شلوار جین فاق بلند می‌پوشید، بلوز خود را داخل کمر شلوار بگذارید تا جلوه زیباتری به اندامتان دهد. همراه این ظاهر، می‌توانید از کفش پاشنه‌بلند و زیورآلات برای مهمانی‌های عصر خود استفاده کنید. اما برای استفاده روزانه، با کفش‌های کتانی ظاهر شاداب‌تری خواهید داشت.

چگونه با یک بلوز دنیم (جنس لباس‌های جین)، امروزی به چشم بیاییم؟ برای شلوار جین جذب مشکی، بلوز دنیم با طرح چهارخانه ریز، ست فوق‌العاده‌ای به شمار می‌آید. انگار که عقد آن‌ها در آسمان‌ها بسته‌شده! با بستن کمربند، خط کمرتان را مشخص کنید و برای ظاهری مدرن، آن را با نیم بوتی دخترانه هماهنگ کنید. علاوه بر آن می‌توانید برای گرما و شخصیت بخشیدن به‌ظاهر خود در روزهای سرد، از یک ژاکت یا سوییشرت‌ استفاده کنید.

شلوار جین جذب گزینه فوق‌العاده‌ای برای پوشیدن بلوزهای با طرح پوست حیوانات شماست. هماهنگ کردن چنین طرحی هایی با شلوار جین، کمک می‌کند تا ظاهرتان مدرن‌تر به نظر برسد و به شما احساس راحتی نیز می‌دهد. این ست را می‌توانید با کفش‌ پاشنه‌بلند در محل کار بپوشید و برای بعد از کار، آن را با کفش‌های کتانی مشکی یا سفید عوض کنید. این ظاهر شاد تقریباً برای همه‌جا مناسب است.

وقتی می‌خواهید در محل کار با شلوار جین مشکی، شیک به نظر بیایید این‌یک راه میان‌بر آسان به شمار می‌آید. فقط کافی ست یک بلوز شطرنجی سفید و مشکی را با شلوار جین مشکی خود هماهنگ کنید، تا آماده بیرون رفتن شوید. این ست را با کفش پاشنه‌بلند ساده مشکی در محل کار بپوشید و یا برای روزهای غیررسمی، کفش‌های عروسکی تخت مشکی به پا کنید.

ژاکت چرم و شلوار جین مشکی، مانند ترکیب کره بادام‌زمینی و مربا هستند. استایلسیت‌ها و مدل‌ها به دلیل پوشیدن راحت و استفاده آن به‌عنوان ‌یک لباس شیک در مراسم متنوع، بر این ست تأکید دارند. از خرید به همراه دوستان گرفته تا ملاقات شبانه، می‌توانید یک ژاکت لطیف چرم مشکی را با یک بلوز دکمه‌دار و شلوار جین مشکی جذب و زا‌پ‌دار بپوشید. همچنین می‌توانید یک کت چرم را روی یک پلیور یقه‌اسکی مشکی، همراه با یک شلوار جین به تن کنید تا ظاهری درخشان و مدرن داشته باشید.

آیا ظاهر شیک خانم‌های فرانسوی را حتی وقتی‌که لباسی ساده به تن دارند، می‌پسندید؟ پوشیدن لباس‌هایی به سبک مد پاریسی آسان است، و برای پوشیدن آ‌ن‌ها در دیدارهای غیررسمی انتخاب مناسب و راحتی به‌حساب می‌آید. به‌سادگی می‌توانید از یک تیشرت جذاب طرح دار سفید و مشکی، روی شلوار جین مشکی جذب خود استفاده کنید. این لباس به همراه کفش‌های عروسکی تخت مشکی، برای بهار و تابستان انتخاب مناسبی است. در ماه‌های سردتر نیز می‌توانید این تیشرت را بر روی یک بلوز آستین‌بلند سفید (یقه دار یا ساده) به‌کاربرده و نیم بوت را جایگزین کفش‌های تخت کنید.

لباسی سفید و مشکی و مطابق مد روز را امتحان کنید. برای اینکه در مواقع غیررسمی امروزی به نظر برسید، یک تیشرت راه‌راه الهام گرفته از مد پاریسی را، با شلوار جین دم پا گشاد مشکی، هماهنگ کنید. یک کیف شیک به آن‌ها اضافه کنید تا برای رفتن به خرید یا رستوران به همراه دوستانتان آماده‌باشید.

شلوار جین جذب مشکی انتخابی فوق‌العاده برای محل کار است، اما این ظاهر فرانسوی به‌آسانی می‌تواند در روزهای غیررسمی نیز استفاده شود. با یک کت آزاد مشکی روی یک بلوز راه‌راه، همراه با شلوار جین مشکی، سبکی شیک بسازید. برای محل کار، آن را با بلوز سفید کلاسیک یا طرح دار عوض کنید. هر دو ظاهر به زیبایی با کفش‌های پاشنه‌دار ساده مشکی هماهنگ می‌شوند.

دنیم رنگ و رو رفته آبی، با شلوار جین سنگ‌شور تیره، ظاهری دوست‌داشتنی ایجاد می‌کند. این لباس‌های آسان و راحت را می‌توان در هر فصلی پوشید. ظاهر این کت‌ها یادآور سبک راک است و می‌تواند برای کنسرت‌ها، میهمانی‌ها و قرارهای خودمانی انتخاب مناسبی باشد. برای داشتن ظاهری با این سبک، می‌توانید به‌سادگی شلوار جین جذب مشکی خود را با یک تیشرت سفید هماهنگ کرده و روی آن‌یک کت جین سنگ‌شور شده، بارنگ و سبک قدیمی بپوشید. ظاهر خود را با زیورآلات زنجیر دار و آرایش صورت و موی طبیعی، بهتر کنید.

می‌دانید که شلوار جین مشکی با یک بلوز چهارخانه، ظاهر فوق‌العاده‌ای می‌سازد. اما گزینه‌های بسیار زیادی برای این سبک لباس وجود دارد. لباس‌های این‌چنینی، از سبک موسیقی گرانج -از زیرشاخه‌های موسیقی راک دهه ۸۰ میلادی، به معنای ناجور و کثیف، که هنرمندان آن ظاهری ژولیده و ضد مد داشتند – الهام گرفته‌شده است. پوشش روزمره این روزها تا حدودی متمایل به لباس‌های دورنگ، مانند بلوز چهارخانه سفید و مشکی و شلوار جین جذب مشکی است. می‌توانید با توجه به سبک و سلیقه خود، این بلوز را با دکمه‌های بسته و یا روی یک تیشرت سفید ساده به تن کنید. این لباس‌ها را می‌توانید با نیم بوت تخت بپوشید و یا کفش‌های کتانی بارنگ‌هایی شاد، به‌ظاهر خود اضافه نمایید.

شلوار جین و بلوز سفید یک ترکیب کلاسیک به شمار می‌رود و به دلیل راحت هماهنگ شدن با دیگر لباس‌ها، موردعلاقه بسیاری از استایلیست‌های مد است. وقتی بلوز دکمه‌دار خود را داخل کمربند شلوار جین فاق بلند خود بگذارید، ظاهر مدرنی خواهید داشت. برای محل کار آن را با کفش پاشنه‌بلند مشکی ساده بپوشید و از زیورآلاتی مانند ساعت‌های شیک و کیف‌های دستی چرمی استفاده کنید. برای مهمانی‌های عصرانه نیز، این لباس را با یک گردنبند بزرگ و نیم بوت پاشنه‌بلند استفاده کنید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 611 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها