شیک کده راهنمای پوشیدن لباس سفید در زمستان - شیک کده







در دنیای مدرن امروز ممکن است احساس کنید قوانین مد چه سریع تغییر می کنند و مدهای قدیمی دوباره به عرصه پا می گذارند و اما اگر شما هنوز طرفدار سنتی بودن هستید ، و از اینکه لباسی را اشتباه بپوشید هراس دارید؟!

.

زمستان، زمستان است. چه برف و باران داشته باشد چه نداشته باشد. این را که حتما قبول دارید، نه!؟ اما مگر قرار است وقتی زمستان آمد قید خیلی چیزها را زد؟ مثلا قید بعضی از لباس‌ها و صریح‌تر بگوییم لباس‌های سفید.

حالا که صنعت تولید و تهیه پوشاک به مدد فن‌آوری‌های جدید رشد و گسترش چشمگیری داشته، می‌شود قانون و قاعده فصل زمستان را نادیده گرفت و یا حتی آنها را به نفع خود عوض کرد. درست است که هر فصلی ساز و کار خاص خودش رادارد و مثلا عطر مناسب برای فصل زمستان هم داریم اما اصلا کی گفته که لباس سفید فقط مخصوص تابستان است؟

در زمستان ترکیبی از لباس‌های به رنگ سفید، زرد آهویی و بژ و نیز در کنار رنگ موی مناسب در زمستان می‌تواند تیپی عالی را برای شما رقم بزند. اگر با این نظر موافق هستید همین الان این مطلب را که درباره بایدها و نبایدهای پوشیدن لباس سفید در زمستان است بخوانید و آخر همین هفته در یک مهمانی شرکت کنید و نتیجه‌اش را به چشم خودتان ببینید.

یادتان باشد حالا حالاها زمستان در پیش است و باید بی‌خیال اوضاع و شرایط تحمیلی این فصل شد و باید و نبایدهای خودمان را به اجرا بگذاریم. کما این که قانون آرایش در فصل سرد زمستان هم داریم. نمی‌دانستید!؟

رنگ سفید و کرم را با بافت و وزن متفاوت در کنار هم جفت و جور کنید. رنگ سفید و کرم به تیپ شما بُعد می‌دهد. سعی کنید کنتراست ایجاد کنید؛ چیزی مثل لباس جین سنگین و ترمه پشمی سبک تا گاه و بی‌گاه به چشم بیایید!

این قدر نگویید کی تا حالا این جوری لباس پوشیده!؟

بروید خیاطی و سفارش دوخت لباس سفید بدهید. عاشق‌تان می‌شوند؛ از خیاط گرفته تا هر کسی که در خیابان شما را می‌بیند! می‌دانید چرا؟ تیپ لباس سفید شما را به شکل پرنیانی پر ابهت درمی‌آورد.

الان وقت گشتن به دنبال لباس‌های قدیمی و اندازه کردن آنها نیست. حالا که قرار است تیپ سفید بزنید، سنگ تمام بگذارید.

فرض کنید لباس سفیدی که به تن دارید حکم بوم نقاشی را دارد. حالا باید چه کار کنید؟ بلوز و شلواری طرح‌دار رویش بپوشید و جواهرات خود را بر روی لباس سفید خود در معرض نمایش بگذارید. تضمین می‌دهیم که هیچ وقت به این راحتی عالی به نظر نرسید. چنین ترکیبی به طور قطع فرصتی است تا چشم اطرافیان از دیدن با دیدن شما از حدقه بیرون بزند!

زیاد به فکر آویزان کردن زلم زیمبو به خودتان نباشید. عینک آفتابی و کلاه کافی است. همین که پاکیزه به نظر برسید خوب است. همیشه به خودتان بگویید هر که بامش بیش، برفش بیشتر!

کفش‌هایی بپوشید که کنتراست ایجاد کند. زمانی که با لباس سفید بیرون می‌روید، به کفش‌هایتان اهمیت ویژه بدهید. کفش به رنگ کبالت (فلز لاجورد) روشن یا قرمز آلبالویی و یا حتی کفش تمام مشکی با تیپ سفید شما جفت و جور است. البته یادتان باشد که کفش‌‌های زمستانی هم داریم. از آنها غافل نشوید.

کفش سفید با لباس سفید آن هم در فصل زمستان؟ خودتان را انگشت‌نمای دیگران نکنید، لطفا!

ساده باشید. لباس سفید ظریف خود را با شلوار کلاسیک، بالاپوش پشمی و یا کت اسپرت به تن کنید. سفید ممکن است رنگ بی‌رنگی باشد اما تنها رنگی است که معنا و مفهوم خاص خودش را دارد. بنابراین حتی اگر شک و تردید دارید، با تجدید نظر می‌توانید کمی سایه روشن اضافه کنید.

در ترکیب کردن سایه‌روشن‌ها به وسیله لباس‌های جورواجور افراط نکنید. همان کت معموبی، تاپ بافت و شلوار ساده کافی است تا باشکوه شوید.

.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 710 views بار دسته بندی : استایل بانوان تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها