شیک کده شلوار جین های گُل دوزی شده؛ لباسی ضروری برای این بهار - شیک کده







همان طور که می دانید، شلوارهای جین، کلاسیکی بی انتها هستند و هیچ وقت نمی توانند کاملا از مُد بیافتند. می توان آنها را در سبک های مختلف یافت، از شلوار چسب تا آزاد، دور کمر کوتاه تا بلند، پاره پاره یا با گل دوزی.

.

پس اگر می خواهید شلوار جین جدیدی بخرید، شاید بتوانید شلوار جین گُل دوزی شده بخرید، زیرا آنها در این فصل، بسیار رو مد خواهند بود.

بله مُدگرایان، شلوار جین گُل دوزی شده، لباسی ضروری برای این بهار است و هنگامی که خواندن این مقاله را به پایان رساندید، دوست خواهید داشت که به بازار رفته و برای خود از این شلوارهای جین بخرید. گُل ها، یکی از رایج ترین گُل دوزی ها هستند، اما طراحان، بسیاری طرح های گُل دوزی مختلف، برای سلیقه ی هرکسی، طرح زده اند. الگوهای گُل دوزی شده در هر نوع شلوار جین یافت می شوند، بنابراین چه شلوار چسب میخواهید، چه آزاد، چه با دور کمر کوتاه، چه بلند، نوع گُل دوزی شده ی آن را برای این فصل انتخاب کنید. در اینجا چندین ست مُد روز با شلوارهای جین گُل دوزی شده آورده ایم که باعث می شوند بخواهید فورا از این شلوارها بخرید. لذت ببرید!

شلوارهای جین گُل دوزی شده را می توان در هر جایی یافت، اما اگر می خواهید شلوار جین منحصر به فردی داشته باشید، می توانید خودتان آن را درست کنید. می توانید با دوختن تکه های گل دوزی شده یا چسباندن آنها با چسب پارچه به شلوار جین ساده ی قدیمی خود، یک شلوار جین گُل دوزی شده درست کنید. همین فرآیند را می توان با کُت های جین یا حتی کیف های ساده هم، انجام داد.

درست مانند هر نوع شلوار جین دیگر، شلوارهای جین گل دوزی شده، با هرچیزی مناسب هستند. می توانند با هر بالاتنه ی ساده و همچنین بالاتنه های طرح دار، خوب به نظر برسند. فقط مطمئن شوید که الگوها را مطابقت دهید. به عنوان مثال، یک شلوار جین گُل دوزی شده با طرح گُل، با بلوزهای گُل دار یا شاید بلوزهای راه راه، خوب به نظر می رسد.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 788 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها