شیک کده رنگ‌های تابستانی برای آقایان - شیک کده







رنگ اولین چیزی است که افراد هنگام دیدن شما به آن توجه می‌کنند و می‌تواند به سرعت، اثری طولانی‌مدت روی فرد مقابل بگذارد. رنگ‌هایی که برای مد و در استایل لباس پوشیدن خود انتخاب می‌کنید، در واقع تصویری است از آنچه می‌خواهید باشید و احساسی که در مورد خود دارید.

.

به علاوه، انتخاب صحیح رنگ روی مواردی از جمله اندام، ظاهر و شخصیت نیز تاثیر می‌گذارد. این‌بار به ترندهای رنگی تابستان برای آقایان می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

امسال ترندهای رنگی بهار و تابستان برای آقایان در میلان و پاریس به نمایش گذاشته شد. در زمان‌های گذشته، رنگ‌های پررنگ و شارپ، تنها برای اکسسوری‌ها یا بخش کوچکی از لباس‌های آقایان استفاده می‌شد. اما کم‌کم طراحان لباس از این رنگ‌ها به عنوان رنگ‌های غالب استفاده کردند. در این فصل، رنگ‌های شارپی مانند قرمز، نارنجی و زرد حضور دارند اما از تاثیر زیبای رنگ‌هایی مانند آبی و سبز نباید غافل شد.رنگ‌هایی که در زیر خواهید دید، ترندهای رنگی تابستان امسال برای آقایان هستند.

انواع تن‌ خاکستری از ترندهای رنگی تابستان امسال برای آقایان است. رنگ خاکستری به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود و آزادی عمل بیشتری در انتخاب اکسسوری و لباس‌هایی که می‌خواهید با این رنگ ست کنید به شما می‌دهد.

رنگ بژ، با این تفاوت که کمی از سال‌های پیش غنی‌تر است و از تن‌های مختلف این رنگ در تابستان می‌توان استفاده کرد. رنگ‌ بژ رنگی پرطراوت و از ترندهای تابستان امسال است.

تن‌های آبی همیشه جزو رنگ‌های پر طرفدار در مد آقایان بوده. در تابستان امسال، این رنگ کمی مات‌تر استفاده می‌شود؛ مانند رنگ سورمه‌ای.

رنگ زرد همیشه رنگ مورد توجه طراحان برای جلوه‌ دادن به لباس آقایان یا اکسسوری‌ها بوده. امسال رنگ زرد، با کمی تن سبز رنگ، به یکی از ترندهای رنگی تابستان برای لباس آقایان انتخاب شده و کمی پررنگ‌تر از آنچه سال‌های پیش برای مد آقایان استفاده می‌شد، به‌کار می‌رود.

آخرین رنگی که به عنوان ترند تابستانه‌ی آقایان انتخاب شده است، رنگ بادمجانی با کمی تن قرمز است. این رنگ برای هر جایگاه اجتماعی و برای هر موقعیتی مناسب است و یکی از مهم‌ترین رنگ‌های تابستان امسال برای آقایان به شمار می‌رود.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 476 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها