شیک کده قوانین طلایی لباس پوشیدن برای خانم های قد کوتاه - شیک کده







خانم های قدکوتاه باید توجه ویژه ای به استایل خود داشته باشند، هر اندازه که یک لباس می تواند آن ها را شیک پوش و جذاب نشان دهد، شاید لباسی دیگر اصلا برای آن ها مناسب نباشد. در این مطلب کوشالی در مورد قوانین لباس پوشیدن و استایل خانم های قدکوتاه بیشتر برایتان توضیح خواهیم داد.

ایرانی ها در مجموع قدمتوسطی دارند و خصوصا خانم های ایرانی معمولا قدبلند نیستند؛ اما خانم هایی که قد زیر ۱۶۰ سانتی متر دارند، معمولا در دسته بندی خانم های قدکوتاه قرار می گیرند. اگر شما هم جزء این دسته باشید، صرف نظر از زیبایی چهره و لباس هایتان، باید به نوع استایل و لباس پوشیدنتان دقت ویژه داشته باشید.

قوانین طلایی لباس پوشیدن برای خانم های قد کوتاه

استایل و نوع لباس پوشیدن هر شخص همیشه تحت تاثیر فرم بدنی او قرار می گیرد، بنابراین خانم های قدکوتاه نیز باید طوری لباس های خود را انتخاب کنند که قدشان را بلندتر و کشیده تر نشان دهد. در این پست از کوشالی اصول و قوانینی را برایتان آماده کرده ایم تا به عنوان یک خانم قدکوتاه، با رعایت آن ها جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

بایدها و نبایدهای استایل خانم های قدکوتاه

اولین اصل سرانگشتی برای پیروی کردن از یک استایل شیک برای خانم قدکوتاه، قانون یک سوم/دو سوم است. یعنی اینکه شما باید طول بدنتان را به سه قسمت تقسیم کرده، و یک سوم آن را به عنوان بالاتنه و دو سوم را به عنوان پایین تنه در نظر بگیرید. این قانون برای پوشیدن تمام لباس ها به کمک شما خواهد آمد.

بنابراین، لباس هایی که بلندی آن ها تا کمرتان است را انتخاب نکنید. پیشنهاد می کنیم که خانم های قدکوتاه، پیراهن هایی بپوشند که تا بالای کمر یا زیر زانو باشد تا قانون اولیه یک سوم/دو سوم هم رعایت شود!

بایدها و نبایدهای استایل خانم های قدکوتاه

نکته مهم دیگر این است که قد آستین های بلوزتان نباید بیشتر از آرنج باشد. لباس های آستین بلند کمکی به شما در بلند تر نشان دادن قدتان نمی کنند. بنابراین به خانم های قدکوتاه خوش پوش توصیه می کنیم که تا حد امکان از پوشیدن لباس های آستین بلند خودداری کرده یا آستین های آن را تا بزنند.

قوانین طلایی لباس پوشیدن برای خانم های قد کوتاه

درک می کنیم که از پوشیدن لباس های با رنگ مختلف لذت می برید، اما شما به عنوان یک خانم قدکوتاه شیک پوش باید این نکته را مد نظر داشته باشید که بهترین استایل برای شما، استایل مونوکروم است. سعی کنید در لباس پوشیدنتان همیشه نهایتا دو یا سه رنگ نزدیک به هم را به کار بگیرید تا شیک کشیده تر به چشم بیایید.

قوانین طلایی لباس پوشیدن برای خانم های قد کوتاه

از پیراهن ها و لباس های خیلی گشاد دوری کنید، این استایل ها قد شما را کوتاه تر نشان می دهند. اگر عاشق تیپ بگی هستید، پس ما به شما به عنوان یک فرد قدکوتاه، توصیه می کنیم تا بلوزی انتخاب کنید که کوتاه است و شلوار فاق بلند همراه با آن می تواند آن را اصلاح کند.

قوانین طلایی لباس پوشیدن برای خانم های قد کوتاه

اگر استایل های راه راه را می پسندید، حتما از انواع عمودی آن ها استفاده کنید. راه راه های عمودی لباس باعث می شوند تا افراد قدکوتاه، کشیده تر و قلمی تر به نظر بیایند. این توصیه برای خانم های دارای اضافه وزن هم مفید است.

استایل های راه راه

کفش های پاشنه بلند دوست خوبی برای شما هستند! با توجه به استایلتان حتما از کفش پاشنه دار استفاده کنید یا اگر طرفدار استایل اسپرت هستید، کتانی را انتخاب کنید که کمی لژدار باشد.

استایل اسپرت

اکسسوری همراه همیشگی یک استایل بی نقص است، بنابراین با توجه به پوشش خود، اکسسوری مناسبی انتخاب کنید. برای خانم های قدکوتاه ما پیشنهاد می کنیم که از اکسسوری های ظریف استفاده کنند.

اکسسوری های ظریف

برای اینکه به عنوان یک فرد قدکوتاه پاهایتان را بلند و کشیده نشان دهید، از کمربند مناسب استفاده کنید. کمربند همرنگ با شلوار یا دامنتان که بالاتر از خط کمر بسته شود، اثر زیادی استایلتان در زیبایی شما خواهد داشت.

از تاثیر جادویی پالتوهای بلند غافل نشوید! هر پیراهن و شلواری که پوشیده باشد، می توانید متناسب با آن پالتویی بلند انتخاب کرده و روی آن بپوشید. پالتوهای بلند افراد قدکوتاه را کشیده و قلمی نشان می دهند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 588 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها