شیک کده ۱۵ ست لباس که باعث می شوند یک پالتوی بارانیِ جدید برای این بهار بخواهید - شیک کده







یک پالتوی بارانی، یکی از لباس های رویِ ضروری برای این بهار است. این نوع از پالتو، به عنوان یک کلاسیک بی انتها در نظر گرفته می شود و لباس رویِ مناسبی برای ست های رسمی ترِ شما می باشد، مانند ست های لباس محل کار یا شب هایی که بیرون می روید.

.

اما همچنین می توانید آن را بخشی از ست لباس غیر رسمی خود قرار دهید.

این پالتوها را می توان در انواع سبک ها و رنگ ها یافت، بنابراین بارانیِ مناسب برای هر سلیقه ای وجود دارد. هنگام که نوبت به انتخاب رنگ می رسد، پالتوی بارانیِ رنگ بژ، یکی از محبوب ترین انتخاب ها است، از آنجا که به عنوان پالتوی بارانی کلاسیک در نظر گرفته می شود. بژ با همه چیز خوب می شود، بنابراین می توانید چنین پالتویی را بخشی از ست های مختلف لباس های خود قرار دهید. در ادامه چندین ایده ی ست لباس را قرار داده ایم که می توانید از آنها نمونه بگیرید.

علاوه بر پالتوهای کلاسیک رنگ بژ، همچنین می توانید با بارانی خود، در این بهار، رنگ های دیگری نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال، میتوانید صورتیِ کمرنگ یا دیگر رنگ های مدادرنگی را انتخاب کنید، زیرا رنگ های مداد رنگی، در این بهار محبوب ترین هستند. یا شاید بتوانید یک بارانی خاکستری را انتخاب کنید که آن را نیز می توانید بخشی از ست های مختلف لباس خود قرار دهید، می توانید یک بارانی را با چکمه ها، کفش های تخت، کتان و البته کفش های پاشنه بلند، ست کنید.

و البته، بهترین روش برای جلب توجه با یک پالتوی بارانی، انتخاب یک بارانی طرح دار است. چنین پالتویی، برای اینکه ست های لباس تک رنگ را کمتر خسته کننده نشان دهد، عالی است. و بله، بسیاری از طرح ها و الگوها هستند که می توان از آنها انتخاب کرد، می توانید دنبال طرح های گُل دار یا راه راه باشید، زیرا آنها در این بهار، محبوب ترین طرح ها هستند.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 429 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها