شیک کده شیک ترین ست زنانه به رنگ زرد - شیک کده







رنگ های تیره و جسورانه، رنگ هایی هستند که در ماه های سردتر می پوشید. اما زمانی که روزهای آفتابی بهاری میایند، آنها را با رنگ های زنده تر و روشن تر، جایگزین میکنید.

.

یکی از چنین رنگ هایی، زرد است و این سایه ی آفتابی، یکی از مُد روز ترین ها در این فصل خواهد بود، پس باید قطعا یک لباس از چنین رنگی داشته باشید. و به منظور اینکه به شما نشان دهیم که چگونه این رنگ را بپوشید، چندین ست لباس زرد شیک را انتخاب کرده ایم که دوست خواهید داشت در این بهار از آنها ایده بگیرید.

زرد، یکی از بهترین رنگ ها برای جلب توجه در این بهار است. ست کردنِ این رنگ شاد، آسان است و در سایه های مختلف پیدا می شود، از جمله زرد پر رنگ، زرد خردلی، زرد لیمویی یا زرد کم رنگ. می توانید هر کدام از این سایه های رنگ را، با مشکی، سفید، خاکستری و همچنین با رنگ های مختلف جین، ترکیب کنید. و می توانید از آن به صورت محو، یا به صورت جسورانه برای جلب توجه بیشتر، استفاده کنید. بیایید ست های زردی را که امروز برای شما انتخاب کرده ایم، بررسی کنیم و آنهایی را که می خواهید نمونه برداری کنید، انتخاب کنیم.

می توانید لباس های مختلفی را در سایه های زرد پیدا کنید و آنها را بخشی از ست های مختلف خود بکنید. اگر می خواهید با این رنگ جلب توجه بیشتری بکنید، پس باید دنبال ژاکت ها، کاپشن ها یا پالتوهای بارانی، با چنین رنگ هایی باشید. زرد، همچنین با الگوی راه راه و با نقش پلنگی، خوب ست می شود، پس در پوشیدن چنین ست هایی راحت باشید.

و اگر نمی خواهید با چنین رنگی، جلب توجه زیادی بکنید، پس شاید بتوانید یک کیف زرد بگیرید. آن را با ست های لباس تک رنگ ست کنید تا یک رنگ متمایز اضافه کرده باشید و ست لباسِ خود را کمتر خسته کننده کنید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها