شیک کده ۱۵ ست لباس برای جمعه های خودمانی - شیک کده







اگر در هفته ی کاری خود، یک جمعه ی خودمانی دارید، در آن صورت برای آنکه الهام بگیرید که در این روز شاد، چه لباسی بپوشید، با این پست کوشالی همراه باشید.

.

چند ست لباس جمعه ی خودمانی را، از وبلاگ نویسان مُد مورد علاقه ی شما گردآوری کردیم و شرط می بندیم که دوست خواهید داشت همچین ظاهری داشته باشید.

خوب، در رابطه با خودمانی لباس پوشیدن در محل کار، چه باید بدانید؟ اول از همه اینکه باید خودمانی باشد، اما نه خیلی زیاد، حتی فکر پوشیدن گرمکن و شلوار ورزشی را هم نکنید. باید در اینجا باز هم ظاهر آراسته ای داشته باشید، اما بدون پوشیدن کت و شلوار یا لباس های کلاسیک. می توانید پیراهن ها یا پولیورهای ساده، ست شده با شلوار پارچه ای یا جین، بپوشید. و برای کفش، هنوز هم می توانید کفش پاشنه دار بپوشید، یا می تواند آنها را با چکمه های بدون پاشنه، کفش های کالج، کفش های بدون پاشنه و غیره، جایگزین کنید. با لباس رویی و لوازم جانبی، ظاهر خود را تکمیل کنید، و حالا آماده ی رفتن هستید. 

یک جمعه ی خودمانی، روزی است که می توانید احساس آرامش و راحتی داشته باشید، زیرا که یک روز کاری دیگر را نیز با موفقیت به اتمام رسانده اید. و این ست های لباس به شما کمک می کنند تا همچین احساسی داشته باشید. برخی از آنها، برای قرارِ آشنایی، پیاده روی راحت در اطراف یا زمان خرید نیز کاملا مناسب هستند. تمام آنها را انتخاب کنید و هر روز مثل یک مُدگرای واقعی به نظر برسید.

 

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 483 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها