شیک کده چگونگی انجام انسداد رنگ برای بهار ۲۰۱۷ - شیک کده







نمی توانید تا زمان امتحان کردن مُدهای بهاره، صبر کنید؟ با راهنمایی گرفتن از نمایش های مُد، خیلی هیجان زده ایم که رنگ های بیشتری را در کمد خود، استفاده کنیم – و مقدار خیلی زیادی از آن را.

.

در رابطه با اضافه کردن یک پالتو یا کیف روشن، به عنوان قطعه ای که به تنهایی جلب توجه کند، حرف نمی زنیم؛ در رابطه با ترکیب رنگ ها در روش های غیر منتظره حرف می زنیم. فهمیدید چه می خواهیم بگوییم؟

درست است: انسداد رنگ. این مُد، آنقدر در اطراف ما بوده است که الان خود، بخشی از زبان مُد شده است، اما این بدین معنا نیست که از شهرتش کاسته نشده است. برای بهار، این مُد، با فاصله گرفتن از شکل سنتی خود، که از قطعات هماهنگ از تُن رنگی متقابل استفاده می کرده است، دوباره بر روی صحنه آمده است. از طریق برندهای تجاری مانند Boden، مُد زیرکانه ی این فصل، استفاده از طرح های ساده با رنگ های اولیه جسورانه است، که می توانند به نحوی مخلوط و ست شوند که یک سبک خیابانی واقعی درست کنند و توسط آن تایید شوند. اما گیج نشوید؛ انسداد رنگ، فقط برای آنهایی نیست که جسارت دارند. داشتن ظاهری با رنگ انرژی زا، یک تقویت کننده ی بزرگ اعتماد به نفس است – و چه کسی این را دوست ندارد؟

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ به پایین بروید تا سه روش برای ساخت این مُد را پیدا کنید.

اگر قصد دارید که سبک شما، دلیرانه باشد، از انسداد رنگِ هم آهنگ استفاده کنید. استفاده از این مُد، آن را از آنچه بوده است، کم تر ترسناک می کند (بخوانید: هنگامی که تضاد کامل، معروف بود). برای بهار، صورتی کم رنگ و قرمز (از رنگ آلبالویی تا قرمز تیره )، ست موفق فصل است، و این ست لباس، اثبات آن است. می بینید که تاپ صورتی، چگونه عمق بیشتری به کت و دامن قرمز داده است؟

رنگ ها را دوست دارید، اما یک مُد ساده می خواهید؟ انسداد رنگ، به معنای همیشه روشن بودن نیست – می توانید رنگ های خاموش را نیز تجربه کنید. پیراهنی با یک رنگ اصلی جسورانه بپوشید، و لوازم جانبی خود را از رنگ های خنثی یا فلزی (همان رنگ های خنثی جدید) انتخاب کنید. لوازم جانبی فلزی، می توانند به ظاهری ساده، طروات و مدرنیت ببخشند.

اگر کمد شما سرشار از لباس های خنثی است، از این پالت رنگی خود، با استفاده از لباسی تک رنگ، جسورانه بیرون بیایید – این کار، فورا به سبک شما، اعتبار می دهد. اما انسداد رنگ، به معنای فراموش کردن اقلام اصلی خودتان نیست: جین، روشی مناسب برای ملایم تر کردن این مُد می باشد و به این مُد، احساس قابل پوشیدنی تری می دهد.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها